آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۵ تا از بهترین رسورس پک‌های با کیفیت ماینکرفت برای بروز رسانی ۱.۲۱

از آنجایی که عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) یک بازی محبوب و معروف است، در طول ۱۵ سال از زمانی که عرضه شده٫ محتوای زیادی برای آن ساخته و ارائه شده است. از این طرف هم بازیکنان مادساز، رسورس پک‌ها، تکسچر پک‌ها و شیدرها را به همراه موارد دیگر برای بازی ساخته و ارائه کرده‌اند. در حالی که مادها محتوای جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند، برخی از رسورس پک‌ها فقط با هدف افزودن ویژگی‌های بهبود گیم پلی ارائه شده‌اند که تجربه بازیکن را به شدت تغییر می‌دهند. در این مقاله، ما به معرفی پنج رسورس پک عالی با کیفیت برای بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت اشاره خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

۱) رسورس پک Fast Bette Grass برای بازی ماینکرفت ۱.۲۱

رسورس پک Fast Better Grass تکسچر چمن را تغییر می‌دهد تا بازی ماینکرفت سریع لود شود.

رسورس پک Fast Better Grass تکسچر چمن را تغییر می‌دهد تا بازی ماینکرفت سریع لود شود.

تقریباً تمام بلوک‌های چمن و قارچ در بازی ماینکرفت دارای دو تکسچر مختلف در بالا و کناره‌های خود هستند. از آنجایی که هزاران بلوک چمن وجود دارد که به سرعت لود می‌شوند، رندر تکسچرهای مختلف می‌تواند برای بسیاری از دستگاه‌ها فشار سنگینی داشته باشد. از این رو، این رسورس پک باعث می‌شود که تکسچرهای بالایی بلوک‌های علف و قارچ نیز در کناره‌های آن‌ها ظاهر شوند. از آنجایی که کل بلوک تکسچر یکسانی دارد، FPS را کمی افزایش می‌دهد تا تجربه کلی بازی را بهبود بخشد.

۲) رسورس پک Fullbright UB

همانطور که از نام آن پیدا است، رسورس پک Fullbright UB تمام مناطق تاریک بازی ماینکرفت را روشن می‌کند.

همانطور که از نام آن پیدا است، رسورس پک Fullbright UB تمام مناطق تاریک بازی ماینکرفت را روشن می‌کند.

در بازی ماینکرفت، بازیکنان می‌توانند یک معجون دید در شب برای داشتن دید در مناطق بسیار تاریک و زیر آب ایجاد می‌کنند و با این کار هر گونه مه را از بین ببرند. با این حال، داشتن دید در شب دائمی تنها از طریق چیت‌ها و کامندها قابل دستیابی است. بنابراین، برخی از طرفداران بازی یک رسورس پک به نام Fullbright UB ایجاد کرده‌اند. این رسورس پک امکان دید در شب را برای بازیکنان تا زمانی که می‌خواهند بدون نیاز به معجون فراهم می‌کند. همچنین یک این رسورس پک گیم پلی بازی را کمی جذاب کرده چون کار را برای بازیکنان آسان‌تر می‌کند.

۳) رسورس پک Glowing Ores

این رسورس پک باعث درخشش و برجسته شدن سنگ معدن‌ها در بازی می‌شود.

این رسورس پک باعث درخشش و برجسته شدن سنگ معدن‌ها در بازی می‌شود.

بازیکنان معمولاً برای یافتن انواع سنگ معدنی مانند طلا، الماس، آهن و زغال سنگ به غارها می روند. از آنجایی که غارها معمولاً تاریک هستند، گاهی اوقات به سختی می‌توان سنگ معدن‌ها را شناسایی کرد و اغلب باید مشعل‌های زیادی را برای داشتن دید مناسب استفاده کرد. به همین دلیل، یک رسورس پک محبوب به نام Glowing Ores معرفی شد که حالتی برجسته و درخشانی از تکسچرهای خاصی را برای همه سنگ‌ها ایجاد می‌کند. نه تنها سنگ معدن در بین بلوک‌ها می‌درخشد، بلکه این رسورس پک دارای رگه‌هایی از بلوک است که می‌درخشد.

۴) رسورس پک Default Dark Mode برای بازی ماینکرفت

این رسورس پک رابط کاربری گرافیکی بازی را تیره‌تر از حد معمول می‌کند.

این رسورس پک رابط کاربری گرافیکی بازی را تیره‌تر از حد معمول می‌کند.

هنگامی که بازیکنان هر رابط کاربری گرافیکی را در بازی ماینکرفت باز می‌کنند، متوجه خواهند شد که رنگ آن خاکستری روشن یا خاکستری خواهد بود. با این حال، برخی از بازیکنان ممکن است حالت دارک را ترجیح دهند و نمی‌خواهند رابط کاربری گرافیکی خیلی روشن باشد. برای این کار، طرفداران بازی رسورس پک Default Dark Mode را ساخته‌اند. این کار نه تنها رابط کاربری گرافیکی را تیره‌تر می‌کند، بلکه صفحه‌ی معرفی استودیوی موجانگ (Mojang Studios) و دیگر دکمه‌های درون بازی را هم تیره‌تر می‌کند. علاوه بر این، رسورس پک یاد شده می‌تواند فشار روی چشم بازیکنان را کاهش دهد.

بازیکنان ماینکرفت اکنون می‌توانند از اندر پرل‌ها برای لود چانک‌ها استفاده کنند + ویدئو

۵) رسورس پک Enchant Icons

این رسورس پک نشان می‌دهد که می‌توان روی کدام زره، سلاح یا ابزاری کدام انچنتمنت را استفاده کرد.

این رسورس پک نشان می‌دهد که می‌توان روی کدام زره، سلاح یا ابزاری کدام انچنتمنت را استفاده کرد.

انچنتمنت‌ها (Enchantments) قدرت‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را روی ایتم‌هایی مانند سلاح، ابزار و قطعات زره اعمال کرد. برخی از آن‌ها را می‌توان روی هر ابزاری اعمال کرد، در حالی که برخی دیگر برای دسته بندی خاص هستند. با این حال، بازیکنان جدید ممکن است درک این موضوع را گیج کننده بدانند که کدام انچنتمنت را می‌توان روی چه ابزاری اعمال کرد.

ماینکرفت از بروزرسانی تریکی تریالز کانسپت آرتی را برای بلوک crafter ارائه می‌کند

از این رو، رسورس پک Enchant Icons می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا انچنتمنت‌های مختلف را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد و که با استفاده از همین رنگ‌ها می‌شود فهمید که کدام بخش زره، سلاح یا ابزاری را می‌توان کدام نوع انچنتمنت را اعمال کرد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما موارد معرفی شده از رسورس پک‌ها را می‌شناختید یا از آن‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
۰ححتت
پاسخ

۲ چیت می شه و بازی خیلی مسخره می شه

On project
پاسخ

چیت؟اون طوری باشه اپتیفاینم چیته ، شیدر هم چیته کل ریسوریس پکا و ماد ها برای راحت تر شدن بازی هم چیته

امیر
پاسخ

بله نظر اکثریت چینه چون نسخه بدراک رو هم باید اونجوری بسازن

tch
پاسخ

آخه چیت کجا بود همه یوتیوبر های ماینکرافت از ریسوس نایت ویژن استفاده میکنند