آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چرا کسی در برف خانه نمی‌سازد؟

ماینکرفت با وجود همه محدودیت‌هایی که در زمینه گرافیک و داستان‌پردازی دارد، اما توانسته تا با فرمول جادویی خود بازیکنان را برای ۱۵ سال متوالی درگیر خود کند. بازیکنان تنها وظیفه‌ای که در این بازی دارند، زنده ماندن و سپس مبارزه با اندردراگون است که حتی هیچ اجباری هم در این موارد نیست و شما می‌توانید حتی با گذشتن صدها ساعت، به سراغ باس‌فایت نهایی بروید. به نظر شما مهم‌ترین دلیلی که باعث شده ماینکرافت بتواند هنوز هم بازیکنان فغال زیادی داشته باشد چیست؟

بازیکنان ماینکرفت در طول سفر خود باید بتوانند با ساختن (یا پیدا کردن) تخت، شب را به سلامتی صبح کنند و از شر ماب‌های مهاجم در امان باشند. حالا برای قرار دادن تخت خود باید خانه‌ای زیبا در یکی از بایوم‌ها بنا کنید. بنا به آمار، حدودا ۲۵ درصد احتمال دارد که به محض ساخت یک دنیا، در بایوم برفی اسپاون شوید و برای زنده ماندن خود باید با گرگ‌ها و بعضا خرس‌ها مبارزه کنید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به بایوم برفی برای ساخت خانه بیندازیم.

آیا شما تا کنون در برف‌های ماینکرفت خانه ساخته‌اید؟

آیا شما تا کنون در بایوم برفی ماینکرفت چیزی ساخته‌اید؟

آیا شما تا کنون در بایوم برفی ماینکرفت چیزی ساخته‌اید؟

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Extension-Possible36 پستی به اشتراک گذاشته و از بازیکنان خواسته تا دلایل خود را برای اجتناب از ساخت خانه در بایوم برفی بنویسند. این بازیکن در بخش توضیحات نوشت: «من تا کنون ندیده‌ام که بازیکنی در ماینکرفت بخواهد در بایوم تایگا بازی خانه بسازد. حدس من این است که هیچکس دوست ندارد برف روی خانه‌اش بشیند و منظره‌اش را خراب کند. البته که من همچنان فکر می‌کنم سازه‌ها در این بایوم‌ زیبایی خود را دارند و شما می‌توانید در اینجا هم سازه‌های فوق‌العاده‌ای بسازید».

کاربران هر کدام توجیهات متفاوتی برای این کار داشتند. یکی از کاربران ردیت به نام  Real_Mikaeel_Muazzam در واکنش به این پست نوشت: «من تمامی سازه‌‌ها را در ماینکرفت دوست دارم و عاشق بناهای ساده و مینیمال هستم. من فکر می‌کنم مردم ساخت‌وساز در برف را دوست ندارند، چون که نادرتر از دیگر بایوم‌هاست و طبیعتا پوشیده از برف است که نیاز به ماین شدن دارد. با این حال به نظر من دیدن درخت‌های سفید از پشت پنجره واقعا زیباست ».

شخص دیگری به نام Pig_jacuzzi_dot_gif در همین باره نوشت: «اگر می‌دانید که چگونه از خلاقیت خود استفاده کنید، ساخت‌وساز در هیچ بایومی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد. البته که کمبود منابه ساخت‌ در این بایوم می‌تواند یکی از دلایل اصلی باشد. بدون‌شک هیچ کسی نمی‌خواهد که در بایومی سرد و پوشیده از برف در میان گرگ‌ها، یک خانه تابستانی بسازد. بیلدرها باید کمی بیشتر به این بایوم زیبا در ماینکرفت توجه کنند». همچنین شخص دیگری به نام Discosm اضافه کرد: «من در ماینکرافت باران را از همه چیز بیشتر دوست دارم و طبیعتا دوست ندارم این پدیده زیبا را در بازی از دست بدهم».

یکی از بازیکنان ماینکرفت می‌خواهد پروژه دلخواه طرفداران را بسازد

یکی دیگر از کاربران به نام creativeguy66v3 هم در این باره گفت: «نمی‌دانم فقط من این مشکل را با ماینکرفت دارم یا نه، اما بایوم‌های برفی خیلی کوچک هستند و بلافاصله تمام می‌شوند و این باعث می‌شود که نتوانم حس‌وحال یک بایوم بزرگ و کامل را بگیرم». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون در بایوم برفی خانه ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آراد۲۶۹
پاسخ

چون تو برف گیر میفتیم.

ᴍʀܔ ҉T҉A҉H҉A҉⁖℘༒
پاسخ

من یه بار ساختم ولی خب نتیجه اش خوب نبود
چون همش خرس های قطبی میان حمله میکنن
که این اول بازی خیلی رو مخه
گرگ ها رو تا بهشون حمله نکنی بهت کاری ندارن
دلیل دیگه اش هم اینه توی بایوم های برفی زیاد برف (بارون) میاد که باعث میشه ماب های هاستایل زیاد اسپان شن
وگرنه بایوم برفی خیلی قشنگه

امیر نصیری
پاسخ

هه اتفاقا من همیشه دنبال بایوم برف هستم توش خونه بسازم و با این مسئله ای که روی خونه ام برف میشینه مشکلی ندارم 😂