انیمه Solo Leveling
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

زمان پخش فصل دوم انیمه Solo Leveling اعلام شد؛ انتشار اولین پوستر

استودیو A-1 Pictures نه تنها اعلام کرده که فصل دوم انیمه محبوب Solo Leveling در اوایل سال آینده میلادی پخش می‌شود، بلکه اولین پوستر آن را منتشر کرده است. 

با این وجود که در سال‌های اخیر شاهد اقتباس‌های متعددی از وب‌تون‌های مشهور بوده‌ایم، اما یک اثر خاص وجود داشت که طرفداران برای ساخت اثر تلویزیونی آن لحظه‌شماری می‌کردند. در نهایت این خواسته در اوایل سال جاری محقق و بالاخره دنبال‌کنندگان صنعت وب‌تون توانستند انیمه اقتباسی Solo Leveling را تماشا کنند. فصل اول این اثر به تجربه‌ای موفق و پر‌طرفدار تبدیل شد. به همین دلیل ادامه آن منطقی و قابل پیش‌بینی بود.

جزئیات تازه‌ای از فصل دوم انیمه Solo Leveling اعلام شد

فصل اول انیمه سولو لولینگ در ۱۲ اپیزود به کار خود پایان داد. پس از نمایش قسمت آخر، استودیو A-1 Pictures به سرعت تایید کرد که ساخت فصل دوم شروع شده است. اگر‌چه که جزئیات زیادی از فصل جدید در دست نیست، اما زمان پخش آن مشخص شده است. بر این اساس، در جریان رویداد Aniplex Online Fest 2024 مشخص شد که دومین فصل از انیمه Solo Leveling به عنوان یکی از آثار فصل زمستان امسال، در ژانویه ۲۰۲۵ (دی تا بهمن ۱۴۰۳) به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین استودیو A-1 Pictures اولین پوستر از انیمه مذکور با پسوند Arise from the Shadow را منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است:

پوستر فصل دوم انیمه Solo Leveling

پوستر فصل دوم انیمه Solo Leveling

در کنار اعلام زمان پخش و انتشار اولین پوستر از فصل دوم انیمه سولو لولینگ، استودیو A-1 Pictures اثر سینمایی این مجموعه را هم معرفی کرده است. این انیمه سینمایی با نام Solo Leveling ReAwakening شناخته می‌شود و در حال حاضر تاریخ اکران آن در کشور‌های ژاپن و کره مشخص شده است. در ادامه اثر مذکور به سایر مناطق دنیا هم راه پیدا خواهد کرد.

انیمه سینمایی Solo Leveling Announces ReAwakening شامل خلاصه‌ای از فصل اول به همراه دو قسمت ابتدایی فصل دوم انیمه سولو لولینگ است. این اثر قرار است در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۳ (۲۸ نوامبر ۲۰۲۴) در کره و یک روز بعد در ژاپن شروع به اکران کند. تریلر معرفی انیمه سینمایی سولو لولینگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

مجموعه Solo Leveling در ابتدا به عنوان یک وب ناول به نویسندگی Chugong شروع شد. در ادامه Chugong با همکاری Dubu نسخه وب‌تون سولو لولینگ را منتشر کرد که محبوبیت زیادی به دست آورد. این اثر جهانی را به تصویر می‌کشد که دنیای انسان‌ها به واسطه دروازه‌هایی به سیاه‌چال‌های پر از هیولاهای خطرناک متصل شده است. در چنین شرایطی افراد خاصی قدرت‌های فرا‌طبیعی به دست آورده و به عنوان شکارچی امنیت مردم را تامین می‌کنند.

اولین تصاویر رسمی از وب‌تون دنباله سولو لولینگ منتشر شد

شخصیت اصلی انیمه Solo Leveling، سونگ جین‌وو است که به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی دنیا شناخته می‌شود. با این که ورود به سیاه‌چال‌ها برای او سخت بوده، اما برای امرار معاش مجبور است دست به چنین کاری بزند. باید این وجود یک چالش سخت در برابر او و گروهی از شکارچیان ظاهر می‌شود. در حالی که جین‌وو در آستانه مرگ قرار دارد، یک برنامه مرموز او را انتخاب و به تنها شکارچی با قدرت بالا بردن سطح تبدیل می‌شود. از این لحظه زندگی ضعیف‌ترین شکارچی دنیا برای همیشه تغییر می‌کند.

نظر شما در مورد پخش فصل دوم انیمه Solo Leveling در سال آینده و پوستر منتشر شده از آن چیست؟ آیا این انیمه، اثر محبوب شما بوده و برای بازگشت جین‌وو لحظه‌شماری می‌کنید؟ آیا فصل دوم انیمه سولو لولینگ عملکردی در حد و اندازه‌های فصل اول خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها