اخبار بازی برترین‌ها بهترین بازی‌‌ها خبر

۵ بازی موبایل جدید که در این هفته می‌توانید تجربه کنید

چه کسی بازی‌های جدید را دوست ندارد؟ ما که مطمئناً عناوین جدید را دوست داریم و قطعا کسانی هم هستند که دوست دارند٫ فقط چیزی در مورد یک عنوان جدید وجود دارد و آن هم هیجان است بخاطر آن است که بازیکنان نمی‌توانند صبر کنند تا بازی جدید از راه برسد. البته، بازی‌های جدید موبایل این روزها البته اگر پولش را پرداخت کنید٫ یک محصول دوجین دلاری هستند و واقعا چه کسی وقت دارد تا فروشگاه‌های آیفون، آی‌پد و/یا اندروید را جستجو کند تا آخرین عنوانی که عرضه شده را دانلود کرده و تجربه کند؟ دقیقاً به همین دلیل است که ما لیستی کوتاه از ۵ بازی جدید موبایلی را که باید این هفته امتحان کنید، درست کرده‌ایم. با مجله بازار همراه باشید تا ببینید چه بازی‌هایی در این هفته ارزش تجربه کردن را دارند.

بازی موبایل Machine Yearning

در بازی موبایل Machine Yearning باید تلاش کنید تا شغلی را بدست آورده و بیشترین تلاش خود را بکنید تا امتیاز بالایی نسبت به رقبا بدست‌ آورید.

در بازی موبایل Machine Yearning باید تلاش کنید تا شغلی را بدست آورده و بیشترین تلاش خود را بکنید تا امتیاز بالایی نسبت به رقبا بدست‌ آورید.

برای هر کسی که در حال حاضر به دنبال شغل است٫ پس فعلا لحظات سخت و دشواری را می‌گذارند٫ مخصوصا زمانی که تمام فرصت‌های شغلی از قبل توسط روبات‌ها پر شده باشند. عنوان موبایلی Machine Yearning تلاش یک انسان پر تلاش را برای یافتن یک شغل انجام نشان می‌دهد و به آن یک پیچ و تاب تازه و چالش برانگیز می‌دهد، زیرا شما باید آن انسان پرتلاش را ساخته و معماها را حل کنید، از هوش مصنوعی پیشی بگیرید تا ثابت کنید که به اندازه دیگران خوب بوده یا حتی بسیار عالی‌تر هستید.

&

;

این بازی word-slash-memory یک حالت مبارزاتی را به شما ارائه می‌کند تا مهارت‌های خود را بیازمایید، و همچنین یک حالت زمان‌بندی شده هم دارد که شما را مجبور می‌کند با زمان مسابقه دهید تا رکوردشکنی کرده و امتیاز بالایی را کسب کنید. اگر واقعاً مشتاق هستید که خودتان را به حداکثر سطح‌ها رسانده و موفق شوید، می‌توانید حالت Endless آن را تجربه کنید و ببینید چقدر می‌توانید پیش بروید تا ثابت کنید بیشتر از ربات‌ها می‌توانید کار کرده و کیفیت بالا را ارائه کنید.

بازی موبایل El Paso, Elsewhere

بازی موبایل El Paso, Elsewhere مبارزاتی به سبک فیلم جان ویک را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن را روی گوشی‌های آیفون تجربه کنید.

بازی موبایل El Paso, Elsewhere مبارزاتی به سبک فیلم جان ویک را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن را روی گوشی‌های آیفون تجربه کنید.

صحنه‌های سینمایی اسلو موشن و جلوه‌های بصری نئو نوآر تلطیف‌ شده در بازی موبایل El Paso, Elsewhere فراوان است. این عنوان یک بازی شوتر سوم شخص از لحاظ گرافیک هنری خیره‌کننده بوده که ماجرای آن در متلی پر از هیولا در زیر زمین اتفاق می‌افتد.

&

;

چه گرگینه‌های شرور و چه فرشتگان لعنتی باشند، شما به سبک جان ویک از طریق ضربات ماوراء الطبیعه مانند به ضرب آهنگ موسیقی هیپ هاپ پییش خواهید رفت. برای تکمیل همه چیز، باید گفت که در این بازی با داستان جذاب و کاملی طرف خواهید شد و همین باعث می‌شود تا از روایت دلخراش آن بیشترین لذت را ببرید. این بازی فعلا برای گوشی‌های آیفون ارائه شده و در آینده نه چندان دور شاهد نسخه‌های اندروید آن خواهیم بود.

Capybara Go!

بازی موبایل Capybara Go! ماجراجویی‌های جذابی را پیش روی شما خواهد گذاشت.

بازی موبایل Capybara Go! ماجراجویی‌های جذابی را پیش روی شما خواهد گذاشت.

فرقی نمی‌کند بدن‌های پشمالوی چاقشان باشد یا به نظر برسد که همیشه به هر کجا که می‌روند بهترین زندگی‌شان را سپری خواهند کرد، ولی قطعا اینگونه به نظر می‌رسد که کاپیباراها قلب انسان‌ها را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند، البته این برخلاف پسرعموهای کوچک‌ترشان یعنی Capybara Go! است که شما را وادار می‌کند تا قبل از فرستادن آن‌ها به سراغ ماموریت‌ها، یک ماجراجویی جذاب را در سیستم‌ عامل‌ّای iOS و Android آغاز کنید.

همانطور که با capybaras دوست می‌شوید و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. وقایع تصادفی در این بازی همیشه شما را سرگرم نگه می‌دارند، اما هر چند وقت یکبار، با مخلوقات بامزه دیگری روبرو می‌شوید و اتحادهایی را برای کمک به خودتان در طول ماجراجویی با آن‌ها تشکیل می‌دهید. شما همچنین می‌توانید این حیوانات دوست داشتنی را در حین ماجراجویی جمع آوری کرده و با همه چیز از فیل‌های پرنده گرفته تا کاکتوس‌هایی دستکش بوکس دارند، به سمت خطرات دوست داشتنی بروید. ولی مطمئنا چیزی در بازی Capybara Go! وجود دارد که نظر شما را جلب خواهد کرد.

Dice Route

عنوان موبایلی Dice Route قرار است بیشتر از هر چیزی که فکر می‌کنید٫ چالش برانگیز باشد.

عنوان موبایلی Dice Route قرار است بیشتر از هر چیزی که فکر می‌کنید٫ چالش برانگیز باشد.

این بازی معمایی با سبک بصری مینیمالیستی از شما می‌خواهد تا معلومات ریاضی خود را تازه کنید، زیرا هدفتان این است که از نقطه A به نقطه B برسید در حالی که در مجموع شش تاس خود را باید استفاده کنید. بنابراین این شما هستید که بهترین مسیر را در سراسر بازی با تعداد محدودی حرکت پیدا خواهید کرد. بیش از صد مرحله برای به چالش کشیدن خودتان در بازی Dice Route وجود دارد، به همراه گزینه‌ای برای تغییر دشواری هر مرحله که مطمئنا فسفر زیادی خواهید سوزاند. عنوان چالش برانگیز Dice Route برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس در دسترس است.

&

;

بهترین بازی‌های ورزشی برای گوشی‌های اندروید

Solebound

همزمان با پیاده روی کردن می‌توانید در بازی Solebound به ماجراجویی پرداخته و پیشرفت کنید.

همزمان با پیاده روی کردن می‌توانید در بازی Solebound به ماجراجویی پرداخته و پیشرفت کنید.

آن تصویر مزاحم جنگ را با بازی دوست داشتنی Solebound پاک کنید، شما با این عنوان می‌توانید همزمان به ماجراجویی‌های مجازی پرداخته و در همان زمان به پیاده روی بپردازید. همانطور که در زندگی واقعی پیاده روی کرده یا از دوچرخه خود استفاده می‌کنید، می‌توانید مسیر خود را روی نقشه جهان دنبال کرده و هر مکان جدیدی که در بازی نشان داده می‌شود را تماشا کنید.

رتبه‌بندی بازی‌های GTA؛ بهترین بازی جی‌تی‌ای بر اساس امتیاز متاکریتیک

شما همچنین می‌توانید شخصیت خود را بر اساس جایی که واقعاً می‌روید ارتقا دهید، یعنی رفتن به باشگاه باعث می‌شود قدرت شخصیت خود را در بازی تقویت کنید. سپس شما حتی می‌توانید پیشرفت خود را با دیگران در سراسر جهان مقایسه کرده و ببینید آیا می‌توانید در سطح جهانی بین رتبه‌های برتر قرار بگیرید یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

منبع: pocketgamer


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه

 

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها