آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از طرفداران ماینکرفت مناظر واقع گرایانه‌ای در بازی ساخته است

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) بیش از ۱۵ سال است که تا حد زیادی محبوب باقی مانده است، یکی از دلایل این محبوبیت آن است که امکانات بی حد و حصری را به بازیکنان ارائه می‌دهد. می‌توان هر چیزی را در بازی ساخت، از شهرهای خیالی با شبکه‌های بزرگراهی پیچیده گرفته تا قلعه‌های بزرگ با معماری گوتیک که از طرفی هم طراحی داخلی خاص و زیبای خود را دارند. اکنون، یک مورد دیگر به این لیست در حال رشد از بیلدهای درخشان بازی اضافه شده است.

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر پلتفرم ردیت (Reddit) به نام octavian_world تصاویری را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه یک منظره کوهستانی را ساخته‌ که هزاران بلوک بین دو شهر را پوشش می‌دهد. او همچنین اشاره کرد که چگونه تکمیل این پروژه بیش از یک سال طول کشیده و جزئیات جالب دیگری را در این باره به اشتراک گذاشته است.

در واکنش به این بیلد، کاربری به نام u/zMaximumz اظهار داشت: «این بیلد به وضوح یک منظره واقعی را نشان می‌دهد!» او همچنین اضافه کرد که بیلد ساخته شده فوق العاده بود. کاربر دیگری به نام u/OhNoExlaimationMark نیز نظر داد و گفت که فکر می‌کند این یک تصویر از منظره واقعی است. کاربر u/Western-Victory-7414 گفت که اگر سازنده اصلی از World Edit استفاده نمی‌کرد، این بیلد بیش از پیش دیوانه کننده بود. کاربر u/TTungsteNN گفت که اگر این استراکچرها در نسخه وانیلی بازی بدون هیچ ابزاری ساخته شوند، پروژه غیر قابل باور از آب درمی‌آمد.

کاربر دیگری u/sinces، گفت که این پروژه احتمالاً با استفاده از World Painter یا شاید یک نسخه پیشرفته از آن و شاید حتی World Edit ساخته شده است، زیرا برخی از الگوها در مناطق نشان دهنده استفاده از چنین ابزارهایی هستند. او سپس کار انجام شده توسط سازنده بیلد را تشویق کرد. کاربر u/hpandlotrrules به شوخی گفت که سازنده این بیلد با گرفتن عکس از تپه‌های واقعی با یک پهپاد و نامیدن آن‌ها به عنوان عکس‌های درون بازی، سعی در فریب دادن همه کاربران دارد.

در همین حال، کاربر u/AnonymousFluffy923 از OP خواست تا فیلم ماینکرفت خود را بسازد که کاربر دیگری u/theRealLemmlinghunta این حرکت را تایید کرد و گفت که این کار می‌تواند سرآغاز خلاقیت‌ ورزی‌های جدید شود.

هیجان طرفداران ماینکرفت نسبت به شهر سولارپانک که در شش ماه ساخته شده است

ساخت کوه اورست در ماینکرفت

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرفت کوه اورست را در بازی ساخته است که کاملا بزرگ و قابل کاوش کردن است.

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرفت کوه اورست را در بازی ساخته است که کاملا بزرگ و قابل کاوش کردن است.

این اولین بار نیست که کسی یک بیلد بزرگ یا حتی یک کوه در بازی ماینکرفت می‌سازد. اخیراً یکی از بازیکنان تصاویری را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد که توانسته یک مدل بزرگ قله اورست را در مقیاس ۱:۲ را در بازی بسازد. در حالی که مقیاس کوه قابل توجه بود، ولی ویژگی‌های دیگری از بیلد هم وجود داشت که توجهات را به خود جلب می‌کرد.

هر ‌آن چه که باید در مورد شنل معرفی شده ماینکرفت اکسپرینس باید بدانید

این مدل از کوه اورسن از نظر طراحی در مقایسه با کوه واقعی بسیار دقیق ساخته شده است و این به سایر بازیکنان اجازه می‌دهد نقشه را دانلود کرده و آن را کاوش کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در بازی از کوه بالا بروند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید محسن هاشمی
پاسخ

ماینکرافت واقعن با شیدر زیبا میشه

samanta
پاسخ

چرا شیدر برای ماینکرافت گوشی پیدا نمیشه T-T