آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت یک مدل ​​خیره کننده در مقیاس ۱:۱ از شهر نیویورک ساخته است

یکی از دلایلی که عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) برای بیش از ۱۵ سال محبوبیت خود را حفظ کرده، آزادی عمل و خلاقانه بودن آن است. ساختمان ‌ای مختلفی مانند شهرهای بزرگ، کامپیوترها، ماشین‌ها، قلعه‌ها و غیره در این بازی به خوبی ساخته‌ شده‌اند. از آنجایی که یکی از معروف‌ترین شهرهای جهان شهر نیویورک است، بدیهی به نظر می‌رسد که شخصی آن را در بازی بسازد.

حال به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام u/d3_cent بیلد بزرگ خود را در ساب ردیت بازی به نمایش گذاشته است. این تصاویر بخش‌های مختلف شهر نیویورک را در حال ساخت در مقیاس حیرت‌انگیز ۱:۱ نشان می‌دهند که آن را به یکی از بزرگترین بیلدهای بازی تبدیل می‌کند.

در واکنش به بیلد، کاربر u/Traveeseemo_ پرسید که آیا شهر با استفاده از ابزارهای جدا از بازی ساخته شده است یا بطور دستی فرآیند ساخت آن پیش رفته است؟ سازنده اصلی پاسخ داد که او از ابزارهایی مانند World Edit برای ساخت سازه‌ها استفاده کرده است. u/SteamyGamer-WT گفت که با وجود بیلدهای مشابه، او صبر کافی برای ساخت فضای داخلی یک کشتی جنگی را ندارد. کاربری به نام u/BreeezyP اضافه کرد که چگونه او فقط نیمی از پروژه‌ها را در بازی ماینکرفت پیش می‌برد و بعد فقط سراغ پروژه بعدی می‌رود.

کاربر u/cc-2347 پرسید که آیا این پروژه بخشی از ساخت زمین در ماینکرفت در مقیاس ۱:۱ است که کاربری به نام u/Bobert59 پاسخ مثبت داد. برای کسانی که نمی‌دانند، باید گفت که یک پروژه مشترک در حال انجام است که در آن بازیکنان در حال ساختن جهان در بازی ماینکرفت در مقیاس واقعی هستند.u/iTheLizardWizard پرسید که آیا این بیلد فقط منهتن است یا کل شهر نیویورک را شامل می‌شود؟

ویدیوی خنده‌داری در ماینکرفت از یک روباهی که گرز انچنت شده در اختیار دارد

سازنده بیلد روشن کرد که او در حال ساختن تمام شهر هست٫ اما هیچ یک از مناطق شهر هنوز به پایان نرسیده است. به گفته u/d3_cent، این پروژه می‌تواند از کمک بیلدرهای دیگر استفاده کند. u/Actual_Rat که به دنبال کشف ساختمان‌های شهر بود، گفت که دوست دارد خانه خود را روی این نقشه پیدا کند.

ساخت شهرهای بزرگ در بازی ماینکرفت

یک شهر خیالی ساخته شده در بازی ماینکرفت

یک شهر خیالی ساخته شده در بازی ماینکرفت

اخیراً یک بیلد دیگر جامعه طرفداران بازی را شگفت زده کرد٫ زیرا این بیلد یک کشور کاملاً خیالی بود که در داخل بازی ساخته شده بود. کاربری به نام u/Whiffdog_ بیش از ۱۰ سال را صرف ساختن این کشور با شهرهای مناسب، قلعه‌ها، سیستم‌های بزرگراهی و موارد دیگر کرد.

یکی از طرفداران ماینکرفت مناظر واقع گرایانه‌ای در بازی ساخته است

جدا از اینکه گیمرها چقدر پرشور و خلاق هستند، این بیلدها ثابت می‌کنند که ماینکرفت چقدر می‌تواند پتانسیل داشته باشد. بازی امکانات بی حد و حصری را ارائه می‌دهد که فقط با خلاقیت بازیکنان می‌شود از این امکانات استفاده کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad
پاسخ

منتشرش می‌کنه.لامصب عجب چیزیه

ویلیام افتن
پاسخ

قشنگه ولی این خونه هایی که ساخته توش هم چیزی داره یا نه؟

Alien
پاسخ

امکانش هست…

هلنا
پاسخ

خدا وکیلی حوصله شو باید توی گینس ثبت کنن