داستان سایلنت هیل 2 ریمیک
اخبار بازی خبر

تریلر داستانی جدید سایلنت هیل ۲ ریمیک منتشر شد؛ بازگشت کابوس

شرکت کونامی به تازگی یک تریلر داستانی از بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک منتشر کرده که فوق‌العاده هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. ما در این تریلر جیمز ساندرلند را در حالی تماشا می‌کنیم که در شهر سایلنت می‌چرخد و با شخصیت‌های موجود در داستان صحبت می‌کند.

هنگامی که بازی Silent Hill 2 Remake چند سال پیش معرفی شد، شک و تردیدهای زیادی حول محور آن شکل گرفت. بسیاری از طرفداران نسبت به این بازی که توسط بلوبر تیم ساخته می‌شود ابراز ناامیدی می‌کردند؛ اما نمایش‌های جدیدی که شرکت کونامی به اشتراک گذاشته بیش‌تر از همیشه امیدوارکننده به نظر می‌رسد. پس از اینکه همین چند ماه پیش یک تریلر مفصل از این بازی منتشر شد، سازندگان یک تریلر هیجان‌انگیز دیگر نیز منتشر کرده‌اند. این تریلر جدید بیش‌تر روی عناصر داستانی و شخصیت‌ها تمرکز می‌کند و هنوز هم نفس‌گیر به نظر می‌رسد.

تماشای ویدیوی گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

اگر به تجربه نسخه اصلی پرداخته باشید، در بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک چهره‌های آشنای متعددی خواهید دید؛ تنها با این تفاوت که آن‌ها الان به صورت واقع‌گرایانه‌تر و با گرافیک بهتری به تصویر کشیده می‌شوند. با وجود اینکه بازی مورد بحث از لحاظ گرافیکی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته، اما استودیو بلوبر تیم نهایت تلاش خود را برای پایبند بودن به ریشه‌ها به کار گرفته است. در صورت تمایل می‌توانید در ادامه تریلر داستانی این بازی مورد انتظار را تماشا کنید:

داستان این بازی در مورد شخصیتی به نام جیمز ساندرلند (شخصیت اصلی داستان) است که برای پیدا کردن همسر گمشده‌اش راهی شهر عجیب و مرموزی به نام سایلنت هیل می‌شود. سایلنت هیل هیچ شباهتی به شهرهای معمولی ندارد و سطح آن توسط یک مه غلیط پر شده. علاوه بر این ساکنین این شهر هم یا کاملا عقل خود را از دست داده‌اند یا به شکل فوق‌العاده عجیب و مرموزی رفتار می‌کنند. از جمله این شخصیت‌ها که در تریلر داستانی سایلنت هیل ۲ ریمیک هم وجود داشت می‌توانیم به ادی دومبروفسکی اشاره کنیم. ادی یک مرد جوان و روان پریش است که در طی دوران کودکی حسابی توسط اطرافیان اذیت شده. به همین دلیل هم اگر کسی کوچک‌ترین طعنه‌ای به وی بزند از کشیدن ماشه سلاح خود دریغ نمی‌کند.

داستان سایلنت هیل 2 ریمیک

جیمز باید در این شهر کابوس‌وار به دنبال همسرش بگردد

تریلر ۱۳ دقیقه‌ای گیم‌پلی سایلنت هیل ۲ ریمیک مبارزات بازی را به تصویر می‌کشد

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر) برای پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها