آخرین اخبار ماینکرافت خبر

اظهار نظر جالب بازیکنان ماینکرفت درباره بایوم‌هایی که می‌خواهند به بازی اضافه شود

یکی از دلایلی که عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) برای کاوش کردن عالی و بسیار سرگرم کننده محسوب می‌شود، به خاطر وجود بایوم‌های مختلف در بازی است. از بایوم زیبای شکوفه‌های گیلاس گرفته تا بایوم خشک و خطرناک بیابان، باید گفت که گزینه‌های زیادی برای ساخت پایگاه یا کشف چیزی وجود دارد. اما با توجه به اینکه بازی بیش از ۱۵ سال است که منتشر شده است، یک بازیکن می‌تواند همه چیز را تنها در چند روز کشف کند. این بدان معنا است که بازیکنان می‌خواهند استودیوی موجانگ (Mojang) به بازی ماینکرفت بایوم‌های جدید و متنوع‌تری را اضافه کند.

در پستی کوتاه که توسط بازیکن ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام percifulperks منتشر شد٫ در آن از دیگر طرفداران بازی پرسیده شد که می‌خواهند چه نوع بایوم جدیدی را در دنیای سندباکس ماینکرفت ببینند؟ این بازیکن در پستی که منتشر کرده٫ همچنین چند تصویر را با توضیحاتی به اشتراک گذاشت که بیان می‌کرد چگونه بایوم جنگل Redwood را که با Biomes O’Plenty اضافه شده است، دوست دارد.

واکنش‌ها به پست منتشر شده در ردیت بسیار جالب بود. کاربری به نام u/drews-a-capitalist اظهار داشت که به جای دیدن یک بایوم جدید در بازی، او ارائه بروزرسانی کوچکی را می‌خواهد تا بایوم‌های موجود در بازی را جالب‌تر و کامل‌تر کند. بایوم‌هایی مانند ساوانا، بدلندز، تاندرا و دزرت (desert) پتانسیل زیادی دارند که هنوز از آن استفاده نشده است.

مطابق با این اظهار نظر، کاربری به نام u/jayjayhxc با این موضوع موافقت کرد  و گفت در حالی که بسیاری از بایو‌ ها از قبل در بازی وجود دارند، اما همه آن‌ها بیشتر از لحاظ ویژگی‌ها مانند قدیم هستند و تغییرات کمی در آن‌ها صورت گرفته است. این کاربر همچنین ایده‌هایی را پیشنهاد کرد که ویژگی‌های منحصر به فردی را به هر بایوم اضافه می‌کند. u/Pretty_Station_3119 گفت که او دوست دارد که بایوم دزرت بروزرسانی دریافت کند و طی آن آیتم‌های منحصربه‌فردی مانند حیوانات، درختان نخل و غیره به آن اضافه شوند.

پوستر فیلم ماینکرفت ساخته طرفداران باعث افزایش تقاضا برای آثار لایو اکشن شده است

در ادامه اظهارات کاربری به نام u/Kenataii-XOXO گفت که او دوست دارند یک پایگاه در بایوم دزرت بسازد٫ اما در حال حاضر آنجا چیزی جز ماسه ندارد. یکی دیگر از کاربران u/SamohtGnir پیشنهاد کرد که استودیوی موجانگ می‌تواند سواحل استوایی را به عنوان یک بایوم مستقل به بازی اضافه کند. این اظهار نظر از جهتی جالب به نظر می‌آید٫ چون که فعلا خطوط ساحلی در بازی ماینکرفت چندان کاربردی ندارند و با اضافه شدن بایوم سواحل استوایی٫ می‌توان از آن‌ ماب‌ها٫ آیتم‌ها و موارد دیگر را انتظار داشت.

عنوان سندباکس ماینکرفت به بایوم‌های بهتری نیاز دارد

به تازگی ماین کارت در بازی ماینکرفت یک بروز رسانی بزرگ دریافت کرده و نوع عملکرد جدیدی را از آن شاهد هستیم.

به تازگی ماین کارت در بازی ماینکرفت یک بروز رسانی بزرگ دریافت کرده و نوع عملکرد جدیدی را از آن شاهد هستیم.

بازیکنان ماینکرفت برای بهبود بازی درخواست بروزرسانی‌های بزرگ و تاثیرگذاری را کرده‌اند. در حالی که بروزرسانی‌ها آیتم‌ها و ماب‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند، اما باز هم ممکن است کافی نباشد. البته توسعه‌ دهندگان بازی در ادامه ممکن است مجبور شوند بروزرسانی‌ها را بیشتر منتشر کنند و به جای افزودن ویژگی‌های جدید، ویژگی‌های موجود را بهبود بخشند.

ماینکرفت از بروزرسانی تریکی تریالز کانسپت آرتی را برای بلوک crafter ارائه می‌کند

با ارائه شدن جدیدترین اسنپ شات‌ها، استودیوی موجانگ به تازگی عملکرد ماین‌ کارت‌ها را بهبود بخشیده و آن‌ها را بسیار کاربردی کرده است. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما چه چیزی در بازی ماینکرفت باید بهبود پیدا کند؟ آیا از ماین کارت در بازی توانسته‌اید استفاده مفیدی داشته باشید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اکبر بهرامی
پاسخ

خوب بود

علی اکبر بهرامی
پاسخ

عالی😑😑