آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ساخت نقاشی سه‌بعدی در هوا

ماینکرفت از روز عرضه خود توانسته تا میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا (این بازی تنها ۳۰۰ میلیون خرید قانونی دارد) مشغول خود کند و این روند با اینکه ۱۵ سال هم از عرضه بازی گذشته هنوز متوقف نشده‌است. موجانگ در کنار عرضه یک فرمول موفق، با پشتیبانی و سرویس‌دهی بی‌نظیر خود هنوز هم این بازی را سرپا نگه داشته و برنامه‌های بلندمدتی برای آینده‌های دور و نزدیک ماینکرافت دارد. به نظر می‌رسد که آپدیت آینده بازی که End Update 1.22 نام دارد، در حوالی جولای سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

از لحظه‌ای که در دنیای ماینکرفت اسپاون می‌شوید، میلیاردها بلوک شما را احاطه کرده و شما باید با استفاده از آن‌ها و ترکیب کردنشان راه خود را در این بازی پیدا کنید. برخی بازیکن‌ها به سراغ مود کریتیو بازی می‌روند تا با استفاده از تعداد نامحدودی بلوک، بتوانند بنای دلخواه خود را به زیباترین شکل ممکن بنا کنند. این بیلدها بعضا به شهرهایی عظیم ختم می‌شوند که برگرفته از شهرها در دنیای واقعی هستند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به شاهکار هنری یکی از بازیکنان در بازی داشته باشیم.

بیلدهای ماینکرفت را می‌توان جزء آثار هنری قلمداد کرد!

آیا شما ساخت چنین چیزهایی را در ماینکرفت دوست دارید؟

آیا شما ساخت چنین چیزهایی را در ماینکرفت دوست دارید؟

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام CristianWiza تصویری از بیلد جدید خود منتشر کرده و توانسته همه را به وجد بیاورد. این بیلدر که پیش‌تر هم چنین بیلدهایی داشته و این بار هم به سراغ ساخت تابلوهایی سه‌بعدی و زیبا کرده‌است. تماشای یک فانوس دریایی بر روی صخره آن هم در میان قاب طلایی ماینکرفت، صحنه‌ای کم‌نظیر است که کمتر پیش می‌آید در بازی با آن مواجه شویم. دیدن این سازه باعث شد تا به یاد نقاشی The Lighthouse at Two Lights (1929) اثر نقاش بزرگ آمریکایی، ادوارد هاپر، بیفتیم.

یکی از کاربران ردیت به نام SpankMyBumBum69 در واکنش به این اثر هنری نوشت: «خیره‌کننده است! واقعا مهارت شما در ساخت‌وساز مثال‌زدنی است!». یکی دیگر از کاربران به نام QuaintLittleCrafter هم نوشت: «واقعا این یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سازه‌ها در تمام ماینکرفت است. ایده ساخت بناها با فریم دورش واقعا فوق‌العاده است، اما فکر نمی‌کنم بتوانم حتی با مدت‌ها تلاش هم بنایی با این ابعاد بزرگ بسازم». سازنده در واکنش به این کاربر گفت: «سخت‌ترین بخش ساخت این بنا بدون‌شک تصحیح پرسپکتیو است که البته من خودم آن را با کمک Axiom ساخته‌ام. در ساخت چنین سازه‌هایی باید از مادهایی استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد با فاصله بلوک‌ها را تغییر دهید».

طرفدار ماینکرفت طراحی مفهومی از یک ماب جدید را با دیگران به اشتراک گذاشت

شخصی به نام wolf39118 با دیدن این بنا به یاد فیلم سیاره گنج دیزنی افتاده و معتقد است که دقیقا همان حال‌وهوای را به بیننده منتقل می‌کند. شخصی به نام AllMusicNut پرسید: «از چه بلوک‌هایی برای ساخت آسمان و خود فانوس‌ دریایی استفاده کرده‌اید؟ عمق این نقاشی چند بلوک است؟». سازنده در جواب این کامنت نوشت: «آسمان در این نقاشی از شیشه‌های بنفش، سرخابی و آبی استفاده شده‌است. بلوک‌های استفاده شده در فانوس را دقیقا به خاطر ندارم، اما از کانکیریت پودر زرد شروع می‌شد و به رنگ نارنجی ختم شده‌است». نظر شما درباره این نقاشی چیست؟ آیا شما موافق ساخت این آثار هنری در بازی هستید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....
پاسخ

پشمام چه طبیعی .

مرتضی ع
پاسخ

باش

۰۰۰
پاسخ

سلام من یک روز مییام تو خونت میکشمت