انیمه ناروتو
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

دوچرخه‌های رسمی انیمه ناروتو معرفی شد

شرکت Throne Cycles در تازه‌ترین محصول مشترک خود، نه تنها اولین دوچرخه‌های رسمی ناروتو را معرفی کرده، بلکه برای اولین بار چنین اتفاقی را در تاریخ انیمه رقم زده است.

دوچرخه‌هایی که شرکت Throne Cycles با همکاری انیمه Naruto Shippuden رونمایی کرده، با نام The Goon – The Final Battle شناخته می‌شوند. این دو‌چرخه‌های بی‌ام‌ایکس ۲۹ اینچی به مناسبت گرامیداشت آخرین نبرد بین ناروتو ساسکه ساخته شده‌اند. دوچرخه معرفی شده برای شخصیت ناروتو، دارای رنگ‌های نمادین این کاراکتر یعنی نارنجی و زرد است. روی این دوچرخه، نماد‌های ناروتو از جمله نماد قبیله اوزوماکی، مهر روباه ۹ دم و تصویری از این شخصیت دیده می‌شود.

تصاویر کمیک ناروتو و لاکپشت‌های نینجا منتشر شد؛ اعلام خلاصه داستان

این در حالی بوده که در بخش‌های غیر‌متحرک دوچرخه ساسکه، از رنگ بنفش نمادین او استفاده شده است. در بخش‌هایی  شعله آماتراسو، شارینگان و طرح‌هایی از ساسکه دیده می‌شود. روی بخش زین هر دو دوچرخه، لوگو انیمه Naruto Shippuden و طرحی از شخصیت‌های ناروتو و ساسکه در حالی که روبروی هم قرار گرفته‌اند، نقش بسته است. تصاویر این دوچرخه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

شرکت Throne Cycles هم‌اکنون امکان سفارش آنلاین دوچرخه‌های The Goon – The Final Battle را فراهم کرده است. به این واسطه دوچرخه‌های ناروتو و ساسکه با قیمت ۸۹۹ دلار قابل خرید هستند. روند ارسال این دوچرخه‌ها از تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۳ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴) شروع خواهد شد.

محصولات Throne Cycles، اولین دوچرخه‌های رسمی الهام گرفته از دنیای انیمه هستند. در اواخر ژانویه سال جاری، شرکت Bel & Bel اعلام کرد که نسخه واقعی موتور‌سیکلت کاندا از انیمه سینمایی Akira را با قیمت بالای ۲۶ هزار دلار خواهد ساخت. با این وجود موتور‌سیکلت مذکور هنوز وارد بازار نشده است.

معرفی ۱۰ اپیزود برتر انیمه‌های ناروتو و ناروتو شیپودن

نظر شما در مورد ساخت و عرضه دوچرخه رسمی انیمه ناروتو چیست؟ آیا از چنین آیتم‌های استقبال کرده و علاقه به خرید آن‌ها دارید؟ تا‌کنون چه آیتمی را بر اساس انیمه محبوب خود خریداری کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

گیم‌پلی ماینکرفت #1 بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Haj bardia
پاسخ

اولن قشنگ نیس دومن قشنگم باشه ۶۵ میلیون نمی ارزه

حاح؟
پاسخ

یعنی باید ب عبارتی بایدبشینیم بزاریم رو ساسکه و ناروتو؟🤡🤲

Shinobu mitsuya
پاسخ

مشتی🤣

Sogand
پاسخ

از نظر من هر چی انیمه ای باشه عالی ترین چیز تو دنیاس
موافقی؟؟

sadra
پاسخ

نه

اریان
پاسخ

Flyweight 52rhu5

𝕒𝕟𝕚𝕞𝕖**
پاسخ

می‌خوامممممم😫🤧😂