انیمه ریک و مورتی
اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمه ریک و مورتی منتشر شد؛ پیش‌نمایش اپیزود اول

پس از مدت‌ها انتظار شبکه Adult Swim بالاخره شروع به پخش انیمه ریک و مورتی کرد. این شبکه به همین مناسبت یک ویدیو دو دقیقه‌ای از اپیزود اول منتشر کرده که در طی آن شاهد اتفاقات عجیبی برای مورتی هستیم.

هرچند که سریال اصلی Rick & Morty در حال حاضر در سکوت خبری فرو رفته، این انیمه ریک و مورتی است که حسابی سر و صدا به پا کرده. از آنجایی که فصل هشتم سریال اصلی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، این انیمه فرصت خوبی برای طرفداران است تا با تماشای آن میزان ریک و مورتی خون خود را بالا ببرند. حال همین دیروز این مجموعه جدید آغاز به کار کرده که در صورت تمایل می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

آخرین قسمت انیمه‌ای ریک اند مورتی در سال ۲۰۲۳ پخش شده بود، اما شبکه Adult Swim قصد دارد با یک فصل جدید ۱۰ قسمته این رویکرد را ادامه دهد. به مناسبت پخش سریال مورد بحث کانال یوتیوب شبکه Adult Swim یک ویدیو دو دقیقه‌ای منتشر کرده که در آن شاهد اتفاقات عجیبی هستیم؛ به گونه‌ای که خود مورتی هم انگار درک درستی از شرایط و اطراف خود ندارد. شما می‌توانید در ادامه شاهد این ویدیو دو دقیقه‌ای باشید:

همان‌طور که در ویدیو مذکوز مشاهده کردید مورتی انگار از هیچ کجا خبر ندارد و در همین حین سر از یک دنیای بیگانه سردرآورده است؛ دنیایی که ظاهرا بازی کردن با ذهن او را دوست دارد. هنگامی که مورتی چشمان خود را باز می‌کند یک زن جوان به نام ال را مشاهده می‌کند. هرچند که مورتی شناخت خاصی از این شخصیت ندارد، اما انگار ال مورتی را به خوبی می‌شناسد و مدت‌ها منتظر دیدن او بوده است. به گفته خود این شخصیت او یک جنگجو است که می‌تواند زمان را کنترل کند.

انیمه ریک و مورتی

ریک از همیشه جدی‌تر و کاریزماتیک‌تر به نظر می‌رسد

اما در یک چشم به هم زدن ال غیب می‌شود و مورتی یک منظره آشنا را می‌بیند: پدر بزرگ ریک. منتها ظاهرا یک چیزی در این میان درست نیست. ریک سانچز که در انیمه ریک و مورتی موهای بلندتری دارد، خطاب به نوه‌اش می‌گوید که او پدربزرگ اصلی وی نیست. این نسخه از ریک در ادامه می‌گوید که مورتی او مرده و جهان او وضعیت درستی ندارد؛ چرا که ظاهرا جهان‌های مختلف در حال برخورد کردن با یکدیگر و مختل کردن شرایط هستند.

تریلر تازه انیمه ریک و مورتی منتشر شد + ویدیو

ریک به مورتی می‌گوید فکر که فکر نمی‌کرد بتواند دوباره او را ببیند، ولی درست پس از گفتن این جمله باز همه چیز ریست شد. این دفعه بازهم یک شخصیت ناآشنا جلوی مورتی قرار می‌گیرد که به گفته خودش فرانک نام دارد. با وجود اینکه مورتی چیزی نمی‌داند، فرانک به او می‌گوید از اینکه به او کمک نکرده متاسف است. ولی یک احساس غریبی به آدم می‌گوید که فرانک انگار آینده مورتی محسوب می‌شود؛ چرا که تا حدودی به یکدیگر شبیه هستند. در ادامه فرانک به مورتی می‌گوید که چشم‌های زیبایی دارد و درست در همین لحظه ویدیو به پایان می‌رسد.

اگر بخواهید ادامه داستان را خودتان متوجه شوید بهتر است که به تماشای انیمه ریک و مورتی که به تازگی شروع به کار کرده بپردازید. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسترن
پاسخ

جالبه

یه ماین گرل
پاسخ

برزرک و هانتر واقعا نیاز به یه انیمه دارن بزررک که از نظر نیاز به باز سازی داره هانتر هم یکی میخواد ادامش انیمه کنه 😭😭💔 چرا دارین ریک و مورتی رو انیمه میکنین ؟

Mohsen
پاسخ

هر شاهکاری یه کپی بی ارزش داره اینم یکیش

محیا
پاسخ

فرقش با انیمیشن اصلی چیه؟ این حتی زبانش هم ژاپنی نیست

Lto
پاسخ

آرت استایل انیمیشنش خیلی بهتره از انیمش

Lto
پاسخ

آرت استایل انیمیشنش خیلی بهتره از انیمش هست

ارسلان
پاسخ

واقعا جالب نیست بنظرم انیمیشنش رو ادامه بدن فوق‌العاده میشه!

اسپایدرعلی
پاسخ

این الان کجاش شبیه انیمس؟حتی زبانشم ژاپنی نیست!گرافیکه انیمیشن خیلی بهتر بود واقعا.کاش بجاش اپیزود های انیمیشنشو ادامه بدن نه این مسخره بازی رو.

Ali
پاسخ

چرا این کارو با خاطراتمون میکنید آخه🥲