آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفداران ماینکرفت از ماین‌کارت‌های جدید بهبود یافته و سریع‌تر شگفت‌زده هستند

ماینکرفت (Minecraft بیش از ۱۵ سال است که همچنان بسیار محبوب است. یکی از دلایل این موفقیت، عرضه بروز رسانی‌های مداوم است که بازی را بهتر و بهینه‌تر کرده است. بروزرسانی Tricky Trials که اخیراً منتشر شده، موارد بسیار خوبی مانند ماب برییز و مکان جدید تریال چمبرز را به بازی اضافه کرده است و با این حال، بازیکنان می‌خواهند تا سازندگان روی ویژگی‌های موجود تمرکز کنند و آن‌ها را بهبود بخشند. پس به نظر می رسد که در نهایت ممکن است اتفاق بیفتد، چون فعلا شاهد استارت این حرکت با ماین‌ کارت‌ها هستیم.

جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام u/PALKIP، یک کلیپ ویدیویی کوتاه را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که ویژگی جدیدی را نشان می‌دهد که ممکن است به بازی اضافه شود. با انتشار پیش نمایش ۲۴w33a و نسخه بتا، سازندگان تغییرات جالبی را در ماین کارت اعمال کرده‌اند. در نسخه آزمایشی بازی، ماین‌ کارت‌ها در حال حاضر سریع‌ترین راه برای سفر کردن در محیط بازی هستند و سرعت آن‌ها به ۱۰۰۰ بلوک در ثانیه می‌رسد.

این تغییرات همچنین به ماین‌ کارت‌ها اجازه می‌دهد در زاویه‌ای حرکت کنند که مسیرها با شیب ختم می‌شوند. همانطور که در ویدیو نشان داده شده است، این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک لانچر پرتاب مانند را بسازند. در واکنش به این تغییر، کاربری به نام YoGizmo353 نظر داد: «زمان ساخت یک اکسلریتور آیتم‌ها رسیده است». از طریق این نظر، کاربر اصلی توضیح داد که چگونه می‌توان این کار را انجام داد. او در ادامه گفت که بازیکنان باید قوانین بازی را تغییر دهند تا ماین‌ کارت‌ها سریع‌تر حرکت کنند. همچنین اشاره کرد که حداکثر سرعت ماین کارت در این کلیپ حداکثر ۱۰۰۰ است.

کاربر u/TheWinner437 با اشاره به اینکه چگونه می‌توان از این ترفند برای پرتاب بلوک‌های TNT در فواصل دور استفاده کرد، به شوخی اظهار داشت که یک پرتابگر جدید TNT در راه است. کاربر دیگری به نام u/CaptainPhilips، گفت که این TNT Slingshot ارتقا یافته است، در حالی که u/Electrical_Diamond_9 اظهار داشت که شبیه نسخه‌ای از انگری بیردز با تم ماینکرفت است.

کاربر u/Televisor404 اظهار داشت که از اینکه استودیوی موجانگ این ویژگی را به بازی اضافه کرده بسیار خوشحال است و اضافه کرد که حتی ممکن است از این اتفاق اشک شوق بریزد. کاربر دیگری به نام u/Aether_rite گفت که استودیوی موجانگ اکنون باید یک توپ و تفنگ هم به بازی اضافه کند، در حالی که کاربر u/Old-Swimmer261 گفت که او به تازگی از یوتیوب آمده و آرزو می‌کند که استودیوی موجانگ ماین کارت‌ها را به روز کند تا آن‌ها مفیدتر از قبل شوند.

سازندگان ماینکرفت بالاخره ماین کارت‌ها را بروز می‌کند

در حال حاضر ماین کارت‌ها در ماینکرفت می‌توانند سریعتر کار کنند.

در حال حاضر ماین کارت‌ها در ماینکرفت می‌توانند سریعتر کار کنند.

بازیکنان سال‌ها است که می‌خواهند ماین کارت‌ها بروزرسانی شوند. قبلا ماین کارت‌ها تا حدودی در هاله‌ای از ابهام قرار داشتند و آن‌ها برای استفاده در سفر بسیار کند بودند و بهتر بود از راه‌های دیگر برای سفر کردن استفاده شود، به خصوص که بازیکنان باید زیرساخت کامل راه آهن را ایجاد کنند تا ماین کارت‌ها بتوانند کار کنند.

۱۰ تا از بهترین مادهای ماینکرفت برای بهبود گیم‌پلی

اما به نظر می‌رسد که همه چیز در ادامه تغییر خواهد کرد. با قابلیت تنظیم سرعت ماین‌ کارت‌ها، این وسایل نقلیه می‌توانند به سریع‌ترین راه برای سفر کردن در بازی تبدیل شوند. این ویژگی فعلا در حالت آزمایشی قرار داشته و نسخه نهایی ممکن است کاملاً متفاوت باشد، یا این که ممکن است به طور کامل این ایده را کنار بگذارند که امیدواریم این اتفاق نیفتد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

گیم‌پلی ماینکرفت #1 بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی مهرزاد
پاسخ

ببخشید بازیکنان؟ کلا همون camman18 فقط دنبال افزایش سرعت بود

Miner
پاسخ

ولی بلاخره به آرزوش رسید.🥲
من ویدئوی they did it دقیقاً ۱ ساعت بعد از اینکه گذاشتش دیدم.

Miner
پاسخ

ولی بلاخره به آرزوش رسید.🥲
من ویدئوی they did it دقیقاً ۱ ساعت بعد از اینکه گذاشتش دیدم.
ولی پلیر های دیگه ای هم خوشحال شدن، مثلا phoenix SC یا حتی چندتا ناشناس توی جاهای دیگه مثل همین ردیت

اسمم یادم رفته خخخ
پاسخ

انگار موجانگ و camman 18 دستشون تو یه کاسست