اخبار بازی خبر

نسخه دوم بخش خلاقیت فورتنایت به زودی عرضه خواهد شد

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین است که بازیکنان به روش‌های زیادی می‌توانند از آن لذت ببرند. بخش Creative یا خلاقیت فورتنایت، در ابتدا تنها منحصر به سبک دفاع از برج بود، اما چند سالی است که به یک پلتفرم شبیه سازی تبدیل شده است. چندین ماه است که درباره نسخه دوم بخش خلاقیت فورتنایت خبرهایی به گوش می‌رسد و اکنون طبق آخرین گزارش‌ها، می‌توان گفت که این بخش به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌های یکی از معتبرترین لودهندگان اطلاعات فورتنایت، یکی از منابع ناشناس گفته که قسمت دوم بخش خلاقیت در اواسط سیزن آینده منتشر خواهد شد. این فصل از بازی در ماه دی به پایان خواهد رسید، پس احتمالاً در ماه‌های بهمن یا اسفند شاهد قسمت دوم خلاقیت باشیم.

احتمالاً در ماه‌های بهمن یا اسفند شاهد قسمت دوم خلاقیت باشیم
احتمالاً در ماه‌های بهمن یا اسفند شاهد قسمت دوم خلاقیت باشیم

لازم به ذکر است که چهارمین سالگرد تولد عرضه بخش خلاقیت نیز در دی ماه است و انتظار می‌رود اپیک گیمز برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشد. طبق شایعات، قسمت دوم Creative ویژگی‌های جدید جذابی خواهد داشت و از بسیاری قابلیت‌های موتور Unreal Engine استفاده می‌کند. باید منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشیم.

به نظر می‌رسد هواداران فورتنایت پس از تابستان شلوغ این بازی، هنوز هم روزهای پرهیجانی را سپری می‌کنند. فصل چهارم از مرحله سوم فورتنایت به تازگی شروع شده و ماجراهای هیجان انگیزی پس از تابستان جذاب، انتظار بازیکنان را می‌کشند. در جدیدترین برورسانی این سیزن، بازگشت آیتم Grapple Glove، اضافه شدن نوعی اسلحه DMR جدید و آیتم‌هایی که با کلیدهای مخصوص به دست می‌آیند را شاهد هستیم.

با اسلحه Cobra DMR، دیگر به هیچ یک از دشمنان در فواصل دور امان ندهید! اگر اسنایپر خوبی هستید و بیشتر به مبارزات دوربرد علاقه دارید، با استفاده از این اسلحه جدید می‌توانید میدان مبارزه را از آن خود کنید. سرعت شلیک‌ Cobra DMR نیز بالاست و در کنار قدرت فوق‌العاده‌اش، باعث می‌شود آن را بهترین اسلحه بازی در حال حاضر بدانیم. البته فراوانی Cobra DMR مانند دیگر سلاح‌ها نیز و در مکان‌های بخصوصی می‌توانید آن را پیدا کنید. لازم به ذکر است که نسخه معمولی DMR اکنون از بازی حذف و به اصطلاح Vaulted شده است.

بهترین بازی‌ها برای گوشی‌های ضعیف به تفکیک ژانر

همچنین، در فصل چهارم فورتنایت می‌توانید از کلیدها برای باز کردن Vaultهای مختلف استفاده کنید. در این بروزرسانی، صندوق‌هایی به نام Holo-Chests نیز به وسیله این کلیدها باز می‌شوند. آیتم‌های درون این صندوق‌ها را قبل از باز کردن، می‌توانید مشاهده کنید. اگر دو کلید به همراه داشته باشید، می‌توانید Exotic Holo-Chestها را باز کنید که طبیعتاً آیتم‌های بهتری در آن‌ها وجود دارند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها