اخبار بازی خبر

درآمد بیست میلیون دلاری ایپکس لجندز موبایل در دو ماه

بر اساس داده‌های مربوط به فروش و میزان دانلود بازی‌ها، ایپکس لجندز موبایل توانسته با گذشت دو ماه از عرضه، به رقم فوق‌العاده بیست و شش میلیون دانلود و همچنین بیست میلیون دلار فروش برسد. ایکپس لجندز نسخه‌های کامپیوتر و کنسول هم حدودا سه سال پیش، در مدت کمی پس از عرضه توانستند بسیاری از رکوردهای فروش و درآمد را بشکنند.

اپیکس لجندز موبایل تقریباً دو ماه پیش با سر و صدای زیاد و پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد. ناشران این بازی با تمرکز بر استراتژی‌های تبلیغاتی در جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و آمریکای شمالی، توانسته اعداد و ارقام فوق‌العاده را در این مناظق به جای بگذارد. این بازی در ایالات متحده ۶/۲ میلیون بار دانلود شده. در رتبه ‌های دوم و سوم، برزیل و ژاپن به ترتیب با ۲/۲ و ۱/۹ میلیون دانلود قرار دارند.

اسکین‌های جذاب اسلحه‌ها و قهرمانان، بخش مهمی از فروش فوق‌العاده ایپکس لجندز موبایل را تشکیل می‌دهند
اسکین‌های جذاب اسلحه‌ها و قهرمانان، بخش مهمی از فروش فوق‌العاده ایپکس لجندز موبایل را تشکیل می‌دهند

استراتژی تمرکز بر جنوب شرقی آسیا به نظر بسیار کارآمد بوده و ایپکس لجندز موبایل در ژاپن ۷/۴ میلیون دلار برای ناشرانش درآمد داشته. اعداد مربوط به فروش در ایالات متحده، تایلند و مالزی هم شگفت انگیز هستند. کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هنوز واکنشی رسمی به این اعداد و ارقام نشان نداده اما مطمئناً مدیران این شرکت از عملکرد ایپکس لجندز موبایل راضی هستند و این قطعاً موجب خواهد شد که در آینده شاهد حضور فعال‌تر الکترونیک آرتز در عرصه بازی‌های گوشی باشیم.

ایپکس لجندز موبایل در هفته اول عرضه هم با تعداد دانلود ۴/۸ بار و فروش پانزده میلیون دلاری در ماه اول، رکوردهای خوبی بر جای گذاشته بود. باید دید استراتژی آینده سازندگان بازی برای مناطق جدید در دنیا و توسعه ساخته‌شان چه خواهد بود. تا اینجای کار که در این دو ماه شاهد محتویات و رویدادهای متنوعی بوده‌ایم و استودیوی سازنده بازی به طور هفتگی چیزهای جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده. حتی در این دو ماه، دو لجند اختصاصی موبایل هم به لیست قهرمانان بازی اضافه شده‌اند.

نظر شما درباره فروش فوق‌العاده ایپکس لجندز موبایل چیست؟ آیا در این دو ماه از عملکرد بازی و سازندگان آن راضی بوده‌اید؟ به نظرتان این بازی از چه جهاتی باید بهتر شود؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها