آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آن چیزی که باید از افشاگری بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

قبل از رویداد ماینکرفت لایو (Minecraft Live) در سال ۲۰۲۴، تیم پشت وب سایت بازی به طور تصادفی نام و برخی از فیچر دراپ‌ها یا بروز رسانی آینده عنوان سندباکس را فاش کرد. این صفحه قبل از شروع رویداد ماینکرفت لایو بروز شد و جزئیات زیادی را فاش کرد. این بروزرسانی آینده احتمالاً Bundles and Bravery نام‌ گذاری خواهد شد. در این مقاله همه چیزهایی را که تاکنون در مورد افشاگری بروزرسانی آتی ماینکرفت معلوم شده است، بررسی می‌کنیم.

البته توجه داشته باشید که حتی اگر این جزئیات به طور تصادفی در وب سایت رسمی ماینکرفت لو رفته باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویژگی‌ها با بروز رسانی آینده به بازی اضافه شوند. این مقاله صرفاً تمام اطلاعات فاش شده را ذکر می‌کند و تایید نمی‌کند که در آینده دقیقا چه خواهد شد.

افشاگری در مورد بروز رسانی آینده ماینکرفت چگونه لو رفت؟

وب سایت ماینکرفت قبل از رویداد لایو بروز شد!

وب سایت ماینکرفت قبل از رویداد لایو بروز شد!

در حالی که جامعه طرفداران و بازیکنان صبورانه منتظر بودند تا ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در ۲۸ سپتامبر برگزار شود، تعدادی از کاربران متوجه شدند که تیم مدیریت وب سایت ماینکرفت، صفحه وب رویداد لایو را بروز کرده است. آن‌ها بطور تصادفی بخش‌هایی را در صفحه وب اضافه کردند که قرار بود پس از پایان رویداد لایو منتشر شوند. از آنجایی که قرار بود صفحه وب به روز شده بعد از این رویداد نمایش داده شود، حاوی جزئیات زیادی در مورد بروز رسانی بعدی و ویژگی‌های آن بود که توسعه دهندگان بطور رسمی فاش نکرده‌اند.

چگونه کنار گذاشته شدن ماب ووت ماینکرفت روی طرفداران بازی تأثیر می‌گذارد؟

اگرچه تیم به سرعت جزئیات آپدیت بعدی را حذف کرد، اما صفحه بایگانی شد و با دنبال کردن آدرس زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید: https://web.archive.org/web/20240924180401/https://www.minecraft .net/en-us/live

افشاگری آپدیت جدید بازی شامل چه چیزی است؟

بروز رسانی جدید ماینکرفت می‌تواند شامل یک بایوم، ماب و باندل‌های جدید باشد.

بروز رسانی جدید ماینکرفت می‌تواند شامل یک بایوم، ماب و باندل‌های جدید باشد.

هنگامی که جزئیات رویداد لایو آینده در وب سایت ماینکرفت به بیرون درز کرد، نام آپدیت آینده و بسیاری از ویژگی‌های اصلی آن به نمایش گذاشته شد. نام بروز رسانی ذکر شده در صفحه وب لو رفته Bundles and Bravery Drop بود. با توجه به این موضوع، می‌توان حدس زد که باندل‌های مورد انتظار بالاخره با آپدیت آتی بازی استودیوی موجانگ از راه می‌رسند.

علاوه بر این، این صفحه وب همچنین به یک بایوم جدید به نام Pale Garden اشاره کرده است. با این حال جزئیاتی در مورد اینکه به کدام دنیای بازی اضافه خواهد شد؟ وجود ندارد. با این حال طرفداران حدس می‌زنند که بایوم جدید می‌تواند زیر مجموعه Overworld یا End باشد. این صفحه وب همچنین یک ماب دشمن جدید را معرفی کرده که در بایوم جدید آن را خواهیم دید و اسم آن The Creaking است.

بازیکن ماینکرفت یک مدل خیره کننده در مقیاس ۱:۱ از شهر نیویورک ساخته است

علاوه بر این، افشای اطلاعات جدید نشان می‌دهد که استودیوی موجانگ در مورد بازگرداندن حالت هاردکور به نسخه بدراک، همراه با توسعه باندل‌ها و موارد دیگر مانور خواهد داد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها