اخبار بازی خبر

بروزرسانی جدید فورتنایت ورژن ۲۱.۵۱

پس از رویداد بزرگ فورتنایت و دراگون بال که با استقبال فوق‌العاده از سوی طرفداران این بازی مواجه شد، اپیک گیمز یک بروزرسانی نسبتاً کوچک منتشر کرد که ورژن ۲۱.۵۱ نام دارد. مهم‌ترین بخش این بروزرسانی، اضافه شدن رویداد هفتگی Fire with Fire است که در آن، برخی از بهترین اسلحه‌های تاریخ فورتنایت مانند تیر و کمان Primal Flame Bow و شاتگان Dragon’s Breath به بازی برگشته‌اند و همچنین، ابزار و وسایل مربوط به آتش مانند Firefly Jars بیشتر روی زمین پیدا می‌شوند.

تغییرات دیگر این ورژن به نحوه خرید و تنظیمات مربوط به ارتباطات اجتماعی بازیکنان مربوط می‌شود. از این پس، برای تکمیل خریدهایتان در بازی، باید دکمه مربوط به آن را کمی نگه دارید. همچنین، خوشبختانه امکان پس دادن آیتم‌های تزئینی قبل از استفاده از آن‌ها و تا بیست و چهار ساعت، وجود دارد. اطلاعات مربوط به تاریخچه خریدها و میزان وی باک‌های پرداخته شده نیز در بخش جداگانه‌ای در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

تیر و کمان Primal Flame Bow و شاتگان Dragon's Breath به بازی برگشته‌اند.
تیر و کمان Primal Flame Bow و شاتگان Dragon’s Breath به بازی برگشته‌اند.

ارتباطات بهتر

در زمینه ارتباطات، اکنون کمی‌توانید به طور آزادانه انتخاب کنید که می‌خواهید با چه کسانی در حین بازی مکالمه داشته باشید و صدایشان را بشنوید. گزینه‌های این آپشن متنوع هستند و شامل همه، فقط هم‌تیمی‌ها و دوستان، فقط دوستان و هیچکس می‌شود. همچنین گزینه‌هایی برای والدین طراحی شده تا بتوانند این تنظیمات را تغییر دهند. بخش‌های مربوط به کنترل والدین در صفحه اصلی بالاتر رفته تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد.

مکانیزم جدید برای تنبیه رفتارهای سمی

علاوه بر موارد بالا، اپیک گیمز در این بروزرسانی مکانیزم جدیدی به فورتنایت اضافه کرده تا با استفاده از ان بتواند بازیکنانی که رفتار سمی دارند، تنبیه کند. هم اکنون، کاربران حتی در هنگام صحبت در چت بازی و اضافه کردن افراد به لیست دوستان خود، می‌توانند مورد تنبیه قرار بگیرند.

اسکین جدید Miles Morales
اسکین جدید Miles Morales

اسکین‌های جدید

در خبر دیگری، چند روز پیش اعلام شده بود علاوه بر اسپایدر گوئن، احتمالاً اسکین مایلز مورالز (Miles Morales) را هم در آیتم شاپ فصل آینده خواهیم دید، اما نه به عنوان بخشی از بتل پس. دیگر اسکین اورجینالی که لودهندگان اطلاعات درباره‌اش صحبت می‌کنند، Meowscles است که از اسکین‌های اختصاصی بتل پس به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که اسکین اسپایدر گوئن، مانند ایندیانا جونز در این فصل، ماموریت‌های خاص خود را خواهد داشت و برای آنلاک کردن آن باید این ماموریت‌ها را تکمیل کنید. بازیکنان در فصل سوم فورتنایت، برای به دست آوردن اسکین زیبای ایندیانا جونز از بتل پس باید به معبدهایی با تله‌های کشنده نفوذ می‌کردند و گنجینه آن را می‌دزدیدند. ماموریت‌های اختصاصی اسپایدر گوئن نیز مطمئناً چالش‌های جذابی برای بازیکنان ایجاد خواهند کرد.

در مجله بازار بخوانید: راهنمای پیدا کردن ۵ سلاح برتر در فورتنایت

بتل پس ۲۶ شهریور

طبق اطلاعات صفحه رسمی بازی، بتل پس این فصل فورتنایت در تاریخ ۲۶ شهریور به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود بتل پس بعدی بلافاصله در روز بعد شروع شود. این بتل پس همانند سیزن‌های قبلی ده صفحه جایزه و تزئینات خواهد داشت و همچنین بازیکنان برای آنلاک کردن بخش پرمیوم آن باید ۹۵۰ وی باک بپردازند. البته اگر نسخه پرمیوم را می‌خواهید، می‌توانید هم اکنون عضو اشتراک کرو (Crew) شوید تا هم وی باک دریافت کنید و هم به بتل پس دسترسی داشته باشید.

چند روز پیش اعلام شد که مشترکان کرو (Crew) در فورتنایت، برای ماه جدید اسکین لاولس (Loveless) را دریافت می‌کنند. محتویات کروپک جدید در روز نهم شهریور به بازی اضافه شدند. در این پک بک بلینگ، اسکین‌ها و آهنگ جدیدی نیز قرار داده شده است.

نظر شما درباره این آپدیت چیست؟ آن را دوست داشتید؟!

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها