اخبار بازی خبر

کمپانی پوکمون ۲۵ میلیون دلار به کودکان بی‌بضاعت کمک می‌کند

برند پوکمون از طریق بازی‌های ویدیویی، سرگرمی‌های کارتی، انیمه و اسباب‌بازی‌، حدوداً ۲۵ سال است که عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را برای مردم سراسر جهان به ارمغان آورده است. بخش بین‌المللی کمپانی پوکمون که مسوول این برند در خارج از آسیا است، امروز اعلام کرده که حداقل ۲۵ میلیون دلار به موسسات خیریه که در زمینه عدالت اجتماعی و زندگی کودکان فعالیت دارند، طی پنج سال آینده، کمک خواهد کرد.

بخش اعظم این ۲۵ میلیون دلار، به شکل کمک‌های نقدی به سازمان‌ها و گروه‌های حامی کودکان بی‌بضاعت تعلق خواهد گرفت. در کنار این کمک‌های مالی، کمپانی پوکمون قرار است هدایایی غیر مالی مانند کالاهای سرگرمی متعلق به برند و کارت‌های بازی را از طریق فروشگاه‌هایش در سراسر جهان، به دست کودکان و خانواده‌های نیازمند برساند. این کمپانی بزرگ می‌خواهد با این سازمان‌ها و گروه‌های خیریه، همکاری‌های استراتژیک و بلندمدت داشته باشد و این کمک‌ها تنها محدود به پنج سال نخواهند بود.

محصولات پوکمون در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارند
محصولات پوکمون در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارند

در طول این کمپین حمایتی، ممکن است دیگر شرکت‌ها و برندهای مطرح صنعت سرگرمی نیز به پوکون ملحق شوند. کمپانی پوکمون سازمان‌های همکار در این مسیر را در سه سطح به رسمیت شناخته: جهانی، منطقه‌ای و محلی. گروه اول متشکل از سازمان‌هایی است که بدون مرز عمل می‌کنند و به کودکان سراسر جهان کمک می‌رسانند. سازمان‌های منطقه‌ای و محلی، در قاره‌های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه فعالیت دارند و به صورت متمرکز به کودکان و خانواده‌ها در نواحی خاصی یاری می‌رسانند.

آقای کنجی اوکوبو (Kenji Okubo)، رییس بخش بین‌المللی پوکمون در این باره گفته است: «شرکت بین‌المللی پوکمون ار فرصت به وجود آمده برای ایجاد تغییر و کمک به جوامع مختلفی که طرفدار این برند هستند، استقبال می‌کند. پوکمون برندی است که به سرعت توانست جایش را در میان مردم به دست آورد و طی ‌۲۵ سال، کودکان سراسر دنیا را با محصولاتش شاد کند.»

او همچنین ادامه داد: «پوکمون با مضامینی شامل دوستی، پشتکار، ماجراجویی و صلح، به جوامع مختلف و متنوعی راه یافته و مورد استقبال قرار گرفته. ما متعهدیم که از این حمایت و استقبال در جهت ایجاد تغییری مثبت در زندگی کودکان و ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر در سراسر دنیا استفاده کنیم تا همه در آن توانایی شکوفا شدن را داشته باشند.»

پوکمون پارسال تولد ۲۵ سالگی برند خود را با همکاری ستاره مطرح موسیقی پاپ، کیتی پری (Katy Perry) جشن گرفت. عنوان پوکمون گو که چند سال پیش برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شد، توانست به یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین عناوین صنعت بازی‌های موبایل تبدیل شود. این اولین بار نیست که کمپانی محبوب ژاپنی به خیریه‌ها و سازمان‌های حامی طبقات پایین‌تر جامعه کمک می‌کند. پیش از این نیز، دو سال پیش، پوکمون به کمپین جان سیاهان اهمیت دارد (Black Lives Matter) صدهزار دلار اهدا کرده بود.

شما درباره کمک ۲۵ میلیون دلاری بخش بین‌المللی کمپانی پوکمون به کودکان بی‌بضاعت چه فکر می‌کنید؟ آیا شرکت‌ها و برندهای دیگر صنعت سرگرمی را سراغ دارید که چنین کمک‌هایی به افراد کرده باشند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها