گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل با عنوان Galactic Battle
آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل اخبار بازی خبر

محتوای جدید گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل با عنوان Galactic Battle معرفی شد

تریلر جدیدی که در کانال یوتیوب رسمی بازی Call of Duty: Mobile منتشر شده، خبر از یک گرونه شانس (Lucky Draw) جدید برای این بازی می‌دهد. این گردونه شانس که Galactic Battle نام دارد، مثل گردونه‌های قبلی شامل آیتم‌های متعددی خواهد بود که بازیکن‌ها با خرج کردن COD Points یا CP می‌توانند شانس خودشان را برای به دست آوردن این آیتم‌ها امتحان کنند. گردونه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل علاوه بر سلاح جذابی که در تریلر زیر مشاهده می‌کنید، شامل یک شخصیت با ظاهر میمون فضایی می‌‌شود که توجه طرفداران این بازی را به خودش جلب کرده است.

ارائه گردونه‌های شانس با هدف جذابیت بیشتر بازی کالاف دیوتی موبایل صورت می‌گیرد. معمولا با هر آپدیت یا فصل جدیدی که از این بازی ارائه می‌شود، سلاح‌ها و آیتم‌های متنوعی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند که برخی از آنها جنبه تزیینی دارند و برخی دیگر، منجر به افزایش قدرت بازیکن در بازی می‌شوند. مثلا یک اسلحه لجندری می‌تواند عامل برتری یک بازیکن نسبت به حریفانش باشد. برای اینکه آیتم‌ها و سلاح‌های جدید بازی را به دست آورید، روش‌های زیادی وجود دارند که یکی از آنها گردونه شانس یا Lucky Draw نام دارد. گردونه شانس در واقع مثل یک ایونت جدید است که با شرکت کردن در آن می‌توانید در ازای خرج کردن CP به جوایز ارزشمندی دست یابید. در ادامه کمی بیشتر درباره طرز کار گردونه در بازی کالاف دیوتی موبایل توضیح می‌دهیم.

گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل چگونه کار می‌کند؟

گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل

پس از آنکه یک گردونه جدید مثل Galactic Battle در بازی کالاف دیوتی موبایل ارائه می‌شود، شما با پرداخت مقدار مشخصی CP می‌توانید شانس خودتان را برای تصاحب آیتم‌های ارزشمند آن امتحان کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت گردونه شانس آن است که تحت هر شرایطی شما دست خالی از آن خارج نمی‌شوید و همیشه یک یا چند آیتم را برنده خواهید شد. اما اینکه چه آیتمی را برنده می‌‌شوید، کاملا به شانس خودتان بستگی دارد. هر بار که یکی از آیتم‌های گردونه را برنده شوید، آن آیتم حذف شده و مجددا می‌توانید با پرداخت CP گردونه را بچرخانید. اما هر بار به مقدار CP بیشتری برای چرخاندن گردونه نیاز دارید. معمولا هم برای به‌دست آوردن آیتم‌های ارزشمند باید چند بار گردونه را بچرخانید.

تریلر جدید کالاف دیوتی موبایل و وارزون موبایل را تماشا کنید

مزیت اصلی گردونه در بازی کالاف دیوتی موبایل آن است که می‌توانید آیتم‌هایی به ارزش چند هزار CP را با پرداخت فقط صد CP و حتی کمتر به دست آورید. البته برای این کار باید کمی شانس هم داشته باشید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تفاوت CP مورد نیاز برای چرخاندن گردونه در ریجن‌های مختلف است. مثلا اگر ریجن کشوری مانند هند را انتخاب کرده باشید، با حداقل هزینه می‌توانید گردونه را بچرخانید، اما ریجن‌های آمریکا و اروپا گران‌تر هستند و مقدار CP بیشتری از شما می‌گیرند.

نگاهی به محتواهای سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل

فصل هشتم بازی کالاف دیوتی موبایل

گردونه Galactic Battle به عنوان بخشی از محتواهای جدید فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل ارائه شده است. این فصل که Shadow Operatives نامیده می‌شود و از چند روز پیش (تاریخ ۲۸ آگوست یا ۷ شهریورماه) آغاز شده، محتواهای جدید زیادی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. برای مثال می‌توان به نقشه چندنفره Combine و اسلحه نیمه‌اتوماتیک LAG 53 اشاره کرد. در ادامه مهمترین موارد جدیدی که با فصل هشتم بازی کالاف دیوتی موبایل به این بازی اضافه شده‌اند را معرفی می‌کنیم:

  • نقشه Combine: این نقشه از بازی Black Ops III یکی از مواردی است که اکتیویژن قبل از عرضه فصل هشتم، وعده‌اش را داده بود. این نقشه که شامل یک پایگاه تحقیقاتی کوچک در صحرا است، نبردهایی را میزبانی می‌کند که در دو ساختمان اصلی و یک محوطه مرکزی اتفاق می‌افتند. نقشه Combine طوری طراحی شده که نبردهای نزدیک و هیجان‌انگیزی در آن رخ می‌دهند.
  • اسلحه LAG 53: این یک اسلحه نیمه‌اتوماتیک کاملا جدید است که با آپدیت فصل ۸ معرفی شده و در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این سلاح قدرت تخریب بالا و سرعت پایینی دارد. با توجه به دقت و برد بالا، برای درگیری‌های فاصله دور و میانی مناسب است.
  • پِرک Assassin: این پرک جدید به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا در رقابت‌های چندنفره، امتیاز بیشتری کسب کنند. با استفاده از این پرک، می‌توانید موقعیت دشمنان را در یک خط ببینید و سپس با نابود کردن آنها، امتیاز بیشتری در مقایسه با کشتن معمولی کسب کنید.
فینال بزرگترین تورنمنت کالاف دیوتی موبایل ایران؛ تبلت گیمینگ برای بینندگان

علاوه بر محتواهای جدید که درباره آنها صحبت کردیم، بتل پس فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل هم معرفی شده که شامل چند کاموی رایگان و تجهیزات جانبی می‌شود. همچنین چهار اسکین جدید برای اپراتورها و پنج طرح جدید برای سلاح‌ها از طریق این بتل پس در دسترس خواهند بود که در زیر آنها را معرفی می‌کنیم:

اسکین‌های جدید برای اپراتورها:

  • Samael – Techno Thug
  • Stone – Doombringer
  • Iskra – Toxic Shadow
  • Zoe – Nocturnal

طرح‌های جدید برای اسلحه‌ها:

  • CX9 – Exsanguinator
  • MW11 – Jawcracker
  • RPD – Milpunk
  • MK2 – Outlawed
  • LAG 53 – Quarkaser

سلاح‌های اسطوره‌ای جدید:

در فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل بازیکن‌ها می‌توانند به اسلحه اسطوره‌ای JAK-12 – Rising Ashes دسترسی داشته باشند. این سلاح که با الهام از ققنوس طراحی شده، به شکل سر این پرنده افسانه‌ای است و پرهای آتشین را به نمایش می‌گذارد. اما علاوه بر سلاح اسطوره‌ای JAK-12، بازیکنانی که صاحب اسلحه Mythic Krig 6 – Ice Drake باشند می‌توانند یک کاموی جدید به نام Awaken را آزاد کنند که دارای طرح متحرک رنگین‌کمانی بوده و روی هر دو سلاح قابل استفاده است.

منبع: Youtube


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم / بهترین DLC بازی‌ها

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها