آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آن چه که باید درباره ماد Dragon Mounts Legacy ماینکرفت بدانید

نسخه وانیلی ماینکرفت (Minecraft) تنها دارای یک ماب اژدها به نام اندر دراگون (Ender Dragon) است. اندر دراگون آخرین ماب باس بازی است که بازیکنان می‌توانند پس از رفتن به دنیای End آن را شکست دهند. پس از شکست دادن این ماب باس، بازیکنان با یک تخم اژدها به عنوان یک جایزه پاداش بگیرند. با این حال، هیچ راهی برای بیرون آمدن از تخم و ادامه نسل اژدها وجود ندارد. به همین دلیل، بسیاری از افراد از بین جامعه مادسازان شروع به ساخت مادهایی برای تخم اندر دراگون و احضار یک بچه اژدها کرده‌آند و این ماد Dragon Mounts: Legacy است. با مجله بازار همراه باشید.

Dragon Mounts: Legacy برای ماینکرفت چیست؟

به زبان ساده، ماد Dragon Mounts: Legacy به بازیکنان ماینکرفت اجازه می‌دهد تا تخم‌های اندر دراگون را بیرون آورده و پس از رام کردن جانورانی که تازه از تخم بیرون آمده‌اند، سوار اژدها شوند. با این حال این ماد نه تنها قابلیت جوجه کشی از تخم اندر دراگون و سوار شدن به بچه اژدها آن را معرفی می‌کند، بلکه انواع مختلفی از اژدها را نیز به بازی اضافه می‌کند. اگرچه این موجودات بازسازی ساده‌ای از اندر دراگون هستند، اما در بیوم خود کاملاً منحصر به فرد به نظر می‌رسند.

برخی از آن‌ها می‌توانند شنا کنند، در حالی که برخی دیگر در Nether ساکن بوده و از آتش مصون هستند. همه آن‌ها را می‌توان با استفاده از زین رام و سوار شد. ماد Dragon Mounts: Legacy مجهز به مکانیک‌های قدرتمند برای سفارشی سازی نژادهای اژدها از نظر صفات، ویژگی‌ها، رفتارها، تخم‌ها و تکسچر است. به این ترتیب، بازیکنان می‌توانند اژدهایان مختلف را پرورش داده و انواع منحصر به فردی از آن‌ها را ایجاد کنند.

نحوه دانلود و نصب ماد Dragon Mounts: Legacy

ماد Dragon Mounts: Legacy را می‌توانید از CurseForge برای بازی ماینکرفت دانلود کنید.

ماد Dragon Mounts: Legacy را می‌توانید از CurseForge برای بازی ماینکرفت دانلود کنید.

لازم به ذکر است که Dragon Mounts: Legacy تنها با modding API یعنی Forge قابل استفاده است. API modding ابزاری است که استفاده از هر ماد را در ماینکرفت امکان پذیر می‌کند. این ماد فقط با Forge کار می‌کند که می‌توانید آن را از وب سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید. شما می‌توانید Dragon Mounts: Legacy را از CurseForge دانلود کنید. این ماد به روز بوده و از آخرین نسخه بازی یعنی ۱.۲۱.۱ پشتیبانی می‌کند.

آموزش نحوه پیوستن به سرور iBlocky ماینکرفت

هنگامی که Dragon Mounts: Legacy در قالب یک فایل jar دانلود شد، می‌توان آن را در پوشه mods موجود در پوشه رسمی بازی روی دستگاه، جایی که بازی نصب شده است، کپی کرد. هنگامی که وارد لانچر رسمی ماینکرفت برای شروع بازی شوید، در منوی کشویی متوجه نسخه اصلاح شده بازی خواهید شد. این زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکنان Forge API را روی پی سی خود نصب کنند. بازی باید از طریق آن نسخه ماد شده اجرا شود تا بتوان در نهایت آن را تجربه کرد. قبل اجرای بازی، مطمئن شوید که ماد را از تب Mods در منوی اصلی چک کرده‌اید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها