آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آیا سلاح گرز قدرت سلاح‌های دیگر را در ماینکرفت تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؟

یکی از بهترین ویژگی‌های بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft)، سلاح گرز است. گرز دارای چند مکانیک جالب است، مانند توانایی تبدیل آسیب ناشی از سقوط به آسیب bonus attack، افکت قدرتمند AOE knockback و انچنتمنت‌های منحصر به فرد که آن را به مرگبارترین و مفیدترین سلاح در دسترس بازیکنان تبدیل می‌کند. همچنین این سلاح نشان می‌دهد که بقیه سلاح‌های بازی چقدر از لحاظ قدرت در سطح پایینی قرار دارند. با این اوصاف٫ در ادامه به همه چیزهایی که بازیکنان باید در مورد اینکه گرز چگونه می‌تواند بقیه سلاح‌های بازی را تحت تاثیر خود قرار دهد٫ اشاره خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

سلاح جدید گرز در بازی ماینکرفت توانایی واردن کردن آسیب دیوانه کننده‌ای دارد

گروهی از زامبی‌ها در ماینکرفت که با یک اسمش اتک (smash attack) منفجر می‌شوند.

گروهی از زامبی‌ها در ماینکرفت که با یک اسمش اتک (smash attack) منفجر می‌شوند.

بزرگ‌ترین دلیلی که گرز می‌تواند بقیه سلاح‌های موجود در ماینکرفت را تحت تاثیر خود قرار دهد٫ میزان آسیبی است که می‌تواند وارد کند. این اسلحه قادر است distance fallen را به bonus damage تبدیل کند. این به آن معنی است که با فرض اینکه بازیکنی بتواند از فاصله دور به اندازه کافی سقوط کند، باز ممکن است هر مابی را بدون هیچ آسیب دیدنی و با سلامت کامل بکشد.

علاوه بر این، هر مابی که در نزدیکی هدف اصلی باشد، در اثر ضربه به عقب پرتاب خواهد شد٫ گویی که خود آن‌ها مورد اصابت مستقیم ضربه قرار گرفته‌اند. این کار شیرجه زدن در میان انبوهی از دشمنان را آسان کند.

انچنتمنت‌های مربوط به سلاح گرز

انچنتمنت‌هاای گرز، همانطور که قبلا ذکر شد، یکی دیگر از دلایل اصلی خوب بودن این سلاح است. سه انچنتمنت منحصر به فرد برای سلاح گرز وجود دارد: Breach، Density و Wind Burst. انچنتمنت Breach کم فایده‌ترین انچنتمنت برای بقای انفرادی است، اما برای بازیکنان PvP ماینکرفت می‌تواند بسیار مفید باشد. این افکت آرمور هدف را روی آسیب به میزان ۱۵ درصد در هر سطح کاهش می‌دهد و در سطح IV پوشش می‌دهد.

Density مشابه Breach است که تاثیر آن مرگبارتر کردن سلاح است. با این حال، به جای کاهش آرمور، انچنتمنت آسیب ناشی از سقوط را افزایش می‌دهد. این افزایش برابر با یک چهارم قلب به ازای هر بلوک سقوط در هر سطح است. از آنجایی که Density تا سطح V بالا می‌رود، این بدان معنی است که بازیکنان می‌توانند ۱.۲۵ قلب اضافی در هر بلوک سقوط کنند.

ماینکرفت | معرفی همه انچنتمنت‌های آیتم شیلد

آخرین انچنتمنت موجود برای گرز در ماینکرفت که منحصر به فردترین و سرگرم کننده‌ترین هم است٫ ویند برست (Wind Burst) نام دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا پس از انجام یک حمله ماب‌ها به اطراف پرتاب شوند. این امر باعث می‌شود تا زمانی که نیروهایی برای حمله وجود دارند، حملات زنجیره ای را با یکدیگر ترکیب کرده و در واقع سبک کاملاً جدیدی از مبارزه را ایجاد کنید. بازیکنان خلاق نیز شروع به استفاده از این ویژگی در نقشه‌های پارکور کرده‌اند.

آموزش نحوه پیوستن به سرور iBlocky ماینکرفت

در آخر به راحتی می‌توان فهمید که چرا گرز اصول مبارزات را در ماینکرفت تغییر داده است. تنها سلاحی که می‌تواند به قدرت آن نزدیک شود، تریدنت است که می‌توان آن را برای داشتن آسیب‌های قابل توجهی تحسین کرد. با این حال حتی آیتم به قدرتمندی تریدنت در مقایسه با گرز ضعیف است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها