ارباب حلقه‌ها
اخبار سینما و انیمیشن خبر

آیا سائورون را در انیمه Lord of the Rings: The War of the Rohirrim می‌بینیم؟

پس از انتشار تریلر رسمی انیمه سینمایی ارباب حلقه‌ها، یعنی «The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim»، طرفداران این فرانچایز کنجکاو هستند تا بدانند آیا سائورون نیز در این اثر حضور دارد یا خیر. این سوال از آن‌جایی به وجود آمد که لحظه پایانی تریلر نشان می‌دهد ممکن است دومین پادشاه تاریکی سرزمین میانه را ببینیم. این صحنه مورد بحث یک اورک را نشان می‌دهد که حلقه‌ها را در کیسه جمع‌آوری کرده و زمزمه می‌کند: «موردور با این حلقه‌ها می‌خواهد چه کند؟»

۹ شخصیت‌ ارباب حلقه ها که در انیمه سینمایی The War of the Rohirrim زنده هستند

انیمه سینمایی ارباب حلقه‌ها به کارگردانی کنجی کامیاما (سازنده Ghost in the Shell: Stand Alone Complex) بر اساس کتاب‌‌های جی. آر. آر. تالکین ساخته شده است. The War of the Rohirrim در واقع ۱۸۳ سال پیش از وقایع فیلم‌های پیتر جکسون اتفاق می‌افتد، بنابراین به عنوان پیش‌درآمدی بر ماجراجویی فرودو برای از بین بردن حلقه عمل می‌کند. با این وجود، انتظار می‌رود که ارجاعات زیادی به سه‌گانه ارباب حلقه‌ها داشته باشد.

برای مثال، میراندا اوتو، بازیگر نقش «ائوین» در دو فیلم فیلم ارباب حلقه‌ها: دو برج و بازگشت پادشاه «The Two Towers and The Return of the King» داستان را روایت می‌کند. البته هنوز شخصیت‌های این فیلم به طور کامل مشخص نشده است، اما احتمال دارد سائورون، آنتاگونیست اصلی LOTR، در این پروژه حضوری زودگذر داشته باشد.

سائورون در The War of the Rohirrim به دنبال حلقه یگانه می‌گردد

ارباب حلقه‌ها

War of the Rohirrim در حقیقت تلاش سائورون را برای ردیابی حلقه یگانه «The One Ring» نشان می‌دهد. در حالی که برخی از طرفداران می‌خواهند بدانند جنگ روهیریم دقیقا به چه معناست، برخی دیگر در حال تلاش برای کشف احتمالات مختلفی هستند که این انیمه پیش‌درآمد ممکن است به آن‌ها نشان دهد. با توجه به خط داستانی و حضور اورک‌ها در تریلر درباره موردور، جایگاه قدرت سائورون، برای جست و جوی حلقه‌های سرزمین میانه، به نظر می‌رسد که بیشتر تمرکز روی داستان هلم همرهند باشد. همانطور که می‌دانیم سائورون تحت هیچ شرایطی از بازسازی قدرت خود برای به دست آوردن حلقه یگانه دست نمی‌کشد.

فرمانده ارشد سابق مورگوث، سائورون، دوباره در عصر دوم ظاهر می‌شود و با تغییر شکل و نام مستعار با یکی از الف‌های آهنگر به نام «کلبریمبور» دوست می‌شود و او را متقاعد می‌کند تا حلقه‌های قدرت را بسازد. سائورون به طور مخفیانه، حلقه یگانه را جعل می‌کند و آن را می‌سازد تا بتواند بر دیگران در سرزمین میانه حکومت کند. 

بازیگر نقش گندالف اطلاعات هیجان‌انگیزی از فیلم بعدی ارباب حلقه‌ها به اشتراک گذاشت

احتمال دارد سائورون حضور کوتاهی در انیمه «جنگ روهیریم» داشته باشد

ارباب حلقه‌ها

بعد از آن که ایسیلدور حلقه یگانه را از دست می‌دهد، مشخص می‌شود که حلقه قصد دارد به سمت خالق خود بازگردد. با این حال، سائورون هزاران سال را مانند یک شیطان بدون شکل و خفته سپری می کند. همانطور که قدرتش را جمع کرده و ارتش خود را می‌سازد، سائورون از همان جایگاه خود به دنبال حلقه یگانه می‌گردد. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، با این که انیمه سینمایی «The War Of The Rohirrim» بیشتر روی زندگی پادشاه افسانه‌ای روهام، Helm Hammerhand دارد، سایر آثار آینده دنیای ارباب حلقه‌ها مانند فیلمی با محوریت گالم به وضوح با داستان سائورون مرتبط خواهند بود. با این حال حضور کوتاه سائورون بدون شک ارتباط پیوسته میان پروژه‌های مختلف LOTR  را قوی‌تر می‌کند.

وضعیت سائورون در طول جنگ روهیریم توضیح داده شده

ارباب حلقه‌ها

جدول زمانی ارباب حلقه‌ها نشان می‌دهد اگرچه سائورون در اوج نفوذ خود قرار ندارد، اما در طول جنگ روهیریم زنده است. به جای آن، ارباب تاریکی بی سر و صدا در حال بازیابی قدرت و ارتش خود است و مامورانی را برای جست و جوی حلقه یگانه می‌فرستد.  با وقوع جنگ روهیریم که هزاران سال بعد از داستان حلقه‌های قدرت «The Rings of Power» و تنها ۱۸۳ سال قبل از ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد، گالم حلقه یگانه را در طول وقایع این انیمه سینمایی در اختیار دارد، بنابراین حضور سائورون چنان پر رنگ نخواهد بود.

انیمه سینمایی ارباب حلقه‌ها برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ScreenRant


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها