آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

اگر ۲۵۰۰ ساعت در ماینکرافت به سمت انتهای بازی راه بروید چه می‌شود؟

همه درباره این که دنیای ماینکرافت چه قدر وسیع است صحبت می‌کنند اما برای اولین بار، یک بازیکن و طرفدار دوآتشه این بازی تصمیم گرفته واقعاً ببیند ساخته استودیوی موجنگ (Mojang) چه وسعتی دارد. او این کار را با قدم زدن به سمت انتهای نقشه بازی انجام داده و برای انجام این کار نه چند صد ساعتُ بلکه ۲۵۰۰ ساعت وقت گذاشته!

این بازیکن، یکی از استریمرهای ماینکرافت در توییچ به نام میستیکال میجت (Mystical Midget) است. او سفرش به سمت انتهای دنیای بازی را تقریباً هشت ماه پیش شروع کرده. این استریمر در مسیر طولانی‌اش سی و دو میلیون بلاک را طی ۲۵۰۰ ساعت پیموده. او نیز مانند دیگر بازیکنانی که چالش رفتن به سمت انتهای مپ را پذیرفته‌اند، از نسخه قدیمی ماینکرافت با شماره ۱.۷.۳ استفاده کرده که اکنون یازده سال از انتشارش می‌‎گذرد.

بازیکن در پایان این سفر پر ماجرا با اشکالات فنی مواجه می‌شود
بازیکن در پایان این سفر پر ماجرا با اشکالات فنی مواجه می‌شود

میستیکال میجت در هنگام پایان این سفر طولانی به شدت مورد تشویق دوستان و بینندگانش قرار گرفت چرا که به آن‌ها نشان داد ماینکرافت از نظر تکنیکی واقعاً چه قدر گسترده است. گرچه موتور بازی در مراحل انتهایی، برای بارگذاری محتوای دنیای اطراف به مشکل برمی‌خورد. اما در آخر کار چه می‌شود؟

در پایان، بازی تسلیم می‌شود و بازیکن در در دنیایی خالی معلق می‌ماند و پس از لحظاتی، شاهد مرگ او هستیم. آزمایش کردن این که نقشه پیش ساخته ماینکرافت چه قدر وسیع است یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های استریمرها و طرفداران دو آتشه بازی است. معمولاً گستردگی ساخته استودیوی موجنگ باعث می‌شود بازیکنان صدها و هزاران ساعت برای تکمیل پروژه‌های خود زمان بگذارند.

اخیراً یکی از یکی دیگر از استریمرهای ماینکرافت، تصمیم خود برای بازسازی دنیای Breath of the Wild را عملی کرده. با اینکه بیش از یک دهه از عرضه ماینکرافت می‌گذرد، اما هنوز انتخاب اول گیمرها برای به تصویر کشیدن خلاقیت‌هایشان به شمار می‌رود. طرفداران فرانچایزهای مختلف دائماً دنیای عناوین مورد علاقه خود را در این بازی شبیه سازی می‌کنند.

در مجله بازار بخوانید: آموزش ماینکرافت موبایل

تا الان، می‌توان گفت که بزرگ‌ترین پروژه‌ها از این نوع، بازسازی دنیای Jorrvaskr Meadhall از اسکایریم بوده اما طرفدار زلدا که در یوتیوب فعال است، لقمه‌ای بسیار بزرگ‌تر از این را برداشته! او می‌خواهد کل دنیای Breath of the Wild را در ماینکرافت بسازد و البته این اولین باری نیست که او چنین پروژه بزرگی را شروع می‌کند. این یوتیوبر که گرزلی (Grazzly) نام دارد، پنج ماه پیش اولین ویدیوی خود درباره بازسازی دنیای زلدا را در کانال خود پست کرد. در ابتدا، مردم توجه چندانی به آن نشان ندادند اما اخیراً این پروژه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است.

این پروژه عظیم قطعاٌ به همین زودی‌ها تمام نمی‌شود و مدتی طولانی باید روی آن کار کرد، و این خودش نشان می‌دهد که پادشاهی هایرول از دنیای Breath of the Wild چه قدر گسترده است. گرزلی امیدوار است که تا زمان عرضه نسخه بعدی زلدا، کار بازسازی هایرول نیز به اتمام برسد. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا او می‌تواند به این هدف برسد یا نه.

شما درباره دنیای گسترده ماینکرافت و انتهای آن چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال مانند میستیکال میجت، چنین آزمایش‌هایی را برای یافتن پایان نقشه بازی انجام داده‌اید؟ فکر می‌کنید شما به چند ساعت بازی کردن برای انجام این کار نیاز خواهید داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها