آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بروزرسانی جدید بزرگ ماینکرافت چه محتویاتی دارد؟

قرار است با بروزرسانی ۱.۲۰ ماینکرافت، محتویات زیادی به این بازی سندباکس محبوب اضافه شود. در آخرین نمایش از ویژگی‌های این بروزرسانی بزرگ، میلیون‌ها کاربر به صورت زنده حضور داشتند و مشتاقانه درباره محتویات جدید اطلاعات کسب می‌کردند. برخلاف پچ‌های قبلی، استودیوی موجنگ (Mojang) تنها قابلیت‌های جدیدی که در مراحل انتهایی ساخت هستند را معرفی کرده‌ و نمی‌خواهد امیدهای واهی به طرفداران بدهند.

یکی از جذاب‌ترین محتویات جدید ماینکرافت، شترها هستند. این موجودات در مناطق خاصی وجود خواهند داشت و برای پیدا کردن آن‌ها برای حسابی در بیابان‌ها جستجو کنید. ویژگی‌های مثبت شترها این است که قد بسیار بلندی دارند و وقت سوارشان هستید، دست زامبی‌ها به شما نخواهد رسید. ویژگی مهم دیگر شترها این است که می‌توانید به همراه یک بازیکن دیگر سوار آن‌ها شوید. پیش از این، قایق تنها وسیله نقلیه بود که چنین قابلیتی را داشت. ظاهراً قرار است این موجودات بخش مهمی از گیم پلی بازی را در آینده تشکیل دهند.

یکی از جذاب‌ترین محتویات جدید ماینکرافت، شترها هستند
یکی از جذاب‌ترین محتویات جدید ماینکرافت، شترها هستند

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب بروزرسانی آینده ماینکرافت، تابلوهای Hanging Signs هستند که می‌توانید آن‌ها در جاهای مختلفی قرار دهید. این تابلوها برای تزئین مکان‌های مختلف به کار می‌روند و ساخت طرح‌های جالبی با استفاده از آن‌ها ممکن خواهد بود. همچنین، از این به بعد قادر خواهید بود که با گیاهان بامبو، کلک روی آب بسازید و به وسیله آن به مکان‌های مختلف بروید. نکته جالب این است که حتی می‌توانید صندوق‌های خود را روی این کلک‌ها قرار دهید.

اخیراً یکی از طرفداران ماینکرافت، مرزهای خلاقیت را در این بازی جابه‌جا کرده و موفق شده یک هستی کاملاً جدید را بسازد. یوتوبر معروف ماینکرافت یعنی ChrisDaCow در بخش خلاقیت ماینکرافت این کار را انجام داده. دنیای جدید این کاربر، یکی سیستم ستاره‌ای، سیاهچاله‌ای و منظومه‌‌ای منحصر به فرد دارد.

ChrisDaCow ویدیویی حماسی از دنیای خودش منتشر کرده که موسیقی مهیج روی آن، مو بر تن طرفداران این بازی سیخ می‌کند. او در یک ویدیوی جداگانه هم توضیح می‌دهد که چگونه این هستی منحصر به فرد را ساخته. کاربران ماینکرافت از این ساخته بسیار استقبال کرده‌اند و برخی هم تصمیم گرفته‌اند خودشان دست به کار شوند و چنین دنیاهایی در این شبیه ساز بسازند.

ناگفته نماند که خود بازی ماینکرافت هم وسعت زیادی دارد و چندی پیش، برای اولین بار، یک بازیکن و طرفدار دوآتشه این بازی تصمیم گرفت واقعاً ببیند ساخته استودیوی موجنگ (Mojang) چه وسعتی دارد. او این کار را با قدم زدن به سمت انتهای نقشه بازی انجام داد و برای انجام این کار نه چند ساعت بلکه ۲۵۰۰ ساعت وقت گذاشت!

آموزش ساخت ماشین در ماینکرافت به شیرینی عسل!

او سفرش به سمت انتهای دنیای بازی را تقریباً هشت ماه پیش شروع کرده. این استریمر در مسیر طولانی‌اش سی و دو میلیون بلاک را طی ۲۵۰۰ ساعت پیموده. او نیز مانند دیگر بازیکنانی که چالش رفتن به سمت انتهای مپ را پذیرفته‌اند، از نسخه قدیمی ماینکرافت با شماره ۱.۷.۳ استفاده کرده که اکنون یازده سال از انتشارش می‌‎گذرد.

نظر شما درباره ویژگی‌های بروزرسانی جدید ماینکرافت چیست؟ آیا برای دیدن شترها درون بازی و حمل و نقل به وسیله آنان هیجان زده هستید؟ دوست دارید در آینده چه ویژگی‌های جدید دیگری در بازی ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
پاسخ

عالی