جوجوتسو کایسن
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

شخصیت محبوب جوجوتسو کایسن چگونه برگشته است؟

تا پایان مانگا جوجوتسو کایسن تنها چند شماره باقی مانده و بالاخره داستان هیجان‌انگیز این اثر و مبارزه نفس‌گیر یوجی ایتادوری و سوکونا به اتمام خواهد رسید. مبارزه بین این دو تاثیرات زیادی داشته و بخش‌های مختلفی را متحول کرده است. در شماره اخیر مانگا Jujutsu Kaisen شاهد بازگشت یکی از محبوب‌ترین کاراکتر‌های این اثر بودیم. اما او چگونه توانسته به داستان برگردد؟ برای دریافت جواب این سوال با مجله بازار همراه باشید.

ادامه مطلب داستان مانگا جوجوتسو کایسن را لو می‌دهد

در حالی که مجموعه جوجوتسو کایسن در نقطه اوج خود قرار دارد، اما خالق آن یعنی گگه آکوتامی تایید کرد که این اثر در شماره ۲۷۱ به پایان خواهد رسید. بر این اساس تنها چهار شماره از مانگا Jujutsu Kaisen باقی مانده و نتیجه نبرد بین یوجی و سوکونا به زودی مشخص می‌شود. در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مانگا جوجوتسو کایسن که شماره ۲۶۷ آن محسوب می‌شود، متحد دیگری در کنار یوجی قرار می‌گیرد که به موجب آن سوکونا بیش از پیش به شکست نزدیک شده است. این نیروی کمکی در واقع دوست قدیمی یوجی و یکی از شخصیت‌های اصلی مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن یعنی نوبارا کوگیساکی است که پس از مدت‌ها غیبت دوباره برگشته.

قرار گرفتن نوبارا در یک قدمی مرگ

نوبارا در انیمه و مانگا جوجوتسو کایسن

آسیب نوبارا ناشی از قدرت ماهیتو، یکی از غافلگیر‌کننده‌ترین بخش‌های جوجوتسو کایسن است

نوبارا کوگیساکی در مجموعه Jujutsu Kaisen به عنوان یک جادوگر با‌استعداد و توانمند معرفی شد. اگر‌چه که به او به اندازه یوجی و مگومی توجه نمی‌شد، اما نوبارا همیشه از نظر قدرت و مهارت هم‌رده با آن‌ها بود. در قسمت‌های اولیه داستان، نوبارا فوق‌العاده مهم بوده و خیلی زود نشان داد که روی وقایع آینده تاثیر بسزایی خواهد داشت. با این حال همه چیز در آرک داستانی Shibuya Incident تغییر کرد. در یک تصمیم غافلگیر‌کننده از سوی گگه آکوتامی، شخصیت نوبارا به دست ماهیتو کشته می‌شود تا یکی از مهم‌ترین کاراکتر‌ها در میانه داستان کنار برود.

به دلیل استفاده ماهیتو از قدرتش، نوبارا تقریبا نیمی از صورت خود را از دست می‌دهد. در این شرایط به نظر می‌رسد که نوبارا کشته شده و یوجی با دیدن جسد بی‌جان او به لحاظ روانی نابود می‌شود. اگر تودو به موقع سر نمی‌رسید، احتمالا یوجی در شیبویا کشته می‌شد. با وجود نمایش این سکانس، مرگ نوبارا هرگز در طول داستان انیمه و مانگا جوجوتسو کایسن به صورت مشخص تایید نشده است. 

خالق جوجوتسو کایسن از فلسفه‌اش برای حذف شخصیت‌ها می‌گوید

در طول آرک داستانی Shibuya Incident گفته شد با وجود این که شانس زنده ماندن نوبارا بسیار کم بوده، اما به هیچ عنوان غیر‌ممکن نیست. بعد‌ها پس از وقایع این آرک، یوجی از مگومی در مورد وضعیت نوبارا پرسید که جوابی دریافت نکرد. با ادامه داستان Jujutsu Kaisen و عدم تایید مرگ، طرفداران مطمئن بودند که نوبارا در مقطعی برگشته و نقش مهمی در داستان ایفا خواهد کرد.

مدتی پیش در زمانی که یوجی تمام افراد فوت شده زندگی‌اش را در قالب یک مونتاژ کوتاه به یاد می‌آورد، به طور ضمنی مرگ نوبارا تایید شد. به این واسطه طرفداران بالاخره حذف این شخصیت را باور کرده و قبول کردند که او دیگر بر‌نمی‌گردد. اما گگه آکوتامی در یک اقدام غافلگیر‌کننده دیگر، نوبارا را به داستان برگرداند.

نوبارا چگونه زنده مانده است؟

نوبارا در انیمه و مانگا Jujutsu Kaisen

نوبارا به کمک افراد مختلف نجات پیدا کرده است

در شماره ۲۶۷ مانگا جوجوتسو کایسن، نوبارا کوگیساکی بالاخره به هیجان‌انگیز‌ترین شکل به داستان برگشت. در نبرد علیه سوکونا، یوجی در بهترین حالت خود جنگیده و پادشاه نفرین‌ها در تلاش بود که او را شکست دهد. در مقطعی سوکونا سعی می‌کند با گسترش دامنه یوجی را نابود کرده و مبارزه را به پایان برساند. با این حال لحظاتی پیش از آن که سوکونا به هدف خود برسد، نوبارا به واسطه تکنیک طنین (Resonance) به یوجی کمک می‌کند. در این لحظه مشخص می‌شود که انگشت نمایش داده شده در شماره قبلی متعلق به سوکونا نبوده و ریکا در واقع انگشت یوجی را خورده است.

از آن جایی که یوجی، سوکونا را در داخل بدنش داشته، اساسا یک جسم نفرین‌شده سرشار از انرژی پادشاه نفرین‌ها محسوب می‌شود. دقیقا به همین دلیل است که یوتا توانسته تکنیک سوکونا را به دست بیاورد. در این شرایط، انگشت واقعی سوکونا در مکانی شبیه به یک معبد نگه‌داری می‌شود. در جدید‌ترین شماره مانگا جوجوتسو کایسن می‌بینیم که نوبارا با حضور در این مکان و استفاده از تکنیک طنین و میخ و چکش خود می‌تواند به روح سوکونا آسیب شدیدی وارد کند. در همین حین یوجی به طور مداوم از Soul Dismantle استفاده می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که پادشاه نفرین‌ها شانس زیادی برای پیروزی ندارد. نبرد بین نوبارا، یوجی و سوکونا وارد مرحله هیجان‌انگیزی شده و بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار شماره‌های بعدی مانگا و مشخص شدن نتیجه مبارزه هستند.

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ در ابتدا مگومی قرار بود قهرمان داستان باشد

ممکن است که چگونگی زنده ماندن نوبارا برای طرفداران گیج‌کننده باشد. این از آن جهت بوده که آسیب ناشی از تکنیک ماهیتو به دلیل تغییر روح هیچ درمانی ندارد یا حداقل به راحتی نمی‌توان آن را جبران کرد. تنها راه برای درمان روح، از بین بردن محدودیت آن‌ها آن است. نوبارا به شخصه نمی‌توانست چنین کاری را انجام دهد. در نتیجه یک نیروی خارجی به او کمک کرده است. زمانی که نوبارا آسیب می‌بیند، نیتا از تکنیک خود استفاده می‌کند تا او را زنده نگه دارد. احتمالا به این واسطه نوبارا در حالت کما بوده و به شکل گسترده تحت درمان قرار گرفته است. 

دلیل این که زنده بودن نوبارا از یوجی و سایرین مخفی شده، نگه داشتن آن به عنوان یک برگ برنده برای شرایط حساس است. به شکل مشابه، تودو تکنیک نفرین خود را از یوجی مخفی نگه داشته بود. زمانی که یوجی از مگومی در مورد وضعیت نوبارا می‌پرسد، احتمالا او هنوز مراحل درمان را پشت سر نگذاشته بود. اما اکنون مشخص است که این روند را به پایان رسانده و نوبارا آماده است تا دوباره در میدان نبرد حاضر شود. نوبارا توانسته از یک ضربه مهلک جان سالم به در ببرد، اما صورت او هنوز به طور کامل التیام پیدا نکرده است. خوش‌بختانه این آسیب تاثیری روی مهارت‌ها و توانایی‌های نوبارا نداشته است.

بازگشت نوبارا و حضور در نبرد پایانی

بازگشت نوبارا در جوجوتسو کایسن

نوبارا نقش مهمی در شکست سوکونا دارد

با بازگشت به مبارزه، نوبارا اکنون نقش مهم‌تری را در مقابل سوکونا بر‌عهده دارد. البته یوجی کسی است که پادشاه نفرین‌ها را شکست خواهد داد. با این حال او قطعا به تنهایی از پس این کار بر نمی‌آید. یوجی در این مبارزه کمک‌های زیادی دریافت کرده، وگرنه مدت‌ها پیش کشته شده بود. حال آخرین ضربه در قالب شخصیت نوبارا انجام خواهد شد. به این واسطه گگه آکوتامی، شکلی که یوجی و نوبارا در کنار هم موفق به شکست اسو و کچیزو شدند را باز‌سازی خواهد کرد. این بار آن‌ها در برابر قوی‌ترین نفرین تاریخ قرار گرفته و یک بار دیگر توانایی‌هایشان ترکیب خواهد شد.

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ آیا یوجی و سوکونا رابطه خویشاوندی دارند؟

یوجی قصد دارد که فلش‌های سیاه قدرتمند خود را با Soul Damage ترکیب کرده و نوبارا با استفاده از تکنیک طنین به روح سوکونا آسیب وارد می‌کند. به واسطه این ضربه‌ها، کنترل سوکونا روی مگومی بیش از پیش تضعیف شده و موجب می‌شود که او هم بتواند وارد مبارزه شود. به طور کلی، سرنوشت خوبی در انتظار سوکونا نبوده و احتمالا در دو شماره بعدی او شکست خواهد خورد.

نظر شما در مورد بازگشت نوبارا و اضافه شدن به جنگ بین یوجی و سوکونا چیست؟ آیا این بازگشت کوتاه مدت بوده و او به دست پادشاه نفرین‌ها کشته شده یا با موفقیت مبارزه را به پایان خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها