فیلم لایو اکشن ریک و مورتی
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر فن‌مید نسخه لایو اکشن انیمیشن ریک و مورتی؛ کریستوفر لوید در نقش ریک

حالا که انیمه ریک و مورتی عملکرد بسیار ضعیفی از خود ثبت کرد و ناامید کننده ظاهر شد، یک فیلم لایو اکشن خوب می‌تواند طعم گس آن را به دست فراموشی بسپرد. اما از آنجایی که خبری از چنین پروژه‌ای نیست یکی از طرفداران به کمک هوش مصنوعی تریلر فیلم لایو اکشن Rick & Morty را درست کرده که از قضا جالب هم به نظر می‌رسد.

انیمه ریک و مورتی که مدت زمان زیادی هم از شروع پخش آن نمی‌گذرد، به هیچ وجه در حد سریال اصلی خوب نبود. بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که این انیمه مانند یک نسخه پارودی ارزان قیمت از نمایش اصلی است که ارزش یکبار دیدن را هم ندارد. در چنین شرایطی یک خبر خوب نظیر ساخت فیلم لایو اکشن Rick & Morty می‌تواند طرفداران را به وجد آورد و خاطره بد انیمه مذکور را از ذهن‌شان دور کند. منتها در حال حاضر هیچگونه خبر یا شایعه‌ای در مورد ساخت چنین پروژه‌ای وجود ندارد و نمی‌دانیم که آیا در آینده چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا خیر.

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

اما حالا که بحث لایو اکشن شد باید بدانید که انیمیشن ریک و مورتی یکبار به صورت رسمی به قالب لایو اکشن درآمد. در سال ۲۰۲۱ یک تریلر تبلیغاتی از این فرنچایز پخش شد که حالتی لایو اکشن داشت و کریستوفر لوید در آن نقش ریک سانچز را بازی می‌کرد؛ بازیگری که بیش‌تر برای حضور خاطره‌انگیز خود در مجموعه بازگشت به آینده شناخته می‌شود. اما حالا و به کمک پیشرفت هوش مصنوعی طرفداران این تریلر کوتاه را گسترش دادند و شخصیت‌های دیگر را نیز به آن اضافه کردند تا ببینیم که فیلم لایو اکشن Rick and Morty در صورت ساخت چه ظاهری خواهد داشت. شما می‌توانید در ادامه شاهد این تریلر فن‌مید جذاب باشید:

کریستوفر لوید انتخاب فوق‌العاده‌ای برای نقش ریک سانچز است و از لحاظ ظاهری شباهت غیرقابل انکاری با این دانشمند دیوانه دارد. البته که سازنده تریلر مذکور از صدای اصلی خود ریک استفاده کرده تا همه چیز ملموس‌تر به نظر برسد. اما انتخاب بازیگران دیگر نیز به خوبی گرفته شده و در میان آن‌ها چهره‌های بزرگی نظیر دنزل واشینگتن، هیو جکمن و جک بلک دیده می‌شود. اگر بخواهیم به شکل کامل‌تری شخصیت‌ها و بازیگران را مرور کنیم باید بدانید که سوفی ترنر در نقش سامر، اد هلمز به عنوان جری، الیزابت بنکس به عنوان بث، هیو جکمن به عنوان بردمن، دنزل واشینگتن به عنوان رئیس جمهور، زندایا به عنوان جسیکا، جک بلک به عنوان اسکوانچی، مارگو رابی به عنوان یونیتی و جیم کری نیز به عنوان مستر میسیکس قرار گرفته‌اند.

فیلم لایو اکشن ریک و مورتی

کریستوفر لوید حداقل از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به ریک دارد

تماشا کنید: بازسازی تیتراژ سریال کارتونی بتمن به سبک ریک و مورتی

اما در فیلم لایو اکشن ریک و مورتی چه بازیگری نقش مورتی را برعهده دارد؟ این نقش نیز به جیدن مارتل منصوب شده که بیش‌تر به خاطر حضور در فیلم‌هایی نظیر IT و Defending Jacob شناخته می‌شود. کریستوفر لوید پیش از این در مورد لایو اکشن احتمالی Rick & Morty و کراس‌اور آن با مجموعه بازگشت به آینده صحبت کرده بود. او هنگامی که تریلر تبلیغاتی مذکور را بازی کرد این حرف را زد و گفت که ملاقات ریک سانچر و مورتی با داک و مارتی (شخصیت‌های بازگشت به آینده) می‌تواند جذاب باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sakura
پاسخ

زیاد شبیه اونا نبود