Blue Eye Samurai
اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمه Blue Eye Samurai جایزه برترین سریال انیمیشنی امی را به‌دست آورد

انیمه تحسین‌شده Blue Eye Samurai (سامورایی چشم آبی) امسال توانسته یکی از مهم‌ترین جوایز موجود را با غلبه بر آثاری چون  مردان ایکس ۹۷، سیمپسون‌ها و… از آن خود کند. سال ۲۰۲۴ پر بود از سریال‌های انیمیشنی قدرتمند و محبوبی که طرفداران زیادی هم برای خود دست و پا کرده‌اند، و خب این مسئله رقابت برای پیروزی در رویدادهای مهمی چون امی (Emmys) را تنگ‌تر از همیشه کرده بود. آکادمی تلویزیون امی چند ماه پیش از نامزدهای بخش برترین سریال انیمیشنی پرده برداشته بود و سامورایی چشم آبی در برابر آثار درجه یکی مثل X-Men ’97، سیمپسمون‌ها، Bob’s Burgers و Scavengers Reign قرار گرفت.

انیمه Blue Eye Samurai از بدو ورود به هفتاد و ششمین رویداد امی جوایز مختلفی را به‌دست آورد که شامل برترین طراحی شخصیت، برترین روایت و برترین طراحی تولید می‌شد. اما خب ویترین جوایز این اثر نهایتا با عنوان «برترین سریال انیمیشنی سال» تکمیل شد و سامورایی چشم آبی در یکی از دشوارترین رقابت‌های چند سال اخیر، پیروز و سرفراز از میدان بیرون بیاید.

تصاویر جدید فصل دوم انیمه آرکین

شما در ادامه می‌توانید لیست کامل نامزدهای برترین سریال انیمیشنی سال را به همراه اپیزود منتخب هریک مشاهده کنید:

  • Blue Eye Samurai – “The Tale of the Ronin and the Bride” – برنده
  • Bob’s Burgers – “The Amazing Rudy”
  • Scavengers Reign – “The Signal”
  • The Simpsons – “Night of the Living Wage”
  • X-Men ’97 – “Remember It”
Blue Eye Samurai

داستان انیمه سامورایی چشم آبی در دوران ادو (حدود قرن هفدهم) در ژاپن جریان دارد، جایی که میزو (با صداپیشگی مایا ارسکین) به عنوان استاد شمشیرزنی دورگه می‌خواهد از چهار مرد بریتانیایی انتقام بگیرد. احتمال می‌رود یکی از این چهار نفر در واقع پدر میزو باشد و این شخصیت باید با پوشش مردانه راه خود را به سمت اهداف چهارگانه‌اش پیدا کند. طبق گفته امبر نویزومی، یکی از خالقان سریال، Blue Eye Samurai روایتی درباره انتقام است… گویی Kill Bill با Yentl ملاقات کرده باشد.

نتفلیکس در دسامبر ۲۰۲۳ رسما به فصل دوم سامورایی چشم آبی چراغ سبز نشان داد اما باتوجه به اخبار موجود و برنامه زمانی تولیدات این شبکه استریم، احتمال می‌رود جایی در ۲۰۲۶ شاهد بازگشت سریال با فصل دوم باشیم.

منبع: Comicbook


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها