بازی Battlefield
اخبار بازی خبر

نخستین جزئیات از بازی بعدی Battlefield منتشر شد

الکترونیک آرتز به تازگی نخستین جزئیات مربوط به بازی بعدی Battlefield (بتلفیلد) را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است؛ عنوانی که هم‌اکنون در چند استودیو داخلی شرکت در دست ساخت قرار دارد.

وینس زامپلا، هم‌موسس ریسپاون و اینفینیتی وارد که در حال حاضر ناظر و مسئول فرنچایز بتلفیلد در EA است، در مصاحبه با IGN تایید کرد که Battlefield بعدی در دوران مدرن جریان خواهد داشت. در کنار این مورد، کانسپت آرت بازی نیز نشان می‌دهد شاهد مبارزات زمینی، دریایی و هوایی خواهیم بود.

وقتی شما به دوران اوج و بالاترین سطح بتلفیلد نگاه می‌کنید، دوران بتلفیلد ۳ و ۴ بود که همه چیز در زمان مدرن جریان داشت. و فکر می‌کنم ما باید به همان هسته اصلی Battlefield برگردیم و این کار را به شکلی شگفت‌انگیز انجام دهیم. پس از آن خواهیم دید فرنچایز به چه سمت و سویی خواهد رفت. به شخصه برای من اوج و اتنهای بتلفیلد همان نسخه‌های سوم و چهارم بودند. بنابراین فکر می‌کنم چنین ستینگی برای خیلی از بازیکنان، من و بقیه اعضای تیم نوستالژیک هم باشد.

بررسی بازی Battlefield V | بازگشت به جنگ‌ جهانی دوم

زامپلا در جای دیگری از مصاحبه توضیح داد که بازی بعدی Battlefield از شر مچ‌های ۱۲۸ نفره و سیستم نه چندان محبوب اسپشیالیست‌ها خلاص خواهد شد که در Battlefield 2042 دیده بودیم. در عوض، سیستم سنتی‌تر فرنچایز یعنی مچ‌های ۶۴ نفره و سیستم کلاس‌بندی بازخواهد گشت.

در نتیجه ما داریم چیزی خلق می‌کنیم که بیشتر به بازی‌های قبلی بتلفیلد شباهت دارد. من ترجیح می‌دهم فضاهای فشرده، زیبا و خوش‌ساختی در اختیار بازیکنان قرار دهم. بعضی از آن‌ها خیلی خوب از آب درآمده است. خیلی مشتاقم تا بازیکنان آن‌ها را با چشم خودشان ببینند. اسپشیالیست‌ها قرار نیست بازگردند. بنابراین کلاس‌ها به نوعی هسته Battlefield‌ هستند و ما می‌خواهیم دوباره سراغ آن‌ها برویم.

بازی Battlefield

در حالی که الکترونیک آرتز هنوز به صورت رسمی از بازه عرضه بتلفیلد بعدی پرده برنداشته، زامپلا گفت که بازیکنان سال آینده میلادی قادر خواهند بود به نحوی آن را تجربه کنند. حال این موضوع می‌تواند به عرضه کامل یا در بدترین حالت به آغاز مراحل بتا و امثالهم اشاره داشته باشد.

ما برنامه‌ای داریم حول محور جمع‌آوری بازیکنان دور هم داریم که آن را سال آینده اعلام خواهیم کرد. هرچه باشد این هسته کاری است که تیم ما انجام می‌دهد؛ جذب دوباره بازیکنان، به‌دست آوردن آن اعتماد قدیمی و… فکر می‌کنم فعلا در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم. آیا چالش‌های بسیاری پیش رویمان خواهد بود؟ صدالبته. اما خب لذت کار به همین سختی‌هاست.

الکترونیک آرتز در ماه آپریل امسال اعلام کرد که تیم سازنده Dead Space Remake و Star Wars: Squadrons یعنی Motive به تیم توسعه بتلفیلد جدید محلق شده است. موتیو در حال حاضر با چند استودیو دیگر از مجموعه EA مثل دایس، کرایتریون و Ripple Effect همکاری دارد تا «یک دنیای بزرگ Battlefield که در طول تجربه‌های مختلف چندنفره و تک‌نفره بهم متصل شده، خلق شود».

بررسی بازی Battlefield ۱ | روایتی از جنگ جهانی اول

مدتی پس از آن اندرو ویلسون (مدیرعامل الکترونیک آرتز) تاکید کرد که «بزرگترین تیم تاریخ فرنچایز بتلفیلد» برای ساخت نسخه بعدی کنار هم جمع شده‌اند تا یک «لایو سرویس عظیم و شگفت‌انگیز» را تقدیم مخاطبان و طرفداران کنند. زامپلا در رابطه با سرمایه‌گذاری عظیم EA روی بازی بعدی Battlefield گفت:

بله، شرکت قطعا دارد شرط‌بندی بزرگ‌تری روی بتلفیلد انجام می‌دهد. بازی بعدی مفهوم بتلفیلد را گسترش خواهد داد. هسته بازیکنان فرنچایز به خوبی می‌دانند که چه چیزی از نسخه بعدی می‌خواهند. آن‌ها از سال‌ها پیش در کنار ما بوده‌اند و نقش پشتیبانان شگفت‌انگیزی را برایمان ایفا کرده‌اند. ما باید بار دیگر اعتماد آن‌ها را جلب کنیم و آن‌ها را کنار خود قرار دهیم.

منبع: VGC


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها