Assassin's Creed Invictus
اخبار بازی خبر

بازی Assassin’s Creed Invictus احتمالا به فال گایز شباهت داشته باشد!

به تازگی یک اینسایدر معتبر جزئیات جدیدی در رابطه با بازی Assassin’s Creed Invictus با مخاطبان به اشتراک گذاشته و مدعی است که عنوان مولتی‌پلیر و جدید یوبیسافت به بازی محبوب فال گایز شباهت خواهد داشت.

با نزدیک شدن به عرضه بازی Assassin’s Creed Shadows که پس از سال‌ها بالاخره تجربه مورد انتظار «ژاپن فئودال» را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد،‌ فراموش کردن این حقیقت که یوبیسافت چندین و چند پروژه مرتبط با اساسینز کرید دارد آسان است. اینفینیتی، Hexe و Jade تنها چند نمونه از این پروژه‌های مرموز هستند که ما اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم؛ اما خب یک بازی دیگر با نام رمزی Invictus وجود دارد و اخیرا یک اینسایدر قابل اعتماد جزئياتی حول محور آن به اشتراک گذاشته است.

بازیکن Starfield سفینه‌ای با الهام از Assassin’s Creed طراحی کرده است

توسعه بازی Assassin’s Creed Invictus سال‌ها پیش توسط یوبیسافت تایید شد اما از آن زمان تاکنون، کمپانی فرانسوی تقریبا هیچ صحبتی درباره این پروژه انجام نداده است. در همین راستا خیلی از طرفداران به کلی فراموش کرده‌اند که چنین عنوانی همچنان در دست ساخت قرار دارد و احتمال دارد در آینده نزدیک یوبیسافت بیشتر به آن بپردازد. با این حال، اطلاعات جدیدی که از Invictus به دستمان رسیده می‌تواند بسیار عجیب و دور از انتظار باشد.

Assassin’s Creed Invictus؛ ساختاری مشابه Fall Guys؟!

Assassin's Creed Invictus

اینسایدر شناخته‌شده یوبیسافت به نام xj0nathan که در توییتر یا همان X فعالیت می‌کند، لیستی از جزئیات احتمالی پروژه Invictus به اشتراک گذاشته و اعتقاد دارد این بازی سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. این اینسایدر پیش از این اعلام کرده بود که فرنچایز Watch Dogs برای یوبیسافت مرده و دیگر شاهد ساخت نسخه جدیدی از آن نخواهیم بود. از این موارد که بگذریم، باورنکردنی‌ترین و شگفت‌آورترین جزئيات پروژه جدید یوبیسافت، شباهت آن به فال گایز است.

xj0nathan می‌گوید بازی Assassin’s Creed Invictus از این لحاظ به Fall Guys شباهت دارد که دقیقا مشابه آن مچ‌ها و مسابقات متعدد و چندنفره را ارائه می‌کند؛ از دث‌مچ تیمی و Free for All گرفته تا یک مسابقه دو که در آن بازیکنان برای رسیدن هرچه زودتر به خط پایان باهم رقابت می‌کنند. جالب‌تر اینکه شخصیت‌هایی مثل اتزیو و چزاره بورجا جزو کاراکترهای قابل بازی Invictus خواهند بود.

ادای احترام افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به Assassin’s Creed

اینسایدر مذکور همچنین جزئیاتی در رابطه با گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشت. به گفته او Invictus «کاملا آرکید گونه» خواهد بود و ضربه بازیکنان به یکدیگر تاثیر زیادی روی شخصیت‌ها ندارد. از سوی دیگر مپ‌های بازی به لوکیشن‌های شناخته‌شده فرنچایز اساسینز کرید شباهت خواهد داشت؛ از بغداد و جزیره بلک فلگ گرفته تا حتی ژاپن در AC Shadows.

در نهایت باید تاکید کرد که این‌ها همگی صحبت‌های یک اینسایدر است و ما نمی‌توانیم تا زمان انتشار اعلامیه‌های رسمی توسط یوبیسافت، به صورت صد درصدی به آن‌ها اعتماد کنیم. گرچه اگر ادعاهای xj0nathan درست باشد، با یک تصمیم و سیاست‌گذاری بسیار عجیب و غریب از سوی کمپانی فرانسوی مواجه هستیم، چراکه فرنچایز اساسینز کرید همیشه تن و فضای بسیار جدی و خاصی داشته و تبدیل آن به یک عنوان لایو سرویس و کودکانه مثل Fall Guys می‌تواند کاملا دور از انتظار مخاطبان باشد.

به عنوان آخرین نکته باید اشاره داشت که بازی Assassin’s Creed Shadows قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر شود.

منبع: The Gamer


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها