آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آخرین بروز رسانی ماینکرفت بدراک یک فارم محبوب را خراب می‌کند

فارم‌ها در بازی ماینکرفت (Minecraft) به بازیکنان این امکان را می‌دهند که یک آیتم خاص را بدون نیاز به آسیاب کردن را درست کنند. طرفداران بازی ماینکرفت ایده‌های خوبی برای ساخت فارم‌های ماب‌  و آیتم‌ها را تا به الان ارائه کرده‌اند و آن‌ها همچنان به بهبود طرح‌ها ادامه می‌دهند تا فارم‌ها کارآمدتر شوند. جالب است بدانید که بسیاری از این فارم‌ها با سوء استفاده از برخی باگ‌های جزئی در بازی کار می‌کنند.

فارم zero tick kelp هم با کمک یکی از این باگ‌ها کار می‌کرد، اما آخرین بروز رسانی ۱.۲۱.۳۰ ماینکرفت آن را به طور کامل خراب کرده است. این مقاله به این موضوع می‌پردازد که چگونه فارم kelp بی فایده شد و چرا ممکن است هرگز این مشکل رفع نشود. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

ماینکرفت ۱.۲۱.۳۰ فارم kelp را بی فایده می‌کند

آخرین بروز رسانی ماینکرفت فارم kelp را بی فایده و غیر کاربردی کرد.

آخرین بروز رسانی ماینکرفت فارم kelp را بی فایده و غیر کاربردی کرد.

تقریباً چهار سال است که بازیکنان از مکانیک بازی برای بدست آوردن نامحدود کلپ استفاده می‌کنند. برای تازه واردان ماینکرفت، کلپ ممکن است مانند یک آیتم ساده به نظر برسد که نه کمیاب است و نه مفید! با این حال، کلپ خشک (dried kelp) می‌تواند به عنوان سوخت و منبع غذایی مفید باشد. بنابراین ساختن فارم کلپ بسیار منطقی بود. با این حال، با انتشار آخرین آپدیت ۱.۲۱.۳۰ برای نسخه بدراک، این امکان دیگر وجود ندارد.

لازم است بدانید که چند تغییر عملکرد جزئی برخی از بلوک‌ها فارم را غیرقابل استفاده کرده است. این به آن دلیل است که فارم یاد شده از باگی که به طور رسمی در سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود، سوء استفاده می‌کرد.

&

;

این باگ به آب اجازه می‌داد تا از سمت سرور و نه از کلاینت منتقل شود. بنابراین، تمام کاری که بازیکنان باید انجام می‌دادند٫ این بود که یک اسلب و سپس یک پیستون چسبنده (sticky piston) را بالای آن قرار دهند، یعنی رو به روی اسلب با یک بلوک فاصله بین آن‌ها باشد. سپس، قبل از فعال کردن و متعاقباً غیرفعال کردن پیستون چسبنده، اسلب را غرق آب می‌کردند.

چگونه کنار گذاشته شدن ماب ووت ماینکرفت روی طرفداران بازی تأثیر می‌گذارد؟

در آخرین بروزرسانی ۱.۲۱.۳۰ نسخه بدراک، جمع کردن عمودی بلوک‌های غرق در آب با پیستون، دیگر ghost water در سمت کلاینت ایجاد نمی‌کند. این به آن معنی است که فارم zero tick kelp کار نخواهد کرد٫ زیرا آبی برای رشد کلپ وجود نخواهد داشت. در حال حاضر، این اتفاق فارم کلپ را به طور کامل بی فایده کرده است و هیچ راه حلی وجود ندارد. بازیکنانی که می‌خواهند به استفاده از آن به کار خود ادامه دهند، باید از دانلود آخرین بروزرسانی و متعاقباً بروزرسانی‌های اصلی آتی خودداری کنند، زیرا این کار باگ را برای همیشه حذف می‌کند.

بازیکن ماینکرفت یک مدل خیره کننده در مقیاس ۱:۱ از شهر نیویورک ساخته است

در همین حال، بازیکنانی که قبلاً بروزرسانی جدید را آپدیت کرده‌اند، می‌توانند به راحتی نسخه‌های قدیمی‌تر بازی را با استفاده از تب Minecraft Launcher’s Installation دانلود کرده و هر نسخه دلخواه خود را انتخاب کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به تو چه
پاسخ

من همین یک سال پیش فهمیدم می‌تونی با کیک فارم بسازیم و داشتم می‌ساختم که یا فهمیدم ماین کرافت به روز رسانی داد و از اون موقع به بعد دیگه نتونستم فارم بسازم