سریال The Last of Us
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تریلر و پوسترهای جدید فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد + ویدیو

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل دوم سریال مورد‌انتظار The Last of Us به نمایش گذاشته که در قالب آن می‌توانید تعدادی از شخصیت‌های جدید و وقایع هیجان‌انگیز را تماشا کنید.

با این که فصل اول سریال لست اف اس در سال ۲۰۲۳ به نمابش در آمد، اما روند تولید فصل دوم این اثر به سال جاری موکول شد. در حدود یک ماه است که بالاخره فیلم‌برداری این اثر به پایان رسیده. در چنین شرایطی طرفداران چشم‌انتظار نمایش تریلر‌های تازه و اعلام تاریخ پخش است. خواسته اول به واسطه روز The Last of Us محقق شده و تریلر جدید از فصل دوم سریال اقتباسی از مجموعه مذکور منتشر شده است.

بازه پخش دومین فصل از سریال The Last of Us مشخص شد

این تریلر حدودا دو دقیقه‌ای، حاوی سکانس‌هایی است که به طور دقیق با الهام از بازی The Last of Us Part 2 ساخته شده‌اند. به جز الی و جول که شخصیت‌های اصلی سری لست اف اس بوده و در فصل اول با آن‌ها همراه بوده‌ایم، در فصل دوم شاهد اضافه شدن کاراکتر‌های دینا (با بازی ایزابلا مرسد) و ابی (کیتلین دیور) هستیم. همچنین در این تریلر یک شخصیت معرفی نشده با بازی کاترین او‌هارا نمایش داده می‌شود. تریلر تازه فصل دوم سریال The Last of Us را در زیر مشاهده می‌کنید:

در کنار نمایش تریلر جدیدی از فصل بعدی سریال لست اف اس، شبکه HBO سه پوستر از این اثر منتشر کرده که به سه شخصیت الی، جول و ابی اختصاص دارند. این پوستر‌ها توسط گرگ روث طراحی شده و حاوی اشاره‌هایی به وقایع سریال The Last of Us هستند. این سه پوستر در زیر قابل مشاهده هستند:

با وجود نمایش باز‌سازی دقیق برخی از لحظات بازی لست اف اس ۲ در فصل دوم سریال اقتباسی آن، تریلر جدید این اثر یک مشکل بزرگ دارد. این مشکل عدم مشخص کردن تاریخ دقیق شروع پخش فصل جدید سریال The Last of Us است. در پایان تریلر مذکور تنها اشاره می‌شود که طرفداران سری لست اف اس می‌توانند در سال ۲۰۲۵ فصل دوم سریال اقتباسی آن را تماشا کنند.

بازی The Last of Us Part ۳ باید از یک عنصر کلیدی قسمت دوم دوری کند

نظر شما در مورد تریلر جدید و سه پوستر منتشر شده از فصل جدید سریال The Last of Us چیست؟ آیا این تریلر توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا فصل دوم سریال لست اف اس عملکردی در حد و اندازه‌های فصل اول خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها