آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | لذتی بالاتر از پرواز بر فراز این شهر بزرگ وجود ندارد!

بیلدهای بزرگ همیشه شکوه خاصی به ماینکرفت اضافه می‌کنند و شما با بلوک‌های ماین‌شده می‌توانید سازه‌های فوق‌العاده‌ای بسازید. موجانگ محدودیتی برای بازیکنانش ندارد و صدها میلیارد بلوک انتظار بازیکن را می‌کشد که از ترکیب آن‌ها داستان خود را در بازی بسازد. ماینکرافت هیچگاه تمام نمی‌شود و شما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید ماجراجویی خود در این دنیا را ادامه دهید. بیلدرها سازه‌های مختلفی از جمله جزیره برک (از انیمیشن How to teach your Dragon)، شهر نایت سیتی Cyperbunk 2077 و همچنین شهر لوس سانتوس سری GTA را تا کنون با بلوک ساخته‌اند.

یکی از جذاب‌ترین آیتم‌ها در هر دنیای ماینکرفت، بال (Wings)است که قابل ساخت نیست و تنها در End Ships واقع در سومین دنیای بازی، The End، است و پس از کشتن اندر دراگون به آن دسترسی خواهید داشت. با اینکه مود کریتیو بازی هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید به بسیاری از بلوک‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌ها دسترسی داشته باشید، اما آیتمی نظیر Wings را تنها پس از عبور کردن از باس‌فایت نهایی با خود خواهید داشت. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای زیبا داشته باشیم.

آرمان‌شهر هوای در ماینکرفت

رد شدن از میان این ساختمان‌ها در ماینکرفت باعث می‌شود به خود افتخار کنید

رد شدن از میان این ساختمان‌ها در ماینکرفت باعث می‌شود به خود افتخار کنید

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام mojo-archer ویدیویی از بیلد جدید خود منتشر کرده که آنقدر وسیع و بزرگ است که ماینکرفت قادر به رندر کردن انتهای آن نیست! او در این ویدیوی تقریبا ۲ دقیقه‌ای بخش‌ها و فازهای مختلف این شهر را به تصویر کشیده که از دل ابرها آغاز می‌شود و پس از عبور از کوه‌ها و غارهای مختلف به بندرگاهی پر از کشتی، جنگلی بلند و کاخ‌هایی باشکوه ختم می‌شود. این بیلدر که ظاهرا بیش از ۱۰۰۰ ساعت بر روی این بیلد کار کرده، توانسته تا شهر فوق‌العاده‌ای بسازد که شاید نتوان نظیرش را در میان تمامی بیلدها پیدا کرد. بدون‌شک حالا که او با آرامش بر فراز این شهر عظیم پرواز می‌کند، بالاخره می‌تواند یک نفس راحت بکشد!

 

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

کاربران همگی با دیدن این سازه حسابی به وجد آمدند و مانند من متعجب هستند که چگونه او توانسته چنین سازه بزرگی خلق کند. یکی از کاربران ردیت به نام AllnLazaro با دیدن این ویدیو نوشت: «باید لذت فوق‌العاده‌ای داشته باشد که چنین بنای بزرگی در ماینکرفت بسازی که کسی نظیرش را ندیده و با بال‌هایت بر فراز آن پرواز کنی!». البته یکی از کاربران به نام Dwarf_Beast به نکته خوبی اشاره کرده که نیازی نبوده این بیلدر چنین زمانی صرف این بنا کند و با استفاده از ماد Distant Horizons می‌تواند به آسانی سازه‌های بزرگی بسازد.

یکی از کاربران ردیت به نام euca1yptu5 از بیلدر این بنا پرسید: «واقعا می‌خواهم بدانم که آیا شما برنامه‌ای برای این ساخت عظیم داشتید؟ یا اینکه هر کدام از این بخش‌ها را با گذر زمان و تدریجی به نقشه ماینکرفت خود اضافه کردید؟». mojo-archer پاسخ داد: «در حقیقت من از بیس زیر کوه شروع کردم و تنها برای آن بخش برنامه خاصی داشتم، اما سعی کردم که ایده‌های خودم را عملی کنم . حالا به این شهر بزرگ ختم شده است!».

ساخت یک کوهستان مرتفع در ماینکرفت هاردکور

شخصی در ردیت به نام New-Organization-608 با دیدن این بنا از خود ناامید شده و در بخش کامنت‌ها نوشت: «شما واقعا چگونه می‌توانید چنین بناهای بزرگ و عجیبی بسازید؟ من هر بار که تمام تلاشم را برای ساخت خانه می‌کنم، در نهایت به یک خانه مکعبی و تیز ختم می‌شود!». این تنها بازیکن ماینکرفت نیست که حسرت این بنا را می‌خورد و همچنین شخصی به نام Joboj در همین باره نوشت: «کاش من هم می‌توانستم باز هم این چنین از ماینکرافت لذت ببرم. هر ۶ ماه یک بار من سعی می‌کنم بازی کنم اما به هفته نرسیده آن را کنار می‌گذارم». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین چیزی در بازی ساخته‌اید؟ آیا تا به حال از ساخته موجانگ خسته شده‌اید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها