بازی میکی ماوس
اخبار بازی خبر

تریلر جدید بازی میکی ماوس منتشر شد؛ یک شوتر اول شخص سیاه و سفید

حالا که به تدریج به برگزاری مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ نزدیک می‌شویم، استودیو Fumi Games تریلر جدیدی با محوریت بازی میکی ماوس منتشر کرده. این بازی که حالا رسما Mouse P.I. For Hire نام دارد، یک شوتر اول شخص جذاب با گرافیک سیاه و سفید است.

چند وقت پیش که شرکت والت دیزنی حق استفاده از فرنچایز میکی ماوس را آزاد کرد، هر کسی می‌توانست به ساخت یک محصول مرتبط با آن بپردازد. در این شرایط استودیو Fumi Games که زیاد هم شناخته شده نیست ایده فوق‌العاده‌ای به سرش زد. آن‌ها دست به ساخت بازی میکی ماوس زدند که یک شوتر اول شخص جذاب و سیاه و سفید است. این بازی که گیم‌پلی آن ناخودآگاه آدم را به یاد دووم می‌اندازد، طراحی هنری بامزه‌ای مثل بازی Cuphead دارد.

تماشای ویدیوی گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

بازی مورد بحث که پیش از این صرفا Mouse نام داشت، طی تریلری جدید یک عنوان جدید دریافت کرد. با توجه به این تریلر نام کامل بازی میکی ماوس Mouse: P.I. For Hire خواهد بود. اما علاوه بر نام جدید بازی، تیم سازنده بخش‌هایی از گیم‌پلی را نیز به تصویر کشیده تا گیمرها متوجه شوند که چه ویدیو گیم جذاب و متفاوتی انتظار آن‌ها را می‌کشد. در صورت تمایل می‌توانید در ادامه تریلر جدید این بازی جذاب را مشاهده کنید:

این بازی که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده، توسط Playside Studios Limited منتشر خواهد شد. استفاده از موسیقی جاز و جلوه‌های بصری بامزه باعث شده که بازی میکی ماوس حسابی مورد توجه قرار بگیرد و افراد زیادی به صحبت در مورد آن بپردازند. علاوه بر این بازی Mouse: P.I. For Hore از لحاظ بصری آدم را به یاد Cuphead می‌اندازد. کاپ‌هد هم درست مانند این بازی از انیمیشن‌های دهه ۱۹۳۰ میلادی الهام می‌گرفت و تجربه متفاوتی ارائه می‌داد.

بازی میکی ماوس

ایده این بازی اگر به درستی پیاده شود فوق‌العاده جذاب خواهد بود

اما چه شدی که چنین اثر متفاوتی به واقعیت پیوست؟ در اوایل سال جاری میلادی فرنچایز Mickey Mouse در دسترس عموم قرار گرفت تا به جمع اسم‌هایی نظیر Winnie-the-Pooh اضافه شود. در چنین شرایطی دیگر حق امتیاز یک IP در دسترس یک شرکت خاص نیست و عموم مردم می‌توانند در پروژه‌های خود از آن استفاده کنند. در چنین شرایطی استودیو مستقل Fumi Games دست به کار شد و تصمیم گرفت از این فرصت طلایی و نادر استفاده کند.

میکی موس، مینی موس و گوفی، ابرقهرمانان جدید مارول!

در توضیحات بازی میکی ماوس در صفحه استیم اینگونه توضیح داده می‌شود:«بازی Mouse: P.I. For Hire دارای سبک منحصر به فردی است که از جذابیت کارتون‌های Rubber Hose دهه ۱۹۳۰ الهام می‌گیرد و بازیکن را به یک دوره نوستاژی از کارتون‌ها می‌برد. شما در این بازی کنترل یک کارآگاه خصوصی را بر عهده می‌گیرد که در شهر تاریکی که از گنگ‌ها، خلافکارها و شخصیت‌های سیاه پر شده جست و جو می‌کند.»

ظاهرا شما در این بازی به عنوان شخصیت اصلی باید از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف استفاده کنید تا بتوانید عدالت و صلح را به این شهر بازگردانید. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسمم یادم رفته خخخ
پاسخ

شبیه دوم شد