انیمه جوجوتسو کایسن
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

بازسازی لایو اکشن شخصیت گوجو از انیمه جوجوتسو کایسن + ویدیو

یکی از طرفداران سر‌سخت و با‌استعداد مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن، با صرف مدت زمان زیادی اقدام به بازسازی شخصیت ساتورو گوجو به شکل ویدیوهای کوتاه لایو اکشن کرده است.

بدون شک یکی از دلایل علاقه میلیون‌ها نفر به مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen، شخصیت ساتورو گوجو است. در زمان شروع مجموعه مذکور، گگه آکوتامی هیچوقت فکر نمی‌کرد این جادوگر به چنین محبوبیتی برسد. گوجو به دلیل حس شوخی‌طبعی و قدرت‌های خدا‌گونه‌اش، جادوگری منحصر‌به‌فرد است. محبوبیت این شخصیت موجب شده که طرفدار انیمه جوجوتسو کایسن با صرف صد‌ها روز او را به شکل لایو اکشن بازسازی کند.

ایستر اگ مانگا جوجوتسو کایسن به بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب اشاره می‌کند

این ویدیوها توسط Khary Ashmore آماده شده‌اند که در زمینه VFX فعالیت کرده و محتوا‌های خود را در کانال یوتیوبی‌اش منتشر می‌کند. ویدیو‌های این یوتیوبر محبوبیت زیادی داشته و میلیون‌ها بار دیده شده‌اند. او اخیرا به سراغ انیمه Jujutsu Kaisen رفته و دو ویدیو با محوریت این اثر منتشر کرده است. در ویدیوی اول، کاری اشمور در مدت ۲۰۰ روز شخصیت گوجو را به شکل لایو اکشن به تصویر کشیده است.

این باز‌سازی از قوی‌ترین جادوگر جهان حاوی جزئیات زیادی از مدل مو گرفته تا چشمان آبی بوده و به بهترین شکل کاراکتر مذکور را به تصویر می‌کشد. در ویدیوی اول کاری اشمور، گوجو با یک نفرین بالدار مبارزه کرده و در نهایت تکنیک Reversed Curse را اجرا می‌کند. این ویدیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن به دلیل وقایع تکان‌دهنده آرک داستانی Shibuya Incident شناخته می‌شود. با این حال اپیزود‌های اولیه این فصل که آرک Hidden Inventory را نشان می‌دهد، اهمیت زیادی داشته و به شدت تماشایی هستند. در یکی از حساس‌ترین بخش‌های این آرک، گوجو جوان در برابر پدر مگومی یعنی توجی قرار می‌گیرد. در نهایت قوی‌ترین جادوگر جهان پیروز می‌شود، اما این امر به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبود.

معرفی شخصیت یوجی ایتادوری از انیمه Jujutsu Kaisen

کاری اشمور در ویدیوی دوم خود از مجموعه لایو اکشن گوجو، به سراغ این مبارزه رفته است. او با صرف ۳۶۵ روز، نبرد بین توجی و گوجو را به بهترین شکل باز‌سازی کرده است. اگر‌چه در مرحله اولیه مبارزه، گوجو دچار جراحتی می‌شود که بسیاری آن را به معنای شکست قلمداد می‌کردند، اما در نهایت این جادوگر روی پای خود ایستاده و می‌تواند با کشتن توجی، انتقام مرگ ریکو را بگیرد. بازسازی لایو اکشن نبرد بین توجی و گوجو را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

با این وجود که ویدیو‌های Khary Ashmore کوتاه هستند، اما به خوبی پتانسیل انیمه جوجوتسو کایسن برای تبدیل شدن به یک اثر لایو اکشن را نشان می‌دهد. در سال‌های اخیر اقتباس لایو اکشن از مانگا‌ها و انیمه‌های متعددی در ژاپن و هالیوود ساخته شده است. از بین این پروژه‌ها می‌توان به سریال One Piece اشاره کرد که از شبکه نتفلیکس پخش شده است. به همین دلیل افراد مختلفی امیدوار هستند که Jujutsu Kaisen هم شرایط مشابهی را تجربه کرده و شخصیت‌های مختلف از جمله گوجو و یوجی را به شکل لایو اکشن مشاهده کنند.

نظر شما در مورد ویدیو‌های ساخته شده توسط کاری اشمور چیست؟ آیا محتوا‌های این یوتیوبر توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ آیا موافق ساخت فیلم یا سریال لایو اکشن رسمی از جوجوتسو کایسن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها