آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | آموزش نحوه پرتاب ماب به هوا با استفاده از ماین کارت

آخرین اسنپ شات عرضه شده تحت عنوان ۲۴w33a برای بازی ماینکرفت (Minecraft) تغییرات بزرگی را با خود به ارمغان آورده است. یکی از بزرگ‌ترین مواردی که در مورد این اسنپ شات باید مورد توجه قرار گیرد، ماین‌کارت‌های داخل بازی هستند. جالب است بدانید که با توجه به خلاقیت‌های بازیکنان٫ ماین کارت‌ها در بازی به چندین روش می‌توانند بازیکنان را سرکرم کنند و در حال حاضر، به دام انداختن ماب‌ها در ماین کارت‌ها آسانتر است.

یعنی ماب‌ها هنگام خروج از رمپ حرکت عمودی خود را حفظ کرده و از طرفی یک قانون جدید بازی برای افزایش حداکثر سرعت ماین کارت‌ها وجود دارد. همه این عوامل با هم ترکیب می‌شوند تا ساخت توپ‌های ماین کارت را که می‌توانند ماب‌های دشمن مانند کریپر یا اسکلتون‌ها را به فواصل قابل‌توجهی پرتاب کنند، بسیار آسان می‌کنند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا هر آنچه که باید در مورد ساخت لانچر پرتاب ماب به کمک ماین کارت را لازم است٫ بدانید.

نحوه ساخت لانچر پرتاب کننده ماب‌ها در ماینکرفت

در ادامه به مراحلی اشاره خواهیم کرد که به کمک آن می‌توانید لانچر پرتاب کننده ماب در ماینکرفت را بسازید. این مراحل عبارت است از:

۱) مواد لازم برای ساخت لانچر پرتاب را جمع آوری کنید

مواد لازم برای لانچر ماین کارت ساده در بازی ماینکرفت

مواد لازم برای لانچر ماین کارت ساده در بازی ماینکرفت

اولین کاری که باید انجام دهید تا تعدادی ماب را با ماین کارت‌های جدید و پیشرفته به پرواز درآورید، جمع‌آوری مواد مورد نیاز است. شما به حداقل ۱۶ ریل در ماینکرفت نیاز دارید، اگرچه می توانید از نظر فنی هر تعداد که می‌خواهید را اضافه کنید. علاوه بر این، به چند ریل معمولی، یک اهرم (lever)، بلوک‌های رداستون کافی برای تامین انرژی تمام ریل‌ها، یک ماین کارت و یک ماب نیاز دارید.

۲) یک راه آهن برقی به شکل دایره‌ای بسازید

ریل‌های برقی به شکل دایره در بازی ماینکرفت

ریل‌های برقی به شکل دایره در بازی ماینکرفت

هنگامی که تمام مواد را جمع آوری کردید، با ساختن یک دایره از ریل‌های برقی کار را شروع کنید. یک بلوک پایین قرار دهید و یک بلوک رداستون را به هر جهت اصلی اضافه کنید. ریل‌های برقی را روی این بلوک های رداستون، بلوک‌های معمولی و ریل‌ها قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را به صورت دایره‌ای به هم وصل کنید.

۳) یک رمپ بسازید

یک رمپ از ریلی برقی در بازی ماینکرفت

یک رمپ از ریلی برقی در بازی ماینکرفت

اکنون که ریل دایره‌ای را ساخته‌اید که به کارت ماین سرعت دهد، باید یک رمپ غول پیکر در نزدیکی آن بسازید. یک رمپ غول پیکر از ریل‌های برقی بسازید که از یکی از گوشه‌های ریل معمولی دایره شروع بشود. گاه به گاه بلوک‌های رداستون ماینکرفت را اضافه کنید تا این رمپ ریلی غول‌پیکر را تامین کنید.

۴) آن‌ها را به هم وصل کرده و یک اهرم اضافه کنید

اهرم باید رمپ را به دایره راه آهن برقی داخلی متصل کند

اهرم باید رمپ را به دایره راه آهن برقی داخلی متصل کند

در مرحله بعد باید یک اهرم در همان بلوک از گوشه‌ای که از آن شروع به ساخت کرده‌اید٫ اضافه کنید. این اهرم را تست کنید. اگر اهرم را در نقطه مناسب قرار دهید، استفاده از آن باید جهت ریل را نیز تغییر دهد و دایره سرعت داخلی را به سطح شیبدار پرتابگر بیرونی متصل کند.

۵) حداکثر سرعت ماین کارت ها را افزایش دهید

کامندی که برای سرعت بخشیدن به ماین کارت‌ها استفاده می‌شود.

کامندی که برای سرعت بخشیدن به ماین کارت‌ها استفاده می‌شود.

متاسفانه موجانگ هنوز سرعت پایه ماین کارت‌ها را افزایش نداده است. اکنون برای انجام این کار باید از کامند اشاره شده در پایین استفاده کنید. پس تب چت را باز کرده و سپس تایپ کنید:

  • /gamerule minecartMaxSpeed number

می‌توانید number را با هر عدد صحیح مثبت جایگزین کنید، می‌توانید این کار را با اعداد بزرگ‌تر که به ماین‌ کارت‌ها اجازه می‌دهند سریع‌تر حرکت کنند٫ انجام دهید.

۶) یک ماب را به دام بیندازید

یک ماب کریپر که در ماین کارت گرفتار شده است.

یک ماب کریپر که در ماین کارت گرفتار شده است.

آخرین کاری که باید قبل از آماده شدن توپ انجام دهید٫ این است که مابی را در ماین کارت به دام بیندازید. خوشبختانه، این چیزی است که موجانگ در اسنپ شات ۲۴w33a بسیار آسان‌تر کرده است. ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که سبد ماین کارت را پایین بگذارید و پشت آن بایستید. اکثر ماب‌های دشمن مستقیماً به سمت شما خواهند آمد و خود را در ماین کارت به دام می‌اندازند. همچنین ممکن است راه‌اندازی یک مسیر اضافی موقت ریل برای کمک به به دام انداختن ماب ساده‌تر باشد، اگرچه این کار به هیچ وجه ضروری نیست.

یکی از بازیکنان ماینکرفت یک کشور خیالی را در عرض ۱۰ سال ساخته است

۷) ماب را پرتاب کنید

مابی که از رمپ ریل برقی پرتاب می‌شود.

مابی که از رمپ ریل برقی پرتاب می‌شود.

هنگامی که با موفقیت مابی را در یک سیستم ریلی متصل به دایره سرعت ریلی برقی که قبلاً ساخته‌اید٫ به دام انداختید، زمان پرتاب فرا رسیده است. ماب را به دایره داخلی هدایت کنید و برای چند لحظه منتظر بمانید٫ زیرا ماین کارت در آن لحظه سرعت بسیار زیادی می‌گیرد.

ماینکرفت | لیست بلوک‌هایی که فقط با چیت زدن در دسترس هستند

وقتی از سرعت ایجاد شده راضی شدید، اهرم را بچرخانید. این کار رمپ را به دایره داخلی متصل می‌کند و ماب را پرتاب خواهد کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیلنگ
پاسخ

این برای نسخه بدراک هم کار میکنه؟

آیا فضولید
پاسخ

فکر کنم

ناشناس
پاسخ

من اول اسمت رو خوندم بعد نظرت شد
آیا فضولید فکر کنم🤣

آیا فضولید نمیخام بگم
پاسخ

فکر کنم شاید بشه

Sajad Alizadeh
پاسخ

آره برای آخرین نسخه بتا پریویو بدراک (تاکید میکنم بتا) این کار انجام میشه!

♡SogandGamer♡
پاسخ

چه جالب ولی برای بدارک کار میکنه راستی کامند برا بدراک چی میشه

آرتین
پاسخ

۱۱ سپتامبر😅

.............
پاسخ

من روی بدراک امتحان کردم نشد نسخه۱.۲۱.۲۱.۰۱😮‍💨

مهراد گاد
پاسخ

روی ماینکارت نیم تگ بزار نیم تگت a باشه اینو بنویس /effect @e[name=a] speed 100 100

صفورا حقیقت ss
پاسخ

چطور

صفورا حقیقت ss
پاسخ

چطور باید بیاره برامون

سید
پاسخ

والا هر سه اسنپ شات جدید رو زدم تا e35
ولی کامند ناشناسه و mincartMaxSpeed نداره

M.D.L
پاسخ

چقدرررر مفید