سریال انیمیشنی Devil May Cry
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

سریال انیمیشنی Devil May Cry معرفی شد + ویدیو

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر به صورت رسمی سریال انیمیشنی اقتباسی از سری بازی‌های Devil May Cry را معرفی کرده است.

سریال انیمیشنی دویل می کرای اثری از ادی شنکار است که پیش از این Castlevania و Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix را با اقتباس از بازی‌های ویدیویی ساخته. سریال انیمیشنی مذکور اقتباسی از مجموعه مشهور شرکت کپکام بوده که هیدکی کامیا، کارگردان آثاری از جمله Resident Evil 2 و Bayonetta، آن را خلق کرده است. سریال انیمیشنی Devil May Cry داستان یک جنگجوی نیمه انسان نیمه شیطان را روایت می‌کند که با شمشیر خاص خود یعنی Rebellion و دو کلت به نام Ebony و Ivory به شکار شیاطین می‌پردازد.

۱۰ انیمه برتر با سکانس‌های اکشن فوق‌العاده

سریال انیمیشنی شیطان هم گریه می‌کند قرار است در قالب ۸ اپیزود در ماه آوریل ۲۰۲۵ (بازه زمانی فروردین تا اردیبهشت ۱۴۰۴) از شبکه نتفلیکس پخش شود. این اثر در ابتدا در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. ادی شنکار در این زمان گفت: «در رابطه با کیفیت اثر مطمئن باشید. ما با تمام توان در حال کار روی آن هستیم، زیرا مجموعه Devil May Cry را دوست داشته و قصد داریم اثری عالی ارائه دهیم. هدف ما تنها ساخت یک سریال انیمیشنی دیگر نیست. هدف ما تولید یکی از بهترین سریال‌های تاریخ پلتفرم نتفلیکس است». تریلر سریال انیمیشنی Devil May Cry را در زیر مشاهده می‌کنید:

سریال انیمیشنی دویل می کرای توسط استودیو کره‌ای Mir تولید می‌شود. این استودیو ساخت آثاری از جمله he Witcher: Nightmare of the Wolf ،Avatar: The Legend of Korra ،My Adventures With Superman و X-Men ’97 را تولید کرده است. هیدکی ایتسونو که کارگردانی بازی‌های مختلف سری دویل می کرای را بر‌عهده داشته و سونگ ووک لی، کارگردان سریال انیمیشنی Dota: Dragon’s Blood، به عنوان تهیه‌کننده در تیم تولید سریال انیمیشنی Devil May Cry حضور دارند.

یک فیلم لایو اکشن با اقتباس از مانگا و انیمه بلیچ در حال ساخت است

در سریال انیمیشنی شیطان هم گریه می‌کند، نیروهای شیطانی به واسطه پورتال وارد دنیای انسان‌ها شده و دست به شرارت و قتل می‌زنند. در این بین، دانته که نیمه شیطان نیمه انسان بوده و به عنوان شکارچی شیاطین عمل می‌کند، نمی‌داند سرنوشت هر دو دنیا در دستان او قرار دارند. تایید شده که در کنار دانته، برادر او یعنی ورجیل و ‌شخصیت لیدی هم در سریال انیمیشنی Devil May Cry حضور دارند. پیش از این در سال ۲۰۰۷، استودیو Madhouse اقدام به نمایش انیمه دویل می کرای تحت عنوان Devil May Cry: The Animated Series در قالب ۱۲ اپیزود کرد.

نظر شما در مورد ساخت سریال انیمیشنی سری شیطان هم گریه می‌کند، برای پخش از نتفلیکس چیست؟ آیا از طرفداران سری بازی‌های Devil May Cry بوده و از روایت داستان زندگی دانته به شکلی متفاوت استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها