انیمه ریک و مورتی
اخبار سینما و انیمیشن خبر

ناکامی انیمه ریک و مورتی انتظارات را از فصل هشتم بالا برده است

با وجود اینکه همگی از انیمه ریک و مورتی انتظارات زیادی داشتیم، واکنش‌ها نشان می‌دهد که این انیمه سریالی در حد و اندازه‌های مجموعه اصلی ظاهر نمی‌شود. همین موضوع باعث شده که انتظارات از فصل هشتم سریال اصلی حسابی بالا برود و طرفداران را منتظر نگه دارد.

در حالت عادی همه ما منتظر فصل هشتم سریال Rick & Morty بودیم و انتظارات زیادی از آن داشتیم. اما این انتظارات در مورد انیمه ریک و مورتی هم صدق می‌کرد و همه ما فکر می‌کردیم که این انیمه سریالی درست به اندازه مجموعه اصلی جذاب باشد. منتها اگر نیم‌نگاهی به نمرات و واکنش طرفداران بیندازید متوجه می‌شوید که این پروژه زیاد باب میل مخاطبین قرار نگرفته است. آخرین قسمت فصل هفتم سریال اصلی از جذابیت بالایی برخوردار بود و تماشاچیان را تحت تاثیر قرار دارد. هرچند که واکنش‌های کلی نسبت به فصل هفتم متوسط بودند، اما قسمت پایانی آن عملکرد خوبی داشت و بالاترین نمره IMDB چند سال اخیر مجموعه را ثبت کرد.

تماشای ویدیوی گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

قسمت پایانی فصل هفتم روح تازه‌ای به قوس شخصیت‌پردازی مورتی دمید و باعث شد که همگی درباره فصل هشتم هیجان‌زده شویم. حال انیمه ریک و مورتی که به تازگی هم منتشر شده، داستان خود را در فاصله میان وقایع فصل پنجم و فصل ششم و در طی یک دنیای موازی تعریف می‌کند. از آنجایی که این انیمه قرار بود نگاه تازه‌ای به شخصیت‌ها داشته باشید و رویکرد متفاوتی را در پیش بگیرد همه طرفداران فکر می‌کردند که نتیجه نهایی جذاب از آب درآید. اما خب همان‌طور که اشاره کردیم این انیمه سریالی زیاد موفق ظاهر نشده و مخاطبین زیاد از آنچه که دیده‌اند راضی نیستند.

انیمه ریک و مورتی

انیمه ریک و مورتی مانند یک پارودی ارزان قیمت از مجموعه اصلی است

برای اینکه از عمق فاجعه خبردار شوید باید بگوییم که امتیاز انیمه ریک و مورتی در وبسایت IMDB در این لحظه ۲.۷ است؛ عددی که از هر دیدی فاجعه‌بار و غم‌انگیز به نظر می‌رسد. این در حالی است که نمره سریال اصلی در وبسایت مذکور عدد تحسین برانگیز ۹.۱ را نشان می‌دهد. با توجه به همین ارقام ما به هیچ وجه نمی‌توانیم این انیمه را جایگزین سریال اصلی در نظر بگیریم. بدین ترتیب فصل هشتم Rick & Morty کار سختی دارد تا بتواند طرفداران را یکبار دیگر به سمت خود بکشاند.

انیمه ریک و مورتی: مورتی در واقعیت مجازی گم می‌شود

در حالی که بسیاری از قسمت‌ها مجموعه اصلی احمقانه و خنده‌دار هستند، انیمه ریک و مورتی لحن متفاوتی دارد و خود را به شکل نامناسبی از فرنچایز جدا می‌کند. بیش‌تر ایراداتی که به این انیمه گرفته می‌شوند به طنزپردازی ضعیف و دیالوگ‌های بی‌مزه اشاره دارند که به هیچ وجه در مخیله طرفداران سریال اصلی نمی‌گنجد. لحن ریک و مورتی اورجینال تعادل خوبی را بین کمدی تاریک، خشونت و صحنه‌های خنده‌دار برقرار می‌کند و همین موضوع باعث شده که بسیاری از ما عاشق این دو شخصیت و ماجراجویی‌های ایشان شویم.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فصل هشتم می‌تواند یک بازگشت باشکوه را رقم بزند تا همگی انیمه مورد بحث را فراموش کنیم؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ScreenRant


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها