فیلم سیمز / مارگو رابی
اخبار سینما و انیمیشن خبر

فیلم سیمز به تهیه‌کنندگی مارگو رابی رسما تایید شد

آمازون MGM استودیوز تأیید کرد که فیلمی بر اساس فرنچایز The Sims در دست توسعه است که توسط کمپانی LuckyChap تحت هدایت مارگو رابی تهیه می‌شود. کارگردانی این پروژه بر عهده کیت هرون (کارگردان سریال Loki) است و فیلمنامه آن را هرون و بریونی ردمن (نویسنده Doctor Who) به‌صورت مشترک نوشته‌اند. خبر ساخته شدن فیلم سیمز پس از ماه‌ها گمانه‌زنی درباره اقتباس این بازی منتشر شده است.

لورا میله، رئیس بخش سرگرمی کمپانی الکترونیک آرتز، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای به رسانه ورایتی گفت: «سیمز به پرده سینما می‌آید.» او تأکید کرد که این فیلم قصد دارد بر میراث ۲۵ ساله این بازی تکیه کرده و دامنه آن را گسترش دهد. او افزود: «این نشان‌دهنده قدرت ماندگار این فرنچایز محبوب است.»

کیت گورمن، معاون بخش The Sims در الکترونیک آرتز، اظهار داشت که فیلم بر ارائه تجربه‌ای اصیل از سیمز تمرکز خواهد داشت. گورمن به ورایتی گفت: «ما می‌خواستیم شرکای مناسبی پیدا کنیم و تأثیری به اندازه فیلم باربی ایجاد نماییم.»

فیلم سیمز / مارگو رابی

گورمن همچنین به حضور عناصر نمادین بازی سیمز اشاره کرد و افزود:

در فیلم شاهد حضور Freezer Bunnies خواهیم بود. مطمئنم که استخری بدون نردبان هم جایی در آن وجود خواهد داشت، اما هنوز هیچ‌کدام از این جزئیات نهایی نشده است. اما ایده این است که فیلم در دنیای سیمز جریان دارد و ادای احترامی به تمام بازی‌ها، خلاقیت‌ها و سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای است که مردم در طول این ۲۵ سال با سیمز تجربه کرده‌اند.

جزئیات داستان فیلم هنوز فاش نشده است. این فیلم یک پروژه بزرگ دیگر برای LuckyChap محسوب می‌شود و ادامه همکاری‌های آن‌ها با آمازون MGM استودیوز خواهد بود.

فیلم سیمز با حضور ستاره فیلم باربی در دست ساخت قرار دارد

فرنچایز سیمز که توسط استودیوی ماکسیس (Maxis) توسعه پیدا کرده و توسط الکترونیک آرتز منتشر می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های مجازی را در یک دنیای باز کنترل کنند. بازیکن‌ها با شخصیت‌های خود در فعالیت‌هایی از قبیل ساخت خانه تا مدیریت روابط با دیگران درگیر می‌شوند. از زمان انتشار در سال ۲۰۰۰، سیمز نزدیک به ۲۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. طرفداران بازی‌های The Sims اکنون منتظر نسخه پنجم این بازی هستند که از سال ۲۰۲۲ در دست ساخت قرار دارد.

فیلم سیمز یکی از پروژه‌های سینمایی پرتعدادی است که بر اساس بازی‌های ویدئوی در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد. اگرچه فیلم Borderlands شکست خورد، اما این موضوع باعث نشده هالیوود از اقتباس بازی‌ها دلسرد شود.

منبع: Gamespot


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها