آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ساخت پلی زیبا با الهام از Elden Ring

شکی نیست که هیدتاکا میازاکی توانسته در دو دهه اخیر صنعت بازی را تحت تاثیر قرار دهد و سبک جدیدی به نام سولزبورن به دنیای بازی‌های ویدیویی اضافه کند. این سبک جدید با Demon Souls آغاز شد و رفته‌رفته با پخته‌تر و بزرگ‌تر شدن توانست به موفقیت‌های بزرگی برسد و در Elden Ring به اوج خود رسید. این بازی سولزلایک توانست تا هم طرفداران زیادی به خود جذب کند و هم نمرات بسیار بالایی از منتقدان بگیرد. فروش ۲۵ میلیون نسخه‌ای این اثر باعث شد تا بتواند به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ هم راه پیدا کند (البته که ماینکرفت هنوز هم ۱۲ برابر این بازی فروش کرده‌است!).

ماینکرفت در سال ۲۰۱۱ توسط ناچ و استودیو موجانگ عرضه شد تا با ورود خود به دنیای بازی همه چیز را تغییر دهد و سنت‌شکنی کند. بدون‌شک این بازی توانست تا تعاریف جدیدی برای سبک سندباکس ارائه کند و با آزادی‌عمل مثال‌زدنی خود درس بزرگی به همه بدهد. بازیکنان زیادی پس از اینکه چندین بار اهداف بازی را به اتمام رساندند، حالا به سراغ بیلد کردن در بازی می‌روند و با استفاده از میلیاردها بلوک هر دنیا بناهای بزرگ و خارق‌العاده‌ای می‌سازند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی یکی از بیلدهای ماینکرافت بیندازیم.

ماینکرفت تا کنون چنین پل بزرگی به خود ندیده‌است!

آیا شما تا کنون برجی به این بزرگی در ماینکرفت ساخته‌اید؟

آیا شما تا کنون برجی به این بزرگی در ماینکرفت ساخته‌اید؟

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام DanteThePilgrim_ تصاویری از بیلد جدید خود در بازی منتشر کرده که یکی از باشکوه‌ترین سازه‌های ماینکرفت به شمار می‌رود. این پل و برج بزرگ با الهام از پل Stormhill ساخته شده که در همان سرزمین ابتدایی Elden Ring در دسترس است و پس‌زمینه بسیاری از تصاویر منتشر شده از این بازی است. بر روی این پل غول‌های زیادی منتظر شما هستند تا با استفاده از نفس آتشین خود اجازه عبور به هیچ کسی ندهند.

کاربران با دیدن این سازه بزرگ همگی شگفت‌زده شدند و از خوش‌سلیقگی این بیلدر تعریف کردند. یکی از کاربران به نام arviliscool در واکنش به این بنا نوشت: «واو! واقعا زیباست! هنوز هم آتش‌های روی این پل را به خاطر دارم». همچنین شخص دیگری با نام کاربری Economy_Pride6360 درباره این سازه گفت: «جزئیات! واقعا توجه شما به کوچک‌ترین و ریزترین چیزها هم فوق‌العاده است!». OGWHEELS30 نیز اشاره کرد که تا کنون چنین پل فوق‌العاده‌ای در ماینکرفت ندیده و این یکی از بهترین بیلدهای بازیست.

یکی دیگر از کاربران ردیت با نام کاربری ILoganxI ضمن تعریف و تمجید از زیبایی‌ها و جزئیات زیبای این سازه نوشت: «آیا شما تمامی بلوک‌های این پل را خود قرار داده‌اید یا از پلاگین و ماد خاصی استفاده کرده‌اید؟». سازنده نیز در جواب او اشاره کرد که با استفاده از ماد Axiom بخش‌هایی که با پشم باید ساخته می‌شدند را طراحی کرده و سپس با توجه به تقارن عمودی بنا، آن را در سمت دیگر هم کپی کرده‌است.

بازسازی مکان‌های مشهور الدن رینگ در ماینکرافت

شخصی به نام Hacker1MC در کامنتی جالب نوشت: «این بنا شگفت‌انگیز است! بدون‌شک ساخت چنین بنایی در دنیای واقعی هم فوق‌العاده خواهد بود. من این پست را ذخیره می‌کنم تا بتوانم با الهام گرفتن از آن چنین سازه‌ای را در دنیای سوروایول خود بسازم». نظر شما درباره این پل چیست؟ آیا شما به این سبک از بیلد در بازی علاقه دارید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یکه
پاسخ

خب بابا اسم نقشه رو هم میزاشتید واسه دانلود