اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمیشن عصر یخبندان ۶ احتمالا در دست ساخت است

طبق اعلام جان لگوییزامو (صداپیشه شخصیت سید در انیمیشن‌های Ice Age)، به‌نظر می‌رسد قسمت بعدی فرنچایز یعنی عصر یخبندان ۶ در دست ساخت قرار دارد.

یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین فرنچایزهایی که دیزنی به‌واسطه خرید استودیو فاکس قرن بیستم به‌دست آورد، انیمیشن عصر یخبندان (Ice Age) بود. این فرنچایز طی پنج اکران سینمایی توانسته بالغ بر یک میلیارد دلار از باکس آفیس درآمدزایی کند و خارج از آن نیز مجموعا به شش میلیارد دلار سود برسد. در کنار آن ما طی سالیان سال شاهد ساخت عناوین اسپین‌آفی مثل The Ice Age Adventures Of Buck Wild یا سریال کوتاه Ice Age: Scrats Tales بودیم.

انیمیشن نخست Ice Age داستان مندی ماموت، سید تنبل و ریگو ببر را در یک ماجراجویی طنز و جذابیت روایت می‌کند که می‌خواهند یک نوزاد انسان را به پدرش برگردانند. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که جهان در آستانه وقوع یک عصر یخبندان جدید بوده و خطر در هر گوشه در کمین است. در قسمت‌های بعدی انیمیشن این شخصیت‌ها به نوعی خانواده منحصر به‌فرد تبدیل شدند و کم کم شاهد معرفی کاراکترهای جدید نیز بودیم.

۱۳ مورد از تاریک‌ترین قسمت‌های سریال‌های کمدی

در سال ۲۰۲۲ و پس از اکران The Ice Age Adventures of Buck Wild، برخی از انیماتورهای استودیو Blue Sky ویدویی کوتاه منتشر کردند که به نوعی حکم خداحافظی آن‌ها با فرنچایز عصر یخبندان را داشت. اما اکنون گزارشاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد کار دیزنی با این سری انیمیشنی تمام نشده و احتمالا شاهد ساخت قسمت بعدی آن یعنی عصر یخبندان ۶ هم باشیم!

به تازگی جان لگوییزامو، صداپیشه کاراکتر سید در قسمت‌های مختلف Ice Age، در یک برنامه رادیویی از NPR (رادیو عمومی ایالات متحده) حضور پیدا کرد و رسما از ساخت قسمت جدید عصر یخبندان پرده برداشت:

من خیلی خوشحالم که این خبر به دستم رسیده. ما به‌زودی عصر یخبندان ۶ را خواهیم ساخت.

عصر یخبندان ۶

جان لگوییزامو همچین از نحوه انجام صداپیشگی برای شخصیت سید گفته و اینکه چگونه او هرجا می‌رود، کودکان از وی درخواست می‌کنند صدای سید را دربیاورد. در حال حاضر دیزنی هیچ‌گونه اعلامیه رسمی در رابطه با ساخت عصر یخبندان ۶ منتشر نکرده و احتمال می‌رود پروژه در مراحل اولیه تولید باشد. اما خب اینکه بازیگر شخصیت سید شخصا به این موضوع اشاره کرده، یعنی ما یک منبع کاملا قابل اعتماد در اختیار داریم. البته نمی‌توان انکار کرد که شاید در یک سناریو متفاوت، دیزنی مشغول ساخت یک اسپین‌آف دیگر بر اساس Ice Age باشد.

در مجموع طرفداران امیدوار هستند دیزنی در آینده نه چندان دور ساخت یک انیمیشن جدید از عصر یخبندان را به صورت رسمی تایید کند و اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهد. باتوجه به موفقیت قابل توجه انیمیشن‌های قبلی فرنچایز و سیاست‌های امروز کمپانی دیزنی، بازگشت Ice Age اصلا دور از انتظار نیست. این ابرکمپانی صنعت سرگرمی اخیرا بیش از گذشته مشغول احیای فرنچایزهای قدیمی خود مثل «داستان اسباب بازی»، «فروزن» و یا «شگفت‌انگیزان‌» است و عصر یخبندان ۶ هم می‌تواند جدیدترین نمونه از این ترند تازه باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ساخت قسمت جدید Ice Age ایده خوبی است؟ آیا شما هم تئوری یا ایده خاصی برای ادامه داستان فرنچایز دارید؟

منبع: What’s on Disney Plus


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها