قدرتمندترین تیم‌های اف سی 25 - قوی ترین تیمای فیفا 25
انتخاب سردبیر برترین‌ها راهنما و آموزش راهنمای بازی‌ها

بهترین و بدترین تیم‌های FC 25 | قدرتمندترین تیم‌های فیفا ۲۵

قدرتمندترین تیم‌های FC 25 از چه نظر تبدیل به بهترین شده‌اند؟ آیا فقط بر اساس امتیاز بازیکنان می‌توان یک تیم را بهترین نامید؟ این قضیه، برای ضعیف‌ترین تیم‌ها هم صدق خواهد کرد. در ادامه همراه مجله بازار باشید که قرار است با بهترین و بدترین تیم‌های FC آشنا شویم.

EA Sports FC 25 را می‌توان ظهور نسل جدید بازیکنان فوتبال در کنسول‌های بازی دانست، دیگر قرار نیست که شما با رونالدو یا مسی نتیجه بازی خود را رقم بزنید. در بازی FC 25 این دیگر بازیکنان هستند که می‌تواند با استفاده از قدرت‌شان بازی را از این رو به آن رو کنند. اگر بخواهیم از بخش قدرت تیم‌ها در فیفا ۲۵ فاصله بگیریم، باید بگم که برای داشتن بهترین تیم، ملاک شما نباید آمار بازیکنان باشد، مهم‌ترین چیزی که می‌تواند باعث این باشد تا شما یک تیم قدرتمند در فیفا ۲۵ داشته باشید، باید تیمی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما جور باشد و شما بتوانید با آن تیم بازی کنید.

بررسی بازی EA SPORTS FC 25 | بازگشت به دوران درخشان فیفا؟

در بازی‌های فوتبالی شما نمی‌توانید منکر این باشید که بازیکنان بزرگ می‌توانند، نتایج بزرگی را رقم بزنند. بالاتر هم به دو اسطوره بیست سال اخیر فوتبال، در دنیای واقعیت و بازی‌های ویدیویی یعنی مسی و رونالدو اشاره‌ای داشتم، در بازی فیفا ۲۵ این اثرگذاری بازیکنان بزرگ گذشته، به‌شدت کمتر شده است و هرچه بیشتر روبه جلو می‌رویم، هی کمتر و کمتر هم خواهد شد. در سال ۲۰۲۵ شما شاهد فرمانروایی بازیکنان دیگری بر روی قله بازی FC 25 خواهید بود، بازیکنانی که پیش‌تر هم به عنوان ستاره شناخته می‌شدند ولی با افول ستارگان بزرگ، این بازیکنان بیشتر به چشم آمده‌اند تا در بهترین تیم‌های بازی FC 25 توپ بزنند.

قدرتمندترین تیم‌های فیفا 25

بهترین تیم‌های فیفا ۲۵

اگر پول‌های هنگفت در فوتبال امروز خرج نمی‌شد شما الان شاهد چنین تیم‌هایی در بازی FC 25 امسال نبودید، با آغاز فصل جدید فوتبال و نقل و انتقالات بازیکنان، شما شاهد این رخداد در بازی فیفا ۲۵ هم خواهید بود. خرج‌هایی که به کنسول‌های بازی هم رسیده است. درواقع می‌توان با این پیشرفت چشمگیری که تکنولوژی داشته، اذعان داشت که شما درحال انجام دادن فوتبالی هستید که همه چیز آن در دستان شما است. پس می‌توان این قضیه را طبیعی دانست که شما به دنبال بهترین تیم‌های فیفا ۲۵ برای رقم زدن بهترین نتیجه‌ها در FC 25 باشید.

بهترین تیم‌های FC 25 از نظر آمار

  • Manchester City
  • Real Madrid
  • Liverpool
  • Barcelona
  • Bayern Munich
  • Arsenal
  • Paris And German
  • Manchester United

این هشت تیم که اسامی آن‌ها را مشاهده می‌کنید، جز بهترین تیم‌های فیفا ۲۵ هستند، البته که باید بگم می‌توان در رتبه‌های اول به جای رئال و سیتی، اسامی تیم‌های منتخب را قرار داد ولی باید پذیرفت که سطح آن بازیکنان خیلی فراتر از این می‌باشد که بتوان یک بازی دلچسب را انجام داد‌. شاید پذیرفتن این که منچسترسیتی تیم اول بازی FC 25 باشد، کمی از نظر طرفداران فوتبال، خوشایند به نظر نیاید ولی تیم پپ گواردیولا با درصد کوچکی از اختلاف بهترین تیم بازی فیفا ۲۵ می‌باشد و بالاتر از رئال مادرید قرار دارد.

قدرتمندترین تیم‌های فیفا 25

بدترین تیم‌های FC 25

حضور چنین تیم‌هایی در بازی FC 25 شاید از نظر خیلی‌ها یک امر اضافی باشد ولی برای نزدیک‌تر شدن به واقعیت، EA Sports چیزی گم نمی‌گذارد. شاید شما در بازی Fifa تیم‌های مختلف را از کشور‌های مختلف ببینید ولی آن توجه‌ای که به مشهور‌ترین تیم‌ها و بازیکنان وجود دارد به این تیم‌ها طبیعتا وجود ندارد. در بازی FC 25 تیم‌های ضعیفی وجود دارد که گذر هیچ پلیری احتملا به آن تیم‌ها نخواهد افتاد ولی برای آشنایی، چندتن از تیم‌ها را نام خواهم برد.

بدترین تیم‌های FC 25 از نظر آمار

  • Mohammedan
  • Hyderabad
  • Jamshedpur
  • Drogheda United
  • Dundalk
  • NorthEast United
  • Chennai yin
  • Accrington

بدترین تیم‌های حال حاضر بازی فیفا ۲۵ این هشت تیم بودند که بیشتر آن‌ها در لیگ هند حضور دارند. واقعا برای خود من که از طرفداران جدی بازی فیفا هستم، درک وجود چنین تیم‌های ضعیفی سخت است. البته این از نگاه من یا شایدم شما باشد، ولی هندوستان یا چین که لیگ‌هایشان در بازی FC 25 وجود دارند، نیمی از جمعیت کره زمین را تشکیل داده‌اند. پس طبیعی است که شاهد حضور لیگ‌های این دو کشور در بازی FC باشیم.

قدرتمندترین تیم‌های فیفا 25

جمع‌بندی نهایی

در این مقاله از بازار به شما بهترین و بدترین تیم‌هایی معرفی شد که در بازی FC 25 وجود دارند. سری بازی‌های فوتبالی همانند صنعت و اکوسیستم «ورزش فوتبال» دارای ارزش و برقراری معاملات هنگفت و بسیار بزرگی است، بستری که در آن پول‌های زیادی جابه‌جا می‌شوند. حال شما این داستان را کنار بگذارید و به پول‌های هنگفتی که در بازی‌های FC جابه‌جا شده است و در بازی FC 25 معامله خواهد شد توجه کنید. این پول‌های هنگفت در بخش Ultimate بازی جا‌به جا می‌شوند و پلیرها به دنبال تشکیل قدرتمندترین تیم‌ها هستند.

مهم‌ترین بازی‌هایی که در شهریور ۱۴۰۳ عرضه شدند

اگر کمی در این مطلب خورد شده باشید، متوجه خواهید شد که قدرتمندترین تیم‌ها در لیگ انگلیس وجود دارند و ضعیف‌ترین تیم‌ها نیز در لیگ هندوستان، در واقعیت هم چنین است و انگلیس بالاترین سطح فوتبال را درحال حاضر دارد، پس طبیعی است که بهترین تیم بازی FC 25 از کشور انگلیس باشد. در پایان، شما با هشت‌تا از بهترین تیم‌های فیفا ۲۵ آشنا شده‌اید که می‌توانید، امسال در رقابت‌هایی که انجام می‌دهید انتخاب کنید و یک فوتبال حساس را داشته باشید.


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say۳h

تصویر لینک - به یوتیوب مجله بازار

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mojtaba rezaei
پاسخ

Paris and german :پاریس و آلمانی😂😂

APRN
پاسخ

سلطان پی اس جی رو اشتباه نوشتی

Amir
پاسخ

Paris saint-germain❌
Paris and german✅