آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر بازیکن باید از یک ترکیب انچنتمنت در ماینکرفت استفاده کند

در بازی ماینکرفت (Minecraft)، بازیکنان باید تا زمانی که ممکن است زنده بمانند و باس نهایی اندر دراگون (Ender Dragon) را شکست دهند. همانطور که در بازی پیشرفت می‌کنند، می‌توانند انچنتمنت‌هایی را کشف کنند که می‌تواند روی هر ابزاری مانند سلاح ها و آرمورها اعمال شود. در حالی که چندین انچنتمنت برای اعمال کردن روی آیتم‌ها وجود دارد، ترکیبات خاصی در اکثر سناریوها باعث می‌شود تا آن‌ها بسیار مفید باشند. یکی از مفیدترین ترکیب‌های انچنتمنت در ماینکرفت مندینگ (mending) و آنبریکینگ (unbreaking) است و بهتر است در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید چرا این ترکیب بهترین و مفید است.

چرا انچنتمنت‌های مندینگ و آنبریکینگ بهترین ترکیب در بازی ماینکرفت هستند؟

انچنتمنت آنبریکینگ دوام آیتم‌ها را در بازی ماینکرفت افزایش می‌دهد.

انچنتمنت آنبریکینگ دوام آیتم‌ها را در بازی ماینکرفت افزایش می‌دهد.

در بازی ماینکرفت، بازیکنان باید به سرعت منابع را جمع آوری کنند و اولین ست سلاح و ابزار خود را بسازند. با این حال، هر ابزاری که استفاده می‌کنند٫ دارای مقدار مشخصی از دوام است. پس از اولین استفاده، یک نوار سبز رنگ درست زیر هر ابزار ظاهر می‌شود که این نوار طول عمر آن را نشان می‌دهد. مقدار نوار با استفاده مداوم از بین می‌رود. اگر آن نوار به صفر برسد، آن زره، سلاح یا ابزار به سادگی شکسته و ناپدید می‌شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آن زره خاص و استفاده مجدد از آن وجود ندارد.

آنبریکینگ انچنتمنتی است که احتمال کاهش دوام یک ابزار را در هنگام استفاده کاهش داده و افزایش قدرت دوام آن ابزار را افزایش می‌دهد. سه سطح از انچنتمنت آنبریکینگ وجود دارد که هر کدام شانس کاهش دوام را به ترتیب ۵۰٪ / ~ ۶۶٪ / ۷۵٪ کاهش می‌دهند. از آنجایی که آنبریکینگ چیز معمولی محسوب می‌شود٫ حتی بازیکنان جدید نیز می‌توانند به راحتی آن را پیدا کرده و از آن استفاده کنند. با این حال، نکته اصلی درباره آنبریکینگ این است که حتی این انچنتمنت نمی‌تواند یک آیتم ابزار را شکست ناپذیر کند.

انچنتمنت مندینگ در بازی ماینکرفت می‌تواند هر ابزاری را شکست ناپذیر کند.

انچنتمنت مندینگ در بازی ماینکرفت می‌تواند هر ابزاری را شکست ناپذیر کند.

اینجا است که انچنتمنت مندینگ وارد میدان می‌شود و مسلماً این محبوب‌ترین پاور آپ در ماینکرفت است. کاربرد اصلی این انچنتمنت آن است که به ابزار این امکان را می‌دهد که به طور خودکار خود را با گوی‌های XP که توسط بازیکنان برداشته شده٫ تعمیر کند. اگر بازیکنی یک ابزار انچنت کننده در دست داشته باشد و امتیاز XP را پس از کشتن ماب بدست آورد، می‌تواند آیتم مورد نظر را به سلامت کامل خودش برگردانده و آن را تعمیر کند.

ماینکرفت | ساخت درب پیستونی فوق سریع در ابعاد ۶×۶ توسط یکی از بازیکنان

هنگامی که هم انچنتمنت مندینگ و هم آنبریکینگ روی آیتمی اعمال می‌شوند، بازیکنان به راحتی می‌توانند یک ابزار را نجات داده و تا زمانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند. آنبریکینگ تضمین می‌کند که دوام ابزار به آرامی کاهش می‌یابد و به بازیکنان زمان بیشتری برای استفاده از آن می‌دهد. از سوی دیگر، مندینگ باعث می‌شود که ابزار کاملا شکست ناپذیر باشد. به این ترتیب، بازیکنان می‌توانند دیگر انچنتمنت‌های مفیدی را که روی آیتم‌های خود اعمال کرده‌اند را ذخیره کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید
پاسخ

به پیر به پیغمبر اون اینچنته انچنمنت نیست😭😭😭😭

On project
پاسخ

به انگليسیش هم انچنتمنت ه نه انچنت