بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم
انتخاب سردبیر برترین‌ها بهترین بازی‌‌ها

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

در این قسمت از ویدیوهای کانال یوتیوب بازار استریت به سراغ بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ می‌رویم و در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. امید لنون و شایان در این ویدیو بهترین بسته‌های الحاقی تاریخ ویدیو گیم را مرور می‌کنند و به صحبت در مورد دلایل جذابیت‌شان می‌پردازند.

بسته‌های الحاقی (یه به اصطلاحی محتوای قابل دانلود) به محتویات گفته می‌شود که پس از انتشار یک بازی به صورت رایگان یا پولی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. در حالی که بسیاری از این DLCها به عنوان محتوای مکمل منتشر می‌شوند و صرفا به گسترش یک سری جنبه‌های خاص می‌پردازند، در برخی موارد حتی از بازی اصلی هم فراتر می‌روند و به شکل هیجان‌انگیزی کامل و لذت‌بخش از آب در می‌آیند. امید لنون و شایان هم در ویدیو جدید بازار استریت به سراغ بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ رفته‌اند و در مورد آن‌ها به صحبت می‌پردازد. در صورت تمایل می‌توانید با کلیک روی لینکی که در ادامه قرار دارد به تماشای این ویدیو بپردازید:

تماشای ویدیوی بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بسته‌های الحاقی در سال‌های اخیر با گسترده شدن محتویات پس از انتشار حسابی رونق گرفته‌اند و به عضو جدانشدنی یک سری فرنچایزها تبدیل شده‌اند. خیلی از بازی‌های فوق‌العاده وجود دارند که با انتشار محتویات جدید از استانداردهای خود هم رد می‌شوند و به سطح کیفی جدیدی می‌رسند. برای مثال بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ پس از اینکه آپدیت‌های متعددی دریافت کرد و از لحاظ فنی پایدار شد، یک اکشن-نقش آفرینی فوق‌العاده بود. با این حال استودیو سی دی پراجکت زمانی به نهایت پتانسیل این بازی رسید که دست به انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty زد.

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم

به اعتقاد برخی‌ها بسته الحاقی فنتوم لیبرتی حتی از خود بازی اصلی هم بهتر بود

تماشای ویدیوی گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

یا در مثالی دیگر شاید شرکت راک‌استار در سال‌های اخیر دست از این کار برداشته باشد، اما در سال‌های گذشته دست به انتشار چندی از بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ زده است. بازی GTA IV با وجود اینکه یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه محسوب می‌شود، با دریافت دو بسته الحاقی The Lost and Damned و The Ballad of Gay Tony از همیشه کامل‌تر شد. بازی رد دد ردمپشن ۱ هم با عرضه بسته الحاقی Undead Nightmare به نحوی یک بازی بزرگ و جدید را در دسترس طرفداران قرار داد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کانال یوتیوب بازار استریت


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها