دستور العمل ساخت الگوی بنر مزون دار در جاوا نسخه فوری
آخرین اخبار ماینکرافت خبر

اسنپ شات جدید ماینکرفت الگوهای بنر بدراک را به جاوا اضافه می‌کند

استودیوی موجانگ (Mojang) اخیرا یک اسنپ شات تحت عنوان ۲۴w33a برای. نسخه جاوا ماینکرفت (Minecraft) منتشر کرده است. این اسنپ شات چندین ویژگی به بازی اضافه و مواردی را تغییر می‌دهد که به طور رسمی در بروز رسانی ۱.۲۱.۲ خود را نشان داده و منعکس خواهد شد. برخی از این ترفندها برای ایجاد برابری بهتر بین نسخه‌های جاوا و نسخه بدراک ایجاد شده‌اند. از این رو، سازندگان دو الگوی بنر را اضافه کرده‌اند که قبلاً منحصر به نسخه بدراک ماینکرفت بود.

برای بیش از چهار سال، الگوهای بنری با نام های field masoned و bordure indented تنها در یک نسخه از بازی وجود داشتند، اما اکنون به زودی با بروز رسانی ۱.۲۱.۲ به طور رسمی به نسخه جاوا اضافه خواهند شد. در ادامه همه چیزهایی که باید در مورد این الگوهای بنر یاد شده در ماینکرفت بدانید٫ اشاره کرده‌ایم. با مجله بازار همراه باشید.

الگوی بنر Field Masoned در بازی ماینکرفت

دستور العمل ساخت الگوی بنر field masoned در اسنپ شات عرضه شده برای نسخه جاوا ماینکرفت

دستور العمل ساخت الگوی بنر field masoned در اسنپ شات عرضه شده برای نسخه جاوا ماینکرفت

الگوی بنر Field Masoned برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ با نسخه بتای ۱.۱۰.۰.۳ برای بروز رسانی ۱.۱۰ به نسخه بدراک اضافه شد. در ابتدا فقط از طریق تجارت یک ویلیجر کارتوگرافر در دسترس بود. با این حال، در بروز رسانی ۱.۱۸.۱۰، از ویلیجر ترید حذف شد و به عنوان یک آیتم معمولی قابل ساخت و استفاده در دسترس قرار گرفت. برای ساخت یک الگوی بنر Field Masoned، بازیکنان به یک تکه کاغذ و یک بلوک brick نیاز دارند. این بلوک را می‌توان از ذوب خاک رس ساخت.

طرح Field masoned روی بنر در بازی ماینکرفت

طرح Field masoned روی بنر در بازی ماینکرفت

۱۰ تا از بهترین مادهای ماینکرفت برای بهبود گیم‌پلی

هنگامی که یک الگوی بنر Field masoned درست می‌شود، می‌توان آن را با استفاده از هر رنگی روی یک بنر روی میز بافندگی اعمال کرد. این الگو به سادگی باید روی لووم تیبل (loom table) با بنر و رنگ قرار گیرد. از آنجایی که الگوی بنر از یک بلوک brick ساخته شده است، طرحی شبیه آجر دارد.

الگوی بنر Bordure Indented

دستور ساخت الگوی بنر با Bordure indented

دستور ساخت الگوی بنر با Bordure indented

الگوی بنر انحصاری بعدی نسخه بدراک که با بروزرسانی ۱.۲۱.۲ به نسخه جاوا آمده، Bordure indented است. این مورد نیز در نسخه بدراک در سال ۲۰۱۹ با نسخه بتا ۱.۱۰.۰.۳ معرفی شده و سپس به طور رسمی به آپدیت ۱.۱۰ اضافه شد. مشابه الگوی بنر field masoned، الگوی bordure indented فقط از طریق ویلیجرهای کارتوگرافر در دسترس بود. بعداً از فهرست ویلیجر تریدینگ نیز حذف شده و قابل ساخت شد.

الگوی بنر bordure indented را می‌توان با یک تکه کاغذ و vine ها ساخت که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را از درختان بدست آورند. پس از ساخته شدن، الگوی بنر با bordure indented را می‌توان به عنوان یک آیتم در فهرست inventory نگه داشت.

نقشه کل اروپا با جزئیات در ماینکرفت ساخته شده‌است

هنگامی که الگوی بنر ساخته شد، می‌توان آن را با استفاده از هر رنگی روی یک بنر روی لووم تیبل مشابه هر الگوی بنر دیگری در ماینکرفت اعمال کرد. این مورد به سادگی باید روی یک لووم تیبل با یک بنر (سفید یا از قبل طراحی شده) و یک رنگ قرار گیرد. از آنجایی که الگوی بنر bordure indented از vine ساخته شده است، طرحی زیگ زاگ مانند را در اطراف حاشیه‌های بنر ایجاد می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

گیم‌پلی ماینکرفت #1 بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Miner
پاسخ

فکر کنم توی نسخه های قبل از ۱.۲۱ جاوا با یه کامند خاص میشه گرفتش