بازی Black Myth: Wukong
اخبار بازی خبر

تریلر هنگام عرضه بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

در رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ تریلر هنگام عرضه بازی Black Myth: Wukong به نمایش گذاشته شد. در این تریلر شاهد دشمنان و باس‌های متنوع این بازی اکشن نقش‌آفرینی هستیم و نحوه مبارزه با این دشمنان را می‌بینیم. در ادامه می‌توانید تریلر لانچ این بازی زیبا را مشاهده کنید.

این بازی جالب بر اساس یک رمان چینی کلاسیک متعلق به قرن شانزدهم میلادی به نام «سفر به باختر» (Journey to the West) ساخته شده است. این رمان که به عنوان یکی از مشهورترین آثار ادبی قاره آسیا شناخته می‌شود، به ماجرای واقعی سفر یک راهب چینی به نام شان ژانگ (Xuan Zang) به سرزمین هندوستان می‌پردازد. داستان این کتاب در ابتدا رنگ و بوی واقعی دارد، اما به تدریج وارد فضاهای تخیلی و فانتزی می‌شود. راهب چینی در طول این داستان، با شخصیت‌های افسانه‌ای مختلفی مواجه می‌شود که یکی از آنها «شاه میمون»، یعنی همان شخصیت اصلی بازی Black Myth: Wukong است.

نقدها و امتیازات بازی Black Myth: WuKong منتشر شدند

بازی Black Myth: Wukong با موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ ساخته شده و طراحی محیط‌ها و دشمنان بازی واقعا تحسین‌برانگیز است. این بازی امروز برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر شد. زمان عرضه بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس هنوز مشخص نشده است.


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

گیم‌پلی ماینکرفت #1 بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید
پاسخ

چرا احساس. میکردم این بازی تو بعضی از نطقه. ها لغوه یا همون لرزش تصویر می‌گرفت انگار بازی گیر داشت