دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک در کالاف دیوتی
اخبار بازی خبر

دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک به کالاف دیوتی پیوست + تریلر

همکاری کالاف دیوتی با سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) در به‌روزرسانی جدید فصل ششم بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone ادامه دارد. به عنوان بخشی از آخرین فصل بازی، محتواهای جدیدی عرضه شده‌اند که هم برای طرفداران سریال مردگان متحرک و هم بازیکن‌های کالاف دیوتی جذاب خواهند بود.

همراه با رویداد The Walking Dead: Road to Terminus و ظاهر شدن شخصیت Art the Clown، فصل ششم در واقع چرخه مدرن وارفیر ۳ را به پایان می‌رساند تا تمرکز همه به سمت عرضه بازی بلک آپس ۶ معطوف شود. در ادامه می‌توانید تریلر پیوستن شخصیت دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک به کالاف دیوتی را تماشا کنید. همچنین درباره نحوه آزاد کردن این شخصیت و چگونگی افزودن او به مجموعه اپراتورها توضیح خواهیم داد.

چگونه دریل دیکسون را در بازی کالاف دیوتی آزاد کنیم؟

همانند دیگر همکاری‌های کالاف دیوتی با سایر فرنچایزها، به دست آوردن شخصیت دریل دیکسون در بازی‌های مدرن وارفیر ۳ و وارزون فرایندی نسبتا ساده است. در طول رویداد Road to Terminus، بازیکنان می‌توانند دریل دیکسون را از فروشگاه درون بازی خریداری کنند. برای این کار باید به تب فروشگاه در بالای منوی اصلی بروند.

این باندل با عنوان Daryl Dixon Tracer Pack شناخته می‌شود و شامل شخصیت دریل دیکسون به همراه طرحی از کمان مخصوص (Crossbow) او است که به سلاح مورد علاقه‌اش در سریال مردگان متحرک از شبکه AMC شباهت دارد. انتظار می‌رود این باندل مانند سایر باندل‌های کراس‌اور کالاف دیوتی از جمله باندل مایکل مایرز، ۲۴۰۰ امتیاز COD هزینه داشته باشد که معادل ۱۹.۹۹ دلار است.

دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک در کالاف دیوتی

در ادامه لیستی از تمامی آیتم‌های موجود در این باندل آمده است:

  • اسکین اپراتور دریل دیکسون
  • طرح کمان مخصوص دریل
  • دو طرح سلاح اضافی
  • استیکر سلاح
  • صفحه بارگذاری
  • حرکت پایانی
مایکل مایرز به کالاف دیوتی می‌آید؛ سلاح‌ها و اسکین‌های جدید فصل ۶ + تریلر

دریل دیکسون اولین بار در سریال مردگان متحرک ظاهر شد که پخش آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است. نقش او را نورمن ریدس بازی می‌کند که در سه فصل پایانی سریال به شخصیت اصلی تبدیل شد و جای ریک گرایمز را گرفت؛ شخصیتی دیگر از این سریال که او هم قبلا در مدرن وارفیر ۳ حضور داشت.

نورمن ریدس با دنیای بازی‌های ویدیویی غریبه نیست. او در سال ۲۰۱۹ نقش سم را در بازی Death Stranding به کارگردانی هیدئو کوجیما بازی کرد و قرار است در دنباله این بازی با نام Death Stranding 2: On the Beach که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده، دوباره این نقش را ایفا کند.

منبع: Gamespot


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h 

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها