اخبار بازی خبر

اسکین ولورین (Wolverine) به فورتنایت می‌آید

فورتنایت مدت زیادی است که با ابرقهرمانان کامیک‌های مشهور دی سی و مارول همکاری می‌کند. با توجه به استقبال بی نظیر از اسکین‌ها و تزئینات این کاراکتر‌ها، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی، هر چند وقت یک بار از فرصت استفاده می‌کند و آن‌ها را به جزیره بتل رویال بازمی‌گرداند. در ادامه این روند، مشخص شده که برای کرو پک (Crew Pack) ماه آگوست، قرار است محصولات مربوط به کراس‌اور فورتنایت و ولورین زیرو (Wolverine Zero) را در بازی ببینیم.

از زمانی که رویدادهای مربوط به کراس‌اور در فورتنایت آغاز شدند، اپیک گیمز موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای با عرضه اسکین‌ها و تزئینات را تجربه کرده. گیمرها عاشق خرید این محصولات و اضافه کردنشان به کلکسیون‌ها خود هستند. از میان چنین چنین آیتم‌های پرطرفداری، محصولات مربوط به ابرقهرمانان و انیمه‌ها بیشترین فروش را دارند و از این رو اپیک گیمز مرتباً سعی می‌کند آن‌ها را به بازی برگرداند.

جوایز این ماه کرو پک فورتنایت
جوایز این ماه کرو پک فورتنایت

اسکین ولورین زیرو در فایل‌های داخل بازی پنهان شده‌ است. فایل رمزگذاری شده مورد توجه لودهندگان اطلاعات فورتنایت قرار گرفت و آن‌ها شروغ به رمزگشایی از آن کردند. اکنون مشخص شده که این فایل هشت مگابایت حجم دارد و حاوی تزئینات مربوط به ولورین زیرو است. مدتی پس از این رمزگشایی، خود اپیک گیمز در وبلاگش به طور رسمی اعلام کرد که باندل ولورین زیرو، جایزه شاخص این ماه مشترکان کرو پک خواهد بود.

اگر از کاربران دارنده اشتراک کرو پک یاشید، از پس فردا یعنی یکشنبه، به این تزئینات دسترسی خواهید داشت. محتویات باندل ولورین شامل اسکین ولورین زیرو و بک لینگ موراماسا بلید (Muramasa Blade) است. این سلاح توسط یک شمشیرساز شیطانی ساخته شده و در صورت مجهز بودن به نسخه پیک اکس، می‌توانید آن را از غلاف خارج کنید. صفحه لودینگ The Best Fight You Ever Had نیز جزئی از کرو پک ماه آگوست فورتنایت است.

همچنین، مشترکان کرو پک، استایل Cuddle Cerise بک بلینگ Ice-Blasted Snow Crunchem را به طور رایگان دریافت خواهند کرد. این پاداش‌ها به محض اینکه بازیکنان در طی رویداد No Sweat Summer وارد بازی شوند، به آنان تعلق خواهد گرفت. کرو پک فورتنایت دوازده دلار قیمت دارد و با خرید آن، به بتل پس سیزن سه از مرحله سوم بازی دسترسی خواهید داشت. البته اگر بتل پس را دارید، با خرید کرو پک هزار وی باک دریافت خواهید کرد. همچنین، با داشتن اشتراک کرو پک، به طور ماهیانه هزار وی باک می‌گیرید.

باندل ماه پیش کرو پک شامل اسکین و تزئینات کاراکتر فائدرا (Phaedra) بود که اگر در این دو روز باقی مانده تا عرضه باندل ولورین اشتراک کرو پک را بگیرید، به آن‌ها نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین، مشترکان در ماه گذشته توانستد از بخش نجات دنیا (Save the World) بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید از این مزایا برخوردار شوید تنها دو روز فرصت دارید پس عجله کنید. دیروز اعلام شد که اسکین قهرمان مسابقات WWE یعنی جان سینا هم برای مدت محدودی به بازی اضافه می‌شود.

نظر شما درباره اسکین و بک بلینگ ولورین زیرو در کرو پک این ماه فورتنایت چیست؟ آیا متشرک این بخش جذاب از بازی هستید؟ تاکنون چه جوایزی از کرو پک‌های فورتنایت دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها