سوییت جی تی ای سن آندریاس
آخرین اخبار جی‌تی‌ای اخبار سینما و انیمیشن خبر

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: سوییت، برادر بزرگ سی جی

سوییت که برادر بزرگ‌تر و بی‌اعصاب‌تر سی جی محسوب می‌شود، رئیس گنگ گرو استریت و یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی جی تی ای: سن آندریاس است. عضو بزرگ خانواده جانسون با تمام بدی‌های خود یکی از معدود افرادی بود که به سی جی وفادار ماند.

شان جانسون که با لقب سوییت شناخته می‌شود پس از مرگ مادرش به بزرگ‌ترین فرد خانواده جانسون تبدیل شد. سی جی، برایان و کندل برادرها و خواهر کوچک سوییت هستند و درست مانند او در محله گنتون شهر لوس سانتوس بزرگ شده‌اند. این شخصیت نیز درست مانند برادرها و خواهرش طعم داشتن پدر را زیاد نچشید و مجبور شد از همان کودکی برای گذران زندگی دست به کارهای خلاف بزند و به این ترتیب به رئیس گنگی با نام گروو استریت تبدیل شد.

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

به خاطر اینکه پدر خانواده جانسون زیاد در خانه پررنگ نبود و پس از مدتی آن‌ها را ترک کرد، سوییت به مرد خانه تبدیل شد و سی جی نیز یک دفعه به این موضوع اعتراف کرد. همین موضوع از وی شخصیت محکمی ساخت و باعث شد که با سختی‌های زندگی راحت‌تر کنار بیاید. او در سال ۱۹۸۷ به رئیس گنگ گروو استریت تبدیل شد و به تدریج چهره‌ها دیگری نظیر بیگ اسموک، رایدر و سی جی را به جمع اضافه کرد. جوان‌ترین عضو گنگ گروو استریت که برادر کوچکش یعنی برایان بود در حین یک سانحه جان خود را از دست داد و ضربه روحی بزرگی به مرد خانواده جانسون زد. منتها نکته جالب این است که سوییت مرگ برایان را از چشم سی جی می‌بیند و او را مقصر این رویداد تلخ در داستان جی تی ای می‌داند.

سوییت جی تی ای سن آندریاس

سوییت برخلاف ظاهر و رفتارش قلب مهربانی دارد

پس از اینکه سی جی لوس سانتوس را به مقصد لیبرتی سیتی ترک کرد سوییت هم خانه مستقل خود را گرفت و تصمیم گرفت به تنهایی به زندگی ادامه دهد. به گفته شخصیت بیگ بر(Big Bear) سوییت پس از این رویدادها به شدت عصبانی و بداخلاق شد و هیچکس نمی‌توانست زیاد دور و اطراف او دوام بیاورد. در ادامه و هنگامی که خانواده‌ محله‌هایی نظیر Seville Boulevard و Temple Drive تصمیم گرفتند از گروو استریت جدا شوند سوییت جلوی آن‌ها را نگرفت و کار خاصی نکرد. از قضا افول گروو استریت هم از همین مقطع شروع شد و به ترتیب شدیدتر و شدیدتر شد.

اما اگر بخواهیم به شخصیت و رفتارهای سوییت نگاه داشته باشیم می‌توانیم از پرونده‌های گروه C.R.A.S.H کمک بگیریم. طبق اطلاعاتی که این گروه در مورد این شخصیت مهم از جی تی ای سن آندریاس جمع‌آوری کرده سوییت یک مرد ساده اما قدرتمند است. هرچند که او خیلی بداخلاق به نظر می‌رسد ولی به شدت نسبت به خانواده و دوستانش احساس مسئولیت می‌کند و به طور کلی آدم نسبتا خوش اخلاقی است؛ موضوعی که برای او و گروو استریت حسابی گران تمام شد. در واقع یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن گنگ گرو استریت شد این بود که سوییت قصد داشت مواد مخدر مخربی نظیر کراک را از محله خود دور نگه دارد تا جامعه بیش‌تر از این به فساد کشیده نشود.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ مایکل دی سانتا از بازی GTA V

با گذر این مباحث باید بدانید که سوییت برخلاف ظاهر خشن خود قلب مهربانی دارد و همیشه به کدهای شرافت خود پایبند باقی می‌ماند. اول اینکه هنگامی که او به زندان افتاد امید خود را کامل از دست داد و فکر می‌کرد دیگر هیچ وقت نمی‌تواند رنگ آزادی را ببیند. اما هنگامی که بالاخره از زندان آزاد شد و دید که سی جی از گروو استریت رفته و زندگی جدیدی آغاز کرده از او ناراحت شد؛ چرا که او اعتقاد دارد همه باید به گنگ و هود (سیاه پوست‌ها به محله خود هود می‌گویند) وفادار بمانند. البته او بعدها دوباره با سی جی همکاری کرد تا بتواند هود را از دستان تنی‌پنی (پلیس فاسد) آزاد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های دوست داشتنی این شخصیت مهم جی تی ای سن آندریاس این است که برخلاف رئیس گنگ بالاس یک ترسو نیست. سوییت مرد عمل است و در حین ماموریت‌های خطرناک هیچ وقت دوستانش را رها نمی‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر شخصیت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین
پاسخ

تنها شخصیتی بود که تو سن آندریاس بعد از سی جی باهاش حال کردم

محمد
پاسخ

رایدر هم بخاطر اینکه صدا پیشش دیگه ادامه نداد کلا کنار رفت شد خیانت کار