انیمه Cyberpunk 2077
اخبار بازی خبر

انیمه‌های بیشتری بر اساس بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد

روزهای آغازین و تلخ بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک ۲۰۷۷) چیزی نیست که کسی بتواند به این زودی‌ها فراموش کند، اما خب سی‌دی پراجکت رد اکنون آن را به نقطه‌ای رسانده که جزء یکی از برترین عناوین نقش‌آفرینی در چند سال اخیر محسوب می‌شود. سایبرپانک به خاطر جهان‌سازی و اتمسفر شگفت‌انگیزی که دارد پتانسیل فوق‌العاده‌ای در فرم‌های دیگر هنری از خود نشان داده و نمونه واضح آن انیمه Cyberpunk Edgerunners است. این انیمه محبوب با همکاری استودیو Trigger و نظارت مستقیم سی دی پراجکت رد ساخته شد و در زمان پخش به موفقیت جالب توجهی دست یافت. حال به‌نظر می‌رسد استودیو لهستانی به ساخت اقتباس‌های بیشتر بر اساس سایبرپانک ۲۰۷۷ علاقه‌مند است و در همین راستا احتمالا شاهد تولید و پخش انیمه‌ها و انیمیشن‌های دیگری با محوریت آن باشیم.

Cyberpunk ۲۰۷۷؛ نتیجه باورنکردنی ترکیب ۳۰۰ ماد و بالاترین تنظیمات گرافیکی را تماشا کنید

این موضوع اخیرا توسط میخال نواکوفسکی، مدیرعامل سی دی پراجکت رد، مطرح شده است. وی طی جلسه‌ای که در شرکت برگزار شده بود، اعلام کرد که «قطعا برنامه‌هایی برای ساخت انیمیشن‌های بیشتر بر اساس سایبرپانک وجود دارد». در سوالی که به دنبال این صحبت مطرح شد، بحث فصل دوم انیمه Edgeunners به میان آمد که مدیرعامل استودیو لهستانی احتمال ساخت آن را کاملا رد نکرد. وی بار دیگر حرف قبلی خود را تکرار و تایید کرد که سی دی پراجکت رد به ساخت پروژه‌های اینچنینی در نایت سیتی علاقه‌مند است.

بدون شک سازندگان بازی Cyberpunk 2077 هم مثل طرفداران علاقه بسیاری به مجموعه Edgerunners دارند و این موضوع را مدیون استودیو Trigger هستند. انیمه مذکور در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد و در زمانی که محبوبیت سایبرپانک رو به کاهش بود، ناگهان توجه مخاطبان را بار دیگر به آن جلب کرد. شخصیت‌های عمیق و جذاب، انیمیشن زیبا و پویا، داستان‌سرایی پرتنش و هیجان‌انگیز و شاید مهم‌تر از همه وفاداری آن به دنیای سایبرپانک ۲۰۷۷ باعث شد تا Edgerunners به یکی از برترین اقتباس‌های دنیای ویدیوگیم تبدیل شود.

بازی Cyberpunk 2077

باتوجه به اینکه کار سی دی پراجکت رد با آی‌پی دیستوپیایی و آینده‌گرایش به اتمام نرسیده و پروژه دنباله Cyberpunk 2077‌ در دست ساخت قرار دارد، تولید اقتباس‌های بیشتر بر اساس این اثر می‌تواند هوشمندانه و متناسب باشد. در واقع فصل دوم Cyberpunk Edgerunners یا آثار احتمالی دیگر می‌توانند خلا بسیار طولانی میان انتشار بازی اول و دوم سایبرپانک را پر کنند و به نوعی مخاطبان بیش از حد با این جهان شگفت‌انگیز فاصله نگیرند.

معرفی ۱۱ بازی جهان ‌باز با بهترین گان‌پلی

استودیو موفق لهستانی هم‌اکنون به شکل متمرکز روی بازی The Witcher 4 کار می‌کند و طبق به‌روزرسانی اخیری که دریافت کردیم، این عنوان به زودی وارد مراحل اصلی تولید خواهد شد. در مقابل، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ (با نام رمزی Project Orion) با وجود پیشرفت قابل توجهی که داشته، مراحل ابتدایی تولید را در شعبه بوستون سی دی پراجکت رد سپری می‌کند. اگر بخواهیم واقع‌گرایانه صحبت کنیم و چرخه طولانی تولید بازی‌های بزرگ را در نظر بگیریم، سایبرپانک بعدی در بهترین حالت ۵ الی ۶ سال دیگر از راه خواهد رسید.

منبع: Comicbook


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها