گاری مین در حال پریدن از روی شکاف
آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | هر آن چه که باید درباره بروز رسانی ماینکارت‌ها بدانید

مدت‌ها است که طرفداران ماینکرفت (Minecraft) از استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) درخواست کرده‌ بودند تا ماین‌کارت‌های بازی را مورد بازبینی قرار دهد. اکنون به نظر می‌رسد که سازنده بازی سرانجام به این درخواست در آخرین اسنپ شات برای نسخه جاوا یعنی ۲۴w33a پاسخ داده است. این اسنپ شات یک تغییر اساسی در نحوه ظاهر و کارکرد ماین‌ کارت‌ها و همچنین یک قانون جدید بازی ارائه می‌کند که به بازیکن کنترل بیشتری بر آن‌ها می‌دهد. این مقاله همه چیز را در مورد تغییرات مربوط به ماینکارت‌ها توضیح می‌دهد. با مجله بازار همراه باشید.

پرش ماینکارت‌ها در بازی ماینکرفت

ماین کارت در حال پریدن از روی شکاف ایجاد شده در بازی ماینکرفت

ماین کارت در حال پریدن از روی شکاف ایجاد شده در بازی ماینکرفت

یکی از بهترین بروزرسانی‌هایی که موجانگ با اسنپ‌شات ۲۴w33a آورده، بهبود توانایی پرش آن در بازی است. در نسخه‌های قدیمی‌تر بازی، ماینکارت‌ها هنگام خروج از ریل، تمام حرکات خود را از دست می‌دادند، حتی اگر از یک سطح شیبدار به بیرون پرتاب شوند. این امر پرش از مسافت قابل توجهی را تقریبا غیرممکن می‌کرد. ماینکارت‌ها بالاخره بروز شدند تا حرکت عمودی بیشتری را حفظ کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که از یک رمپ ریلی ماینکرفت خارج می‌شوند، بتوانند بسیار دورتر پرواز کنند.

یک قانون بازی جدید

کامند جدید مربوط به سرعت ماینکارت که در بازی ماینکرفت استفاده می‌شود.

کامند جدید مربوط به سرعت ماینکارت که در بازی ماینکرفت استفاده می‌شود.

یکی از هیجان انگیزترین تغییرات جدید ماینکارت که با اسنپ شات ۲۴w33a به ارمغان آمده، یک قانون بازی جدید برای کنترل حداکثر سرعتی است که ماینکارت‌ها می‌توانند به آن برسند. همچنین یک کامند جدید برای تغییر این عدد در حین بازی کردن وجود دارد. مثالی از دستور افزایش سرعت ماین کارت به صورت زیر است:

  • /gamerule minecartMaxSpeed 1000

حرکت آرام‌تر

ماینکارت‌ها اکنون در حین حرکت روی گوشه‌های ریل بهتر به نظر می‌رسند.

ماینکارت‌ها اکنون در حین حرکت روی گوشه‌های ریل بهتر به نظر می‌رسند.

یکی از بدترین بخش‌های کار با ماین‌کارت‌ها این بود که در سرعت‌های بالاتر، در گوشه‌های ریل متوقف شده یا حتی از ریل خارج می‌شدند. این مشکل در این اسنپ شات برطرف شده است، زیرا ماینکارت‌ها می‌توانند حرکت خود را در سرعت‌های بالاتر بهتر انجام دهند. از نظر بصری، آن‌ها همچنین گوشه‌های ریل را نرم‌تر رد می‌کنند که یک تغییر خوب در بازی محسوب می‌شود.

کاهش زمان بین استفاده از پورتال‌ها در بازی ماینکرفت

استفاده از ماینکارت‌ها در پورتال‌ها در حال حاضر بسیار سریعتر شده است.

استفاده از ماینکارت‌ها در پورتال‌ها در حال حاضر بسیار سریعتر شده است.

ماینکارت‌ها همچنین توانایی سفر از طریق پورتال Nether را دارند. در نسخه‌های قبلی بازی، وسایل نقلیه‌ای مانند قایق‌ها و ماین کارت‌ها باید ۱۵ ثانیه بین تغییرات ابعادی منتظر بمانند. آخرین اسنپ شات این زمان انتظار را به تنها نیم ثانیه کاهش داده است. این امر حمل و نقل در بازی مبتنی بر دنیای Nether را بین ابعاد بسیار آسان‌تر می‌کند، که اگرچه در حالت خاص است، اما کیفیت تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

همه‌ چیزهایی که باید درباره مادهای ماینکرفت بدانید

بهبود فیزیک ماین کارت‌ها

در حال حاضر ریل‌ها می‌توانند در بازی ماینکرفت بدون هیچ مشکلی مستقیماً در کنار یکدیگر حرکت کنند.

در حال حاضر ریل‌ها می‌توانند در بازی ماینکرفت بدون هیچ مشکلی مستقیماً در کنار یکدیگر حرکت کنند.

ماینکارت‌ها معمولاً در تله‌ها و فارم‌های ماینکرفت برای انباشتن موارد مختلف استفاده می‌شوند. Entity cramming به مکانیک نسخه جاوا اشاره دارد که وقتی وارد فضایی پر از موارد دیگر می‌شود، صدمات زیادی به ماب‌ها وارد می‌کند. ماینکارت‌ها را می‌توان به راحتی با استفاده از دیسپنسرها روی هم قرار داد و cramming traps آسان را ایجاد کرد.

ماینکرفت | آموزش نحوه پرتاب ماب به هوا با استفاده از ماین کارت

از اسنپ شات ۲۴w33a، که یکی از تنها تغییرات بحث برانگیز را ایجاد کرده است، دیگر نمی‌توان ماینکارت‌ها را مستقیماً توسط بازیکنان یا دیسپنسرها روی یکدیگر قرار داد. تغییرات در نحوه تعامل ماینکارت‌ها هم این امکان را فراهم می‌آورد که دو ریل به طور مستقل در کنار یکدیگر حرکت کنند. پیش از این، دو ریل در بلوک‌های کنار هم با هم برخورد می‌کردند٫ خوشبختانه دیگر اینطور نیست. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها
پاسخ

من همه اینا تست کردم خیلی وقت پیش اومده اینا

کسو
پاسخ

خیلی بد بود این چیه