بازی ریمیک متال گیر سالید ۳ / بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
اخبار بازی خبر

تریلر جدید بازی ریمیک متال گیر سالید ۳ در TGS 2024 منتشر شد

در سال ۲۰۱۳ مجموعه Master Collection Vol. 1 از سری متال گیر منتشر شد که بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater نیز در این مجموعه گنجانده شده بود. به همین دلیل رویدادهای این بازی ممکن است همچنان در ذهن طرفداران تازه باشند. اکنون تریلر جدیدی از بازی ریمیک متال گیر سالید ۳ که با عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شناخته می‌شود، در نمایشگاه توکیو گیم شو یا TGS 2024 منتشر شده است که دیدن صحنه‌های مختلف آن، حس دژاوو را به مخاطبان القا می‌کند.

در تریلر جدید که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، تقریباً هیچ محتوایی از گیم‌پلی بازی وجود ندارد. در عوض، تمرکز آن بر روی اولین مأموریت بازی است؛ جایی که نیکد اسنیک (Naked Snake) که بعدها به بیگ باس تبدیل خواهد شد، به پرده آهنین (Iron Curtain) نفوذ می‌کند تا یک دانشمند روسی به نام سوکولوف را نجات دهد. در داستان بازی، سوکولوف سازنده تانک هسته‌ای Shagohod است که به عنوان پیشگام تمام متال گیرها شناخته می‌شود.

این تریلر شامل صحنه‌هایی از اولین برخورد اسنیک با آسلات و همچنین تصویری از گروه نخبه واحد کبری است. اما مهم‌تر از همه، خیانت به نیکد اسنیک توسط رییس‌اش یعنی The Boss را نشان می‌دهد؛ کسی که به کشورش پشت کرده و به نیروهای شورشی سرهنگ ولگین در اتحاد جماهیر شوروی می‌پیوندد. از اینجا، مأموریت اسنیک دشوارتر و پیچیده‌تر می‌شود، زیرا ولگین یک سلاح هسته‌ای را شلیک می‌کند که در ادامه بازی عواقب گسترده‌ای خواهد داشت. در پایان تریلر، اسنیک سرانجام با ایوا، مأمور دوجانبه‌ای که تنها متحد قابل اعتماد او در این کشور است، ملاقات می‌کند.

۱۰ تا از ویژگی‌های جدید بازی ریمیک متال گیر سالید ۳

صداپیشه‌های اصلی بازی متال گیر سالید ۳ برای نسخه ریمیک نیز بازگشته‌اند؛ از جمله این صداپیشگان دیوید هیتر در نقش نیکد اسنیک، لوری الن در نقش The Boss، مایکل بل در نقش The Fear، ریچارد دویل در نقش The Fury، جی گرنت آلبرشت در نقش The End، نیل راس در نقش سرهنگ ولگین و سوزتا مینیه در نقش ایوا هستند.

کونامی هنوز تاریخ انتشار بازی ریمیک متال گیر سالید ۳ را اعلام نکرده است، اما این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهد بود.

منبع: Gamespot


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها